וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופנה היא חוט שמקשר בין כולנו": תיקי היוניסקס של דניאלה להבי

28.10.2015 / 16:15

בית האופנה מציג לראשונה קולקציה המיועדת לשני המינים, הכוללת ארבעה תיקים בגזרות תיק גב ותיק צד השומרים על ניקיון עיצובי. "הכי פשוט והכי נקי זה יפה לכולם", סיכם המנכ"ל אורי להבי את המסר מאחורי הפרויקט

תיק היוניסקס של דניאלה להבי. צילום: ינאי יחיאל,
"לסטייל אמיתי אין דעות קדומות"/צילום: ינאי יחיאל

המותג המוערך דניאלה להבי מתכתב עם המגמה העולמית המגה-אופנתית ומציג לראשונה קולקציית תיקי יוניסקס, מתוך אמונה שסטייל אמיתי מתאים לכולם. קולקציה החדשה, המורכבת מתיקי גב בלבד, שומרת על ניקיון עיצובי ועל גזרות מינימליסטיות שמזוהות גם הן עם כתב היד של המעצבת המנוחה, בעיקר בתחום ההקפדה על החומרים והגימורים.

הרעיון נולד בהשראת הסרט "היא" בכיכובו של חואקין פיניקס. "אופנה היא חוט שמקשר בין כולנו ללא מילים, ואני מאמין שלסטייל אמיתי אין דעות קדומות", מספר אורי להבי, מנכ"ל המותג. "בשנים האחרונות חל ערבוב בין המינים לא רק בקולנוע, אלא גם במותגי אופנה עולמיים. זה תהליך שנוצר בזכות החזרה של הסבנטיז לאופנה - התקופה שעד היום מסמלת יותר מכל את מגמת היוניסקס - יחד עם חזרתן של שנות התשעים המינימליסטיות שגם שם מגמת הערבוב בין המינים היתה ברורה, והמסר המרכזי הוא מובהק: הכי פשוט והכי נקי זה יפה לכולם". הקולקציה כוללת ארבעה תיקים בגזרות תיק גב גדול ובינוני, תיק צד גדול ובינוני בגווני שחור ואפור.

במסגרת קולקציית היוניסקס לקח המותג חסות על קורס התיקים של המחלקה לצורפות ואופנה של בצלאל ויצר שיתוף פעולה, כך שהסטודנטים יעצבו תיקים בהשראת רעיון היוניסקס.

טווח מחירים:
1,290-1,590 שקלים

להשיג בחנויות המותג ובאתר

תיק היוניסקס של דניאלה להבי. צילום: ינאי יחיאל,
תהליך שנוצר בזכות החזרה של הסבנטיז לאופנה/צילום: ינאי יחיאל
תיק היוניסקס של דניאלה להבי. צילום: ינאי יחיאל,
הקפדה על החומרים והגימורים/צילום: ינאי יחיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully