וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות השבוע: אמנות, עירום ובית מלוכה

1.12.2015 / 15:27

בית האופנה שאנל עושה אמנות, איימי שומר מצטלמת בעירום, קנדל ג'נר מתחפשת לכריש לוהט, ביונסה עושה דילים עם טופשופ והנסיכה הקטנה שרלוט שוברת את הרשת

אתר רשמי

בשנה שעברה מגזין מגזין האופנה והסטייל LOVE צילם את קנדל ג'נר כסנטה קלאוס סקסית ללוח השנה המקוון שלו. גם השנה בוחר המגזין הדו-שנתי בג'נר להציג עוד מראה בהתאמה אישית של הטופמודל. הפעם במראה כריש לוהט. טיזרים פורסמו כבר בחג ההודיה ואז נמסר רק שהמראה במלואו "יפורסם בקרוב", והוא אכן פורסם היום (ג'). בסרטון הומוריסטי שהועלה לאינסטגרם של המגזין, קנדל נראית בתחפושת כריש קורעת החושפת רגליים חטובות, יוצאת מבריכת בית פרטי ועושה את דרכה למקלחת בה בדיוק באותו זמן מתקלחת יפהפיה הנבעתת כשהיא מבחינה ב"כריש". בתפקיד הרוחצת המבוהלת - קנדל עצמה.

היום תיערך תצוגת מטייה ד'אר (Metiers d'Art) של שאנל. מדובר בתצוגת יוקרה בה הביגוד הוא מלאכת אמנות במהדורה מוגבלת שנעשה על-ידי אמנים מיומנים. התצוגה תיערך במתחם אולפני צ'ינצ'יטה, עיר סרטים ענקית המשתרעת על 600 אלף מ"ר בפאתיה הדרומיים של רומא. צ'ינצ'יטה הוקמה באביב 1937 על ידי הדיקטטור הפשיסטי בניטו מוסוליני והוסרטו בה מאז ועד היום כ-3,000 סרטים, כולל הפקות פאר הוליוודיות כמו בן-חור (1965). פדריקו פליני ביים בה את רוב סרטיו, כמו גם במאים איטלקים רבים נוספים. הללו, לצד כוכבים כמו אנה מניאני ומרצ'לו מסטוריאני, הקנו לצ'נצ'יטה שם עולם בדברי ימי הקולנוע. בעקבות דעיכת תעשיית הסרטים המקומית בשנות ה-80 וה-90, צ'ינצ'יטה הופרטה בידי הממשלה האיטלקית. היום מביימים בה בעיקר סדרות טלוויזיה ותוכניות בידור. תצוגת המטייה ד'אר היום היא ה-12 של שאנל ותוצג בה קולקציית קדם-סתיו 2016 שתגיע לחנויות במאי שנה הבאה. בפתיחה ייחשף במלואו סרטו הקצר של קרל לגרפלד Once and Forever עם קריסטן סטיוארט וג'רלדין צ'פלין בתפקיד שחקניות המגלמות את קוקו שאנל בסרט על חיי המעצבת האיקונית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לוח שנה פירלי 2016 עם מצולמות לבושות, חוץ מאיימי שומר

לוח שנה פירלי ל-2016 כבר כאן, אבל עם טוויסט מפתיע. לוח השנה היוצא לאור מדי שנה מאז 1964 בידי חברת הצמיגים האיטלקית פירלי ומחולק בתפוצה מוגבלת כשי עסקי ללקוחות נבחרים ולאח"מים, לא כולל השנה עירום. פחות או יותר. בתמונות השחור-לבן שצילמה אנני לייבוביץ', מככבות "נשים הישגיות" בתחומן. אך בניגוד לנוהג הידוע של ידועניות ודוגמניות בעירום או בלבוש מזערי, המצולמות הפעם לבושות. 13 הנשים הן: פראן לייבוביץ, יוקו אונו, פטי סמית, איימי שומר, סרינה וויליאמס, טאבי גבינסון, אווה דוברניי, יאו צ'אן, מלודי הובסון, שירין נשט, אגנס גונד, קתלין קנדי ונטליה וודיאבונה. אחת נראית בעירום, או ליתר דיוק בתחתונים - איימי שומר. "זה כאילו היא לא קיבלה את התזכיר", אמרה לייבוביץ' במסיבת עיתונאים על הקומיקאית האמריקאית. "היא פשוט לגמה מהקפה שלה ואני אמרתי: זהו זה".

איימי שומר בלוח שנה פירלי, 2016. Annie Leibovitz, אתר רשמי
מפגינה אומץ ומנסה להיראות טבעית. איימי שומר/אתר רשמי, Annie Leibovitz

למותג השת"פ של ביונסה וטופשופ יש תאריך השקה

באוקטובר שנה שעברה דיווחנו על שיתוף פעולה מתוכנן בין ביונסה וטופשופ. למרות לו"ז אינטנסיבי, הסתבר שקווין בי מצאה זמן לעוד פרויקט. היא השיקה יחד עם הרשת הבריטית את 'פארקווד טופשופ אתלטיק Ltd, מותג ביגוד ספורט וריקוד המיועדת לבנות שמתרגלות יוגה ושומרות על כושר, אבל עם ממד סקסי. כעת פורסם תאריך בו תגיע הקולקציה למדפים. לפי יומון האופנה wwd, מדובר במרץ שנה הבאה. בניגוד לשת"פים קודמים של טופשופ עם ידוענים, זה עם ביונסה הוא יותר שותפות עסקית. "זהו לא שת"פ", אמר פיליפ גרין, יו"ר הרשת. "מדובר בבניית מותג ובניית עסק נפרד". הקולקציה הראשונה תכלול 125 פריטים, כולל נעליים. ביונסה עצמה כבר הצטלמה לקמפיין קידום הבייבי החדש שלה.

ביונסה. flaunt magazine, צילום מסך
הקולקציה תגיע למדפים במרץ 2016. קווין בי/צילום מסך, flaunt magazine

הנסיכה, האופנה והבאזז

הנסיכה שרלוט שוברת את האינטרנט. היא בקושי בת שבעה חודשים, אבל שרלוט אליזבת דיאנה, בתם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם היתה במרכזו של פולמוס רשת תוסס מיד לאחר פרסום שתי תמונות חדשות. הקטנטונת, רביעית בתור לכתר הבריטי (לאחר הנסיך צ'ארלס, הנסיך וויליאם והנסיך ג'ורג'), צולמה על-ידי אמה קייט, צלמת חובבת, באחוזת סנדרינגהאם, בית המשפחה. מה הסעיר את הגולשים מלבד השאלה האקוטית למי דומה הנסיכה? מה היא לובשת. אז אלו הפרטים הידועים עד כה: שמלת הדפס פרחוני וקרדיגן קשמיר של ליברטי וגרביון תואם של אמאיה קידס. הכלב הצמרירי הוא של חברת הצעצועים ג'ליקאט. כולם מותגים בריטים. פטריוטיות לדוגמא.

הנסיכה שרלוט בת חצי שנה, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נובמבר 2015. הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית, צילום מסך
פרחוני וקרדיגן קשמיר של ליברטי וגרביון תואם של אמאיה קידס. הנסיכה שרלוט/צילום מסך, הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית
הנסיכה שרלוט בת חצי שנה, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נובמבר 2015. הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית, צילום מסך
הנסיכה שרלוט בת חצי שנה, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נובמבר 2015/צילום מסך, הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully