וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז השתלם: הקראש של ג'סטין ביבר מהאינסטגרם מתחילה לדגמן

24.1.2016 / 12:29

סינדי קימברלי בת ה-17 מוכרת לרובכם כבחורה שעליה נדלק אליל הנוער הקנדי דרך הרשת החברתית. רומן אמנם לא יצא מזה, אבל מאות אלפי עוקבים חדשים ותחילתה של קריירת דוגמנות דווקא כן. נראה כי בקרוב נשמע עדכונים נוספים לגבי הבחורה הזאת, בין אם נרצה ובין אם לא

מערכת וואלה!

בווידיאו: סיפור ההיכרות הלא רומנטי של הזוג הצעיר

לפני כחודש וחצי נתקל ג'סטין ביבר במהלך שיטוטיו באינסטגרם בתמונה של בחורה שכבשה את ליבו. בתגובה הוא פרסם את התמונה בעמוד האינסטגרם שלו וביקש מ-47 מיליון עוקביו הנאמנים לעזור לו לאתר אותה, תחת הכיתוב הבלתי נשכח "OMG מי זאת!!". משלחת החיפוש הווירטואלית עמדה במשימה, ולאחר מיליון לייקים נמצאה האבידה המסתורית - בחורה אמריקאית בת 17 שעל פי שיטוט מהיר ברשתות החברתיות, היא בעצמה מעריצה של אליל הנוער הקנדי.

אותה נערה, שדומה באופן מדהים לדוגמנית אירינה שייק, הגיבה בפוסט: "אני לא יודעת איך להתמודד עם זה", והזהירה מפני חשבונות אינסטגרם וטמבלר מזויפים שבינתיים נפתחו על שמה בעקבות פרשת הרשת המסעירה והספק רומנטית.

כעת, כשהיא כבר אוחזת בלמעלה מ-733,000 עוקבים באינסטרם, קימברלי לוקחת את ההזדמנות החד פעמית שנפלה עליה ומתרגמת אותה לגלאם ושכר מהליגה של הגדולים. בחודש הבא תוכלו לצפות בטבילה הראשונה שלה כדוגמנית מסלול בשבוע האופנה של מדריד. עדיין לא פורסם איזה מותג ספציפי יזכה לארח אותה, אבל נראה כי עוד נשמע בקרוב עדכונים נוספים לגבי הבחורה הזאת, בין אם נרצה ובין אם לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully