וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו: "חשוב שהמיניות שלנו לא תלך לאיבוד או תוזנח"

14.4.2016 / 8:13

בגיל 43 נסיכת השיק רעננה מתמיד בחזיית ספורט ושמלה בעיצוב אנתוני וקרלו בריאיון שער למגזין SELF האמריקאי. שם היא חושפת איך היא שומרת על לייפסטייל בריא וזוהר כאשת קריירה ואמא ל-2: למצוא איזון, להפגין מיניות, ולזנוח את המרדף אחר פרפקציוניזם. אימצנו

צילום מסך

בווידיאו: תרגילי חיטוב הרגליים של גווינת' פאלטרו באדיבות מגזין SELF

אחרי שבחודש שעבר הייתה זו ג'ניפר אניסטון שהפליגה בשבחיו של גיל הארבעים פלוס, מגיע כעת תורה של השחקנית השיקית גווינת' פאלטרו, שזכתה לא מזמן בתואר "האישה היפה בתבל" של מגזין פיפל. כשהיא מככבת על שער גיליון מאי של המגזין SELF בבגדים החושפים רגליים ארוכות וגוף חטוב, מתארת זוכת האוסקר את הערכים שעוזרים לה לשמור על בריאות פיזית ונפשית כאשת קריירה וכאמא בגיל 43: למצוא איזון, להפגין מיניות, ולזנוח את המרדף אחר פרפקציוניזם.

על שער המגזין מופיעה פאלטרו בחזיית ספורט בצבע כחול-נייבי ומכנסונים לבנים, והקריאה המרכזית שלה לנשים בראיון היא "לאמץ את המיניות האמיתית" שלהן, גם אם החברה לא מעוניינת לראות נשים שהן אמהות מפגינות מיניות. "יש לנו איזה רעיון לפיו את לא יכולה להיות גם אמא וגם אשת עסקים ועדיין ליהנות מחיי מין", אומרת פאלטרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצד הלוק הגלאמי הזה מגיע גם וידוי: "אני פאקינג מותשת". פאלטרו בגיליון מאי 2016 של מגזין SELF/מערכת וואלה!, צילום מסך
מרוצה מהגיל: "את עדיין יכולה למצוא את עצמך במסיבה בשלוש בלילה, אבל את כבר עושה בחירות נכונות"

"איך אישה אינטליגנטית היא יצור מיני? ממש קשה לשלב בין הדברים האלה", היא ממשיכה להסביר. "כלומר, 'גווינת מקיימת יחסי מין? באמת?!' לא נראה שזה הולך טוב ביחד", ביקרה השחקנית את הלך הרוח בחברה. "אבל אני חושבת שזה חשוב, שהן כאמהות והן כנשים שתורמות לחברה בכל דרך שבה אנחנו יכולות, שהמיניות שלנו לא לא תלך לאיבוד או תוזנח".

את הראיון מעטרת הפקת אופנה בה נראית פאלטרו מסוגננת במיוחד בצילומי חוץ מוארים על שפת בריכה. בתמונות נחשפות רגליה הארוכות בשמלה אפורה אוורירית בעיצוב אנתוני וקרלו עם חגורת מתניים באבזם זהב גדול. בתמונות היא נראית, כמובן, רעננה מתמיד - אולם היא מתעקשת כי גם בחיי היומיום היא מקפידה שלא להתעייף. השיטה: להקפיד לקחת זמן להירגע. "עדיין לא יצא לי לפגוש מישהו שאינו עמוס באחריות-יתר", היא אומרת. "כולם סובלים מהתחושה הזאת של 'אני צריך לעשות את הכל ואני חייב לעשות את זה בצורה מושלמת. כל החברים שלי, כל הקולגות שלי. אנחנו מנסים לעשות את הכל בסטנדרטים הכי גבוהים. הגעתי למצב שבו חשבתי לעצמי - מאיפה לכל הרוחות הנורמה הזו הגיעה? כי אני פאקינג מותשת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם באאוטפיט ספורטיבי היא סופר-סטייליש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם פאלטרו רואה בגיל הארבעים פלוס כזה שנושא בחובו את היתרונות של שנים צעירות לצד ניסיון חיים, ומרגישה שהיא בפסגה. "זה גיל פנטסטי", היא אומרת, "את עדיין יכולה למצוא את עצמך במסיבה בשלוש לפנות בוקר, אבל את כבר מכירה את עצמך מספיק טוב ויודעת מי את ואיך זה מעצב את הבחירות שאת עושה. זה משהו כמו, 'אני טובה כמו שאני - ואין לי שום שאיפות להיות מישהי אחרת או לנסות ולרצות מישהו אחר'".

כוכבת "איירון מן" היא אמא לשני ילדים מתוקים ופוטוגניים בני 10 ו-21. במרכז חיי הקריירה שלה כיום נמצא מיזם הלייף-סטייל שהקימה, "goop", מגזין וחנות מקוונת שבהם היא מעסיקה בעיקר נשים ואוהבת במיוחד לשכור לעבודה אמהות. "הייתי רוצה שיהיו אצלי יותר גברים, אבל אני פשוט אוהבת לעבוד עם נשים", אמרה. "אני אוהבת לעבוד עם אמהות, אמהות מטפלות היטב בעסק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש בחברה שלנו רעיון לפיו את לא יכולה להיות גם אמא וגם אשת עסקים ועדיין ליהנות מחיי מין". פאלטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully