וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות יפים ממרקש: קולקציית האביב של לילך אלגרבלי

14.4.2016 / 12:45

בקולקציית "לאב מרקש" החליטה המעצבת האהובה לחזור לשורשים ולתפור בין היתר גם בגדים ממפות כותנה רקומות. התוצאה: היסטריה. הלחץ שלפני החג מורגש במלואו בכל קווי הטלפון שמטפלים בהזמנות של אתר מכירות ומצד 50 הבוטיקים ברחבי הארץ שמוכרים את עיצוביה. ואפשר להבין למה

קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
הכי אביב ישראלי. הקולקציה החדשה של לילך אלגרבלי/גלעד בר שלו

שבוע לפני ליל הסדר, ובאימפריה של לילך אלגברלי אין רגע דל. "את יכולה לצטט אותי", היא מודיעה בחגיגיות, "בגיל 50 אני פורשת". הלחץ שלפני החג מורגש במלואו בשמונה קווי הטלפון שמטפלים בהזמנות של אתר מכירות האונליין, מצד 50 הבוטיקים ברחבי הארץ שמוכרים את עיצוביה, ספקים שמגיעים להציע חומרי גלם או התדמיתנית שעובדת על דגמים חדשים. ולילך מנצחת ביד רמה על כל התזמורת הזו . "תביני, זה אני לבד פה. אין לי שותפים. כל הצלחה או כישלון זה רק עליי". כשהיא מדברת על שותפים היא מתכוונת בעיקר לצביקה, השותף שהפך את לילמיסט, הבוטיק הקודם שלה - לעסק שמוכר בגדי קז'ואל בכל הארץ.

למה בעצם לא עשית את מה שקורה עכשיו עם 'לילך אלגרבלי' עם לילמיסט?
"זו אחת השאלות הגדולות. בזמנו צביקה הציע להפריד כוחות. או אני או הוא. באותה נקודה העדפתי לפרוש. בזמן הזה הפכתי לאמא והייתי צריכה לנוח. לא היו לי תוכניות ממשיות להתחיל שוב. אבל באתי עם כוחות מחודשים והנה אני פה. זה מה שאני יודעת לעשות, צברתי ידע וניסיון, אני לא יכולה להיות פתאום שכירה. היום אני מאוד שמחה מהתגלגלות העניינים, אבל אז לא ידעתי שזה מה שיקרה".

קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
"המוטו שלי זה מוצרים כיפיים ושווים ללקוחה"/גלעד בר שלו
"היום עם כל הרשתות החברתיות, אופנה היא לא רק תל אביב. לא תאמיני כמה סטייל יש במקומות שנחשבים פריפריה"

אחרי שנה בה שהחלה בחדרון קטן בבניין תעשייתי בדרום תל אביב, העסק של לילך חולש על ארבעה חללים באותו המבנה, ועם איך שהדברים נראים כרגע, זה עדיין לא מספיק.
עבור קולקציית "לאב מרקש", זו שההיסטריה עליה בעיצומה, היא החליטה לחזור לשורשים ולעצב ולתפור לבד ובקטן בגדים ממפות כותנה רקומות. "הלכתי לספק מפות בנחלת בנימין, איש מבוגר שנמצא על סף סגירת החנות. היו לו ממש קצת ולא היה לו עניין להזמין לי עוד. ראיתי על הפתק את שם היבואן. הפכתי את המדינה והגעתי אליו. אבל אז הוא הסביר לי שזה כבר לא נמכר ואנשים רוצים פוליאסטר. אחרי ששיגעתי אותו הוא נזכר שנשאר לו שק קטן בבית עם מפות. לקחתי הכל ויצאה כמות קטנה יחסית, למרות שגזרתי ככה שכל סנטימטר מהמפה ינוצל".

כל פריטי המפות כבר אזלו, וגם ללילך עצמה לא נשאר, אולי בגלל התמחור הזול יחסית לז'אנר - 459 שקלים לשמלה. "אבל זה פתח לי את החשק ואני עכשיו אתחיל לעשות עוד קפסולות כשהמטרה היא להישאר בטווח מחירים של הפריטים שהיו עד עכשיו. המוטו שלי זה מוצרים כיפיים ושווים ללקוחה. להיות נאמנה ללקוחות זה הערך הראשון מבחינתי. מאיך שאני מבינה את השוק היום - לקוחה רוצה לחוש שהיא חלק ממה שקורה. יש לנו יחידת שירות לקוחות, הן שולחות תמונות בווטסאפ למי שמבקשת. אם בהתחלה בנות היו מזמינות דרך האתר פריט אחד ביום בממוצע, סלי הקניה היום הם סביב ה- 1,500 שקלים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
"הירידה שלי לפרטים היא אבסולוטית, זה המון המון עבודה"/גלעד בר שלו
"כשאני מעצבת דגם אני חושבת על המחשוף כשמתכופפים להרים את הילד ועל השקיות בסופר"

ומה עם החנויות?
"בעלות הבוטיקים כל הזמן מעבירות לי בקשות של לקוחות. למשל יש חנות בשדרות שמעדכנת אותי בכל שינוי שמתבקש מהקהל שם".

ואיך הן מעכלות את כל האוברסייז הזה?
"היום עם כל הרשתות החברתיות, אופנה היא לא רק תל אביב. לא תאמיני כמה סטייל יש במקומות שנחשבים פריפריה. ולפעמים כשאני מקדימה את זמני עם דגם מסוים בסוף הן זוכרות שאני עשיתי את זה קודם ומתחילות לסמוך עליי. זה ממש יחסים שנבנים עם נשים לאורך זמן. כשאני מעצבת דגם אני חושבת על המחשוף כשמתכופפים להרים את הילד ועל השקיות בסופר".

ומה עם חו"ל? לא מדגדג לך?
"זה לא מעניין אותי. ישראל מספיקה בשבילי. מציעים לי כל הזמן - מידות גדולות, מצעים, ילדים. הכל בסדר, עוד לא מיציתי את תחום הנשים. הירידה שלי לפרטים היא אבסולוטית, זה המון המון עבודה".

ועם כל הכבוד לעבודה, אחר הצהריים אלגרבלי עוברת למדי ב', ורצה לזוהרה בת ה-3 וחצי, אותה היא מגדלת לבד. "ואז המציאות נוחתת עליי. סופר, גינה, בישולים, בידור וכל מה שעושים עם ילדים".

טווח מחירים:
199-499 שקלים
טלפון לבירורים 03-5296079

חנות האונליין כל המשלוחים עכשיו חינם עד הבית לרגל החג

קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
יש גם גרסאות בשחור, לבלקריות מביניכן/גלעד בר שלו
קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
"חו"ל לא מעניין אותי. ישראל מספיקה בשבילי"/גלעד בר שלו
קולקציית אביב 2016 של לילך אלגרבלי. גלעד בר שלו
גזרות שנשים אוהבות/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully