וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל הסנפות

שירלי אכסלרוד

14.4.2016 / 14:26

שוב העונה הזאת בשנה, בה אנחנו תורמים את קולטני הריח שלנו למדע. והשבוע – כריסטיאנו רונאלדו, מכבים-רעות ושאון המפלים במדור אחד. בדקנו עבור גברברי ארצנו את הבשמים החדשים המוצעים על המדף

MONTBLANC

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
פחות ניו יורק וריו, יותר מכבים-רעות, אבל מוצלח/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "הניחוח החדש חושף היבט קליל יותר בזהותו של הגבר המודרני – נהנתן במידה, צרכן של תרבות ואמנות בנות ימינו, חובב ערים גדולות דוגמת ניו יורק וריו דה ז'נרו. מתוחכם, מאופק וסקרן".
דבר הנסיין ר': פחות ניו יורק וריו, יותר מכבים-רעות, אבל בקטע של חיבה לריחות יומיומיים סולידיים, נקיים ורעננים, שיתאימו גם לקיץ המתדפק. הקומבינציה בין חמצמצות האשכולית, לבין לבנדר והל היא שילוב מנצח, והבקבוק, בלכה לבנה מבהיקה ופלדה כסופה, הוא קלאסיקה מודרנית. בושם רב תכליתי מוצלח במיוחד.

MONTBLANC Legend Spirit, מחיר השקה: 299 שקלים ל-100 מ"ל.

מייקל קורס

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
רענן, נקי וקצת קשוח, אך לא גורר אחריו מחמאות/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "בושם המעניק תחושה גברית אורבנית לגבר שדבר לא עוצר אותו בדרכו".
דבר הנסיין ג': תמציתה של הגבריות הקלאסית, כלומר - גבר עירוני מבוית עם כמיהה לנבוט. הריח רענן, נקי וקצת קשוח, בוגר אבל לא זקן. העמידות מצטיינת. הדאון סייד היחיד הוא שלא קיבלתי עליו אף מחמאה, או הטיית ראש אגבית שנועדה לרחרח את הצוואר שלי, וזה כשלעצמו עניין קצת מאכזב.

Michael Kors, Extreme Blue, מחיר השקה (עד סוף אפריל): 299 שקלים ל-120 מ"ל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ארמני

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
אובר-דומיננטי, אבל אלגנטי אחרי תקופת הסתגלות/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "בושם אינטנסיבי, יוצר שובל של ניחוח מתוחכם וזוהר המייצג את רטט הפיתוי העובר בין הגבר לאישה".
דבר הנסיין: דרמה קווין עם פוטנציאל שיקום, למתמידים. הבושם של ארמני מיועד בדיוק לגבר שהייתם רוצים להיות: מלא ביטחון, בעל נוכחות וכריזמה בלתי ניתנת להכחשה. ההודעה לעיתונות מדגישה תכונות כמו "מפתה, סקסי ומסתורי" - לא חושב שהייתי בוחר דווקא בשילוב המילים הזה כדי לתאר את הבושם האובר דומיננטי, שבנוכחות הדרמטית שלו מצליח להיות מורגש מדי. אבל בדיוק כמו אחיו למדף הבשמים הגברי, אחרי תקופת הסתגלות הוא מצליח להיות עדין ואלגנטי, ומספיקה התזה אחת כדי שמספר שעות לאחר מכן עדיין ישאלו אתכם "מה שמתם". התגובה היא על אחריותכם בלבד". (שי ארזואן)

ארמני, ARMANI CODE PROFUMO, מחיר: 667 שקלים ל-110 מ"ל.

איסי מיאקי

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
קומבינציה שלפעמים באה נהדר ולפעמים עושה מיגרנה/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "ההשראה לבושם החדש לגבר של מעצב העל מגיעה מהתבוננות המים בטבע, האוויר הצלול והים השקט, שאון המפלים וזרימת הנהרות".
דבר הנסיין נ': שאון המפלים וזרימת הנהרות הם לא השראה לעשות פיפי? בכל מקרה, החדש של איסי מיאקי, כמו ניחוחות אחרים מאותו בית, לא דומה לשום דבר אחר, ומאד לא קונבנציונלי: יוזו, פרי אוריינטלי מהמזרח הרחוק, שהוא מסוג הרכיבים שאין לדעת אם הם אמת או המצאה של איש קראייטיב מיואש, אשכולית, וקורטוב פצ'ולי, הופכים את כל הקומבינציה העוצמתית הזאת לפונקציה של מצב רוח – לעתים היא באה נהדר, ולעתים עושה מיגרנה. לחשוב פעמיים לפני שמתיזים בבוקר בדרך למשרד. את היצירתיות כילו על הריח, ולכן הבקבוק מקופח - תאומו של האיסי מיאקי הראשון לגברים, כלומר – נאה אך מעט משעמם.

איסי מיאקי, L'EAU D'ISSEY POUR HOMME , מחיר: 529 שקלים ל-100 מ"ל

ז'יבנשי

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
נקודת אמצע מושלמת בין עדינות לימונית לדומיננטיות, ובין קז'ואל לחגיגי/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "הבושם בניחוח אינטנסיבי, ניחוח הג'נטלמן... הכל מתחיל בקריצת עין. הנאות קטנות כי ג'נטלמן יודע ליהנות ....עם סגנון".
דבר הנסיין: לפעמים קשה לעקוב אחרי סדרת Gentlemen Only של ז'יבנשי. בשלב מסוים אתה מתחיל להתבלבל בין השמות והארומות של המוצרים, אבל Parisian Break מספק בכל זאת ערך מוסף. כחובב ניחוח הדרי, התחברתי אליו מאוד, מאחר שהוא מהווה נקודת אמצע מושלמת בין עדינות לימונית לדומיננטיות, ובין קז'ואל לחגיגי. הבושם פחות מתובל מקודמיו ומשרה אווירה אביבית, בעיתוי מושלם לחג. לא תמיד נפלתי מהבשמים של ז'יבנשי, אבל הניחוח הזה נמנה עם הטובים יותר של בית האופנה הצרפתי. מהנה, מרענן ומגיע בדיוק בזמן. (דוד רוזנטל)

ז'יבנשי,Parisian break GENTELMEN ONLY, מחיר: 318שקלים ל-100 מ"ל.

כריסטיאנו רונאלדו

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
פרט חשוב לציון: מכיל קינמון, תבלין שתלטן במהותו/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "כריסטיאנו רונאלדו משיק בושם ראשון וחדש כחלק משאיפה ארוכת שנים ליצור את הריח האישי שלו... מציע לאוהדים של רונאלדו הצצה לאורח חיים מצליחני, ושגרת טיפוח קפדנית".
דבר הנסיין: יש מוצרים שהטייטל שלהם מדבר בעד עצמו. כשאתה מתיז על עצמך בושם הנושא את השם "כריסטיאנו רונאלדו לגאסי", אתה לא מצפה לשום דבר מלבד שחצנות והכרזה קולנית על כך שאתה הכי טוב בעולם, לפעמים בקטע ממש רע. אבל אחרי שהוא מתאדה קלות, הבושם מצליח להפתיע: הניחוח לא משתלט ומשאיר שובל נעים. יש בו תערובת נחמדה ולא דומיננטית, על אף שקינמון, תבלין שתלטן במהותו, הוא שמוביל אותה. זה אולי לא הבושם הכי טוב בנמצא, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה, מגלה עמידות יפה ומשאיר תחושה של רעננות. (דוד רוזנטל).

Cristiano Ronaldo Legacy, מחיר: 249 שקלים ל-100 מ"ל

איב רושה

בשמים חדשים לגברים לאביב 2016. יח"צ חו"ל,
גנרי אבל מוצלח מסוגו/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "בושם גברי אלגנטי ועוצמתי".
דבר הנסיין א': פעם ראשונה שאני מנסה בושם במחיר קטן, והציפיה היתה למשהו שבין ריח של אפטר שייבים לא ממותגים שקנו לי כשהייתי בן 15 לבין ניחוח של בעל מכולת. אבל תכלס, מדובר בקנייה שווה: אמנם מדובר בריח גברי גנרי, שמרפרר להמון ריחות אחרים, אבל מוצלח מסוגו: רך, מעט מעושן, אבל נטול עקצוצים זולים ומחזיק לא רע. גם הבקבוק מכובד. קנייה טובה בתקציב דל.

YVES ROCHER, Cuir Vetiver, מחיר: 168 (במקום 210) ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully