וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה יפה ויחפה: ג'וליה רוברטס משחררת הצהרה על השטיח האדום

15.5.2016 / 0:58

עם כל הכבוד לקולנוע, השיח החם השנה בפסטיבל קאן מתרכז בקוד הלבוש הנוקשה והאנטי פמיניסטי של הנהלת האירוע, האוסר על נשים להגיע בנעליים שטוחות. כאקט מחאתי, ובנונשלנטיות חיננית, הסירה השחקנית בת ה-48 את נעלי העקב שלה בפרימיירה הנוצצת של הסרט בכיכובה. איזו מלכה

מערכת וואלה!

בווידיאו: רגע אופנתי מרטיט מהקריירה של ג'וליה רוברטס - סצנת השופינג מ"אישה יפה".

פסטיבל קאן הסגור לקהל הרחב מהווה את אחד האירועים הפופולריים, עבורינו הפרולטריון, בהם ניתן לחזות בקנאה בעולמם הנוצץ של כוכבי הקולנוע הגדולים. עיירת הנופש בריביירה הצרפתית הופכת פעם בשנה ללוקיישן בו משיקים סרטים חדשים לצד חגיגות על יאכטות, שמלות ערב, תכשיטים יקרים, נשים יפות ולאקשרי מנקר עיניים שנשפך כמו קאווה מהסופר.

ג'וליה רוברטס חשפה שלשום, במסגרת הפרימיירה של "מפלצת הכסף" בכיכובה לצד החצי (הקולנועי) השני שלה - ג'ורג' קלוני - מה באמת קורה שם מאחורי הקלעים. מסתבר שהדיבור החם מתרכז במפלצת הדרס קוד. בהתחלה היה נראה שאמאל קלוני הולכת לגנוב לרוברטס את הכותרות עם נוכחות חריגה של שמלה בגוון בננה שלא משתלב בשחור- אפור-לבן של הקאסט. אבל אחרי כמה ניפנופים וחיוכים אל מול המצלמות - הסירה השחקנית הראשית את נעלי העקב השחורות (בסתר), וברגע שהרימה את שולי שמלת הארמני פריווה שלבשה בכדי לטפס במעלה המדרגות נחשפה שיחת היום בדמות כפות רגליה הערומות.

ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
רוברטס יחפה בשמלת ארמני פריווה, על מדרגות השטיח האדום בקאן/GettyImages

האם מדובר בגימיק או בהצהרה נגד הנהלת הפסטיבל בדבר האיסור לנשים להגיע בנעליים שטוחות? או שאולי חשה פתאום באי נוחות קיצונית שאילצה אותה לוותר על נעליים? רבים רואים באקט הבוטה של ג'וליה ליגלוג חינני בחוקים הנוקשים של קוד הלבוש האנטי פמיניסטי שנכפה על אורחות המאורע.

מסתבר שלפני כשנה במסגרת הקרנת הסרט "קרול", מספר אורחות בעשור החמישי והשישי לחייהן הרשו לעצמן להגיע בנעליים שטוחות וסורבו להיכנס למתחם בהוראת קודקודי הפסטיבל. מגזין screen daily מדווח שהתגובה הרשמית מצד דובר הפסטיבל לא כללה התייחסות ספציפית לנושא מלבד הצהרה כללית לגבי חובת עקבים גבוהים על השטיח האדום. "אם להיות כנה, כולן צריכות לבוא על שטוח", אמרה אז השחקנית אמילי בלאנט במסגרת מסיבת עיתונאים שהתקיימה לסרט בכיכובה. "זה מאוד מאכזב, בדיוק כשנראה שיש רוחות של שיוויון בין נשים לגברים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
גימיק או סטייטמנט? מה שבטוח, מדובר בליגלוג חינני בחוקים/GettyImages

הנושא לא נשכח גם השנה כששחקניות נוספות התייחסו להוראה המיושנת, כמו למשל קריסטן סטיוארט שמשחקת ב"קפה סוסייטי" של וודי אלן; "אי אפשר לבקש ממני משהו שאי אפשר לבקש מהשחקן שצועד על השטיח האדום לצידי" והתכוונה לסוגיית העקבים.

ובחזרה לג'וליה רוברטס, מסתבר שזו לא פעם ראשונה שלה ברגליים חשופות. בשנת 1993 היא התחתנה יחפה עם זמר הקאנטרי לייל לאביט. לצד השמועות על גירושין מבעלה דני מודר, נראה שיש פה אולי רמיזה כלשהי לסגירת מעגל.

ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
בהתחלה היה נראה שאמאל קלוני/GettyImages
ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
חביבת הצלמים, עם או בלי נעליים/GettyImages
ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
מרוצה מעצמה ובצדק, לצד ג'ורג' קלוני, הפרטנר לסרטה החדש "מפלצת הכסף"/GettyImages
ג'וליה רוברטס יחפה על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2016. GettyImages
מסתבר שזו לא פעם ראשונה שלה ברגליים חשופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully