וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה: ביוטי סיטי 2016

13.6.2016 / 16:27

מיטב המותגים יציגו טרנדים וחידושים בעולם האופנה והיופי, במסגרת אירוע ביוטי סיטי שיתקיים השנה בסימן העצמה נשית, ויציע הרצאות מאת אושיות מעניינות, תצוגות אופנה והשקות לצד שופינג שווה בחנות הפופ-אפ. חכו לשידור החי בוואלה! NEWS

ביוטי סיטי 2015. לם וליץ,
אמנות האיפור על מיטב גווניה/לם וליץ

סופר-פארם תקיים זו השנה העשירית את ביוטי סיטי - אירוע היופי הגדול של השנה שהוא חוויה לאוהבות אופנה וסטייל. כמו בכל שנה מציגים את הטרנדים החמים ביותר, לצד חווית שופינג עם מבצעים והטבות בחנות פופ אפ גדולה ומעוצבת.

השנה, נוצר האירוע בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם ובסימן העצמה נשית. באירוע יתקיימו הרצאות ופאנלים בהשתתפות נשים מובילות ומעוררות השראה בישראל, כשהכוונה לייצר באמצעותן שיחה על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה - מכיוון שכל אלה הם בעצם חלק בלתי נפרד מהשיח ומעולמן של נשים.

נשים מוזמנות להתנתק קצת מהשגרה ולבוא לראות, לשמוע וגם לקנות סטייל, יופי ואופנה - כי הביוטי סיטי הוא בעצם חגיגה של כל מה שיפה בלהיות אישה.

על הניהול האמנתי מופקד מוטי רייף, שעל אף ניסיונו רחב ומגון האירועים הענקיים שהוא יצר, מתרגש במיוחד לקראת האירוע המיוחד הזה, מהתוכן, מהפנאלים, מהסדנאות ובמיוחד מתצוגות האופנה המרשימות והמיוחדות.

ביוטי סיטי 2015. לם וליץ,
בסימן העצמה נשית. מתוך האיוונט שנה שעברה/לם וליץ

אז מה יהיה לנו שם?

החלל בביתן (ביתן 1 בגני התערוכה) מעוצב ומרהיב כשעל הבמה המרכזית שלו יעלו תצוגות אופנה מרהיבות וייחודיות, וזוהי הזדמנות נפלאה וחד פעמית ללקוחות ישראליות חובבות אופנה לצפות בתצוגות כאלו כאילו היו עורכת ווג המיתולוגית.

• המעצב אלון ליבנה שהציג בארץ לאחרונה, לפני שלוש שנים מגיע במיוחד מניו יורק ויחשוף את הקולקציה החדשה דקה לפני הצגתה בשבוע האופנה בניו יורק.

• אלי טהרי, אחד ממעצבי האופנה הישראלים המצליחים בעולם יציג את הקולקציה שלו בארץ.

• מיוחד לביוטי סיטי - קולקציית קפסולה של המעצב שי שלום שתוביל קורין גדעון: המעצב הישראלי שי שלום יציג את קולקציית הקיץ שלו אותה תוביל מנחת הטלוויזיה קורין גדעון בהשראת הנסיכה הנצחית גרייס קלי.

• המעצבת הצעירה והמבטיחה שני צימרמן חוברת לאושיית האופנה ירדן הראל ויחד יציגו על המסלול קולקציית קפסולה ייחודית שתיחשף בביוטי סיטי. מה שכן אנחנו יכולים לגלות הוא שהקולקציה היא מחוה לאודרי הפבורן-שיק ואלגנטיות מובטחים.

• תצוגת בשמים בה תשעה עשר מעצבים ישראלים יעצבו שמלות ערב אלגנטיות בהשראת בקבוקי בושם אייקוניים.

• תצוגת טוטאל לוק שמשמעותה הצגת הטרנדים הנכונים באיפור ושיער לקיץ 2016 מוצגים בטוטאל לוק אופנתי יחד עם שלי גפני, מאפרת סופר-פארם ועומר אסף מאפר הבית של קרליין ומעצב השיער של נטורל פורמולה. והתצוגה המרגשת בה יוצגו בגדי ים לנשים שמעולם לא צעדו על המסלול ומגשימות את החלום באירוע הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כל מה שרציתן לדעת - פאנלים והרצאות

מלבד התצוגות תכלו לשמוע הרצאות מעשירות בנושאים שמעניינים את כולן – אופנה ברשת (ברור שתוכלו לצלם ולהעלות לאינסטוש), קריירה, הגשמת חלומות, דיאטות ועוד.

כמו כן תהיה לכן אפשרות לשמוע את הדמויות הכי מעוררות השראה - ליהי לפיד, גלית גוטמן, צופית גרנט, דליה מזור - בפאנלים בנושאים סופר מעניינים. הנה מה שמחכה לכם שם:

• "מתכון לחיים מאושרים אחרי גיל 40"- פאנל בהנחייתו של המפיק מוטי רייף ובהשתתפות אורנה דץ, שרון אדלר, ציפי פינס ודליה מזור אשר כולן נשים משפיעות ומצליחות.

• "ישראלה היום"- שיחה אינטימית בין 3 נשים ישראליות - עדינה בר שלום, לוסי האריש וליהיא לפיד.

• "אחת על אחד"- המעצבת דורית בר-אור, אחת הדמויות הבולטות בעולם האופנה הישראלי, בשיחה פתוחה עם מוטי רייפ על קריירה שנייה וניהול מותג מצליח לצד ניהול משפחה.

• אחת על אחד" - גלית גוטמן, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, בשיחה פתוחה עם מוטי רייפ על עצמאות כלכלית, ניווט הקריירה, משפחה וחשיפה.

• "אופנה ברשת"- פאנל בהשתתפות ירדן הראל (מנחת טלוויזיה, צלמת ודוגמנית), נסטיה ליסנסנקי (איט גירל מסוגננת ומעצבת) ועדי רונן (יזמית אופנה וממקימי אתר השופינג עדיקה) ישוחחו על חשבונות האינסטגרם השווים והרווחיים ביותר, הפיכת בלוג לקריירה ורכישות שוות ברשת.

• "דלתות מסתובבות"- צופית גרנט בשיחה על החלטות נוקבות, בחירה באופטימיות, אנרגיות וקבלת השראה. היא תדבר על המוטו שמלווה את חייה: "לחיות בחמלה ואהבת הזולת ולא לוותר על הגשמת חלומות".

ביוטי סיטי – טיפים ממומחות סטייל ואיפור. צילום: דייב שחר, דייב שחר
שלי גפני, גורו איפור, תספק טיפים לחיים/דייב שחר, צילום: דייב שחר

• "להיות אישה היום כמו שמתאים לך" - ליהיא לפיד בהרצאה על תפקיד האישה ואמא ואיך לתמרן בין ההשקעה בעבודה לבין השקעה במשפחה והרצון להצטיין בהכול - איך אנחנו יכולות להיות טובות יותר לעצמנו.

• "מה נשים אוכלות" - פאולה רוזנברג היא אשת טלוויזיה ורדיו, תזונאית ומומחית לתזונה טבעית והיא תדבר על מערכת היחסים המורכבת בין נשים ואוכל, הדיאלוג עם הקילוגרמים העודפים, שנדמה לעיתים שהם אלו המפרידים בינינו לבין האושר. בהרצאתה, תסייע רוזנברג במציאת דרך לקיום אורח חיים בריא שיתרום לשחרור משקל עודף לטווח ארוך.

• "הילדים, הסטייל ומה שביניהם"- אושיית האופנה רונית יודקביץ בשיחה פתוחה והומוריסטית על עולמה כאימא לשלושה בנים מחד ועולם העיצוב העכשווי וניהול הקריירה מאידך. מהאיפור והשיער דרך הביגוד והאביזרים ועד הכניסה לתוך הבית.

• "מאחורי הקלעים של חדר החדשות"- לאחר 15 שנות ניסיון של עבודה עיתונאית במערכת החדשות, דנה וייס משתפת אתכן בניסיון שצברה ככתבת לענייני משפט, עורכת ומגישה מובילה של מהדורת החדשות, תכניות תחקיר ואקטואליה.

• "Meatless Monday" – מיקי חיימוביץ - העיתונאית, מובילת תכנית התחקירים "המערכת", טבעונית ופעילה למען סביבת בעלי החיים, יוזמת ומובילת קמפיין ישראלי של התנועה העולמית "יום שני ללא בשר". חיימוביץ תסקור את הרציונל שעומד מאחורי התנועה העולמית הקוראת לאוכלי הכול לצמצם את צריכת הבשר.

• "טוטאל לוק"- שלי גפני, מאפרת סופר-פארם ודוגמנית, בהרצאה על שילוב בין איפור לאופנה, איך בוחרים את הלוק הנכון לשיפור מצב רוח והביטחון העצמי.

• "לאפר בשיטת מיקי בוגנים"- המאפר ומעצב השיער, בעליו של סטודיו לאיפור ושיער ושל בית הספר ללימודי איפור מיקי בוגנים, ילמד כיצד להתאפר לפי שיטתו ואף ידגים בשיתוף הקהל על הבמה והתייחסות לטרנדים בעולם האיפור.

• "עשי זאת בעצמך"- אושיית האופנה מיטל ברונר שהיא סטייליסטית מוערכת בעולם האופנה מתעניק טיפים, עצות והכוונה בכל הנוגע לסטיילינג יומיומי.

• "כותבת ומוחקת אהבה"- המרצה והסופרת ענת לב-אדלר מאמינה שזוגיות צריך לבשל על אש קטנה ולבחוש כל הזמן כמו ריבה אחרת זה נשרף. בהרצאתה היא משתפת במסע לשימור הזוגיות והתשוקה גם אחרי שנים ארוכות.

• "החיים בצבע"- שרון גוטליב, מנהלת הדרכה בקבוצת אסתי לאודר תרצה על עולם הצבע - ההשפעה הפסיכולוגית והמרפאה של הצבעים, כיצד להשתמש ולהיעזר בצבעים לשינוי מצב רוח, בעולם הילדים, בעבודה ובזוגיות.

במהלך אירוע הביוטי סיטי תתקיימנה סדנאות איפור בהן יוכלו הלקוחות ליהנות מהדרכות איפור על ידי מנהלי ההדרכה של מותגים מובילים כמו לנקום, קליניק, אסתי לאודר ועוד.

לראשונה יוכלו לקוחות ביוטי סיטי ליהנות מסדנאות איפור שיועברו על ידי מנהלי ההדרכה של המותגים המובילים: קלרינס, לנקום, קליניק, אסתי לאודר, פופה, ג'ייד, ורבלון. הסדנאות ימשכו כ-45 דקות והן מותנות בהרשמה מראש.
מתי, איפה וכמה זה יעלה לכם?

ביוטי סיטי 2016, ימים 5/7-8/7 שלישי עד שישי
שעות: 12:00-23:00, ו': 12:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א.

מחירי הכרטיסים:
• לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר.
• כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ¤ בסניפי סופר-פארם.
• כרטיס זוגי בקופת האירוע: 30 שקלים.
• כרטיס יחיד בקופת האירוע: 20 שקלים.

בואו לצפות לייב באירועי ביוטי סיטי באתר וואלה! NEWS

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully