וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת זה רשמי: אלכסה צ'אנג משיקה מותג אופנה על שמה

12.7.2016 / 8:53

אחרי רזומה מפואר הכולל שת"פים מוצלחים עם מותגים נחשקים, עריכה בווג, תיק יוקרתי על שמה וזכייה בתואר המתלבשת המצטיינת, אושיית הסטייל הבריטית האהובה מרגישה בשלה לעשות משהו עם כל הכישרון הזה. בתכנון: פריטי קז'ואל, שמלות ערב, נעליים ותכשיטים במחירים נגישים

אתר רשמי

בווידיאו: סודות מתעשיית האופנה באדיבות אלכסה צ'אנג, בסרטון לווג בריטניה.

"אם זה היה קורה קודם לא הייתי מסוגלת לקחת אחריות על דבר כזה רציני"

הנה בשורה משמחת: אלכסה צ'אנג משיקה מותג אופנה על שמה. המגזין הבריטי ביזנס אוף פאשן דיווח אקסלוסיבית שמגישת הטלוויזיה, הדוגמנית ואושיית הסטייל הבריטית בת ה-32 תיכנס לתפקיד המנהלת האמנותית, טייטל משודרג ל"מעצבת ראשית", במאי 2017. הסגנון הצפוי הוא קו עכשווי במתכונת מוכנה ללבישה, במחירים שנחשבים ממוצעים, עם פריטי קז'ואל, ג'ינסים, שמלות ערב, נעליים ותכשיטים.

בריאיון הבלעדי לאתר, צ'אנג אמרה שלאחר כמה שיתופי פעולה מוצלחים בקולקציות קפסולה עם מותגים אחרים, היא מרגישה מוכנה לצאת לדרך כמעצבת בעסק הפרטי שלה עם השם שלה, אותו בנתה בשנים האחרונות כאחת מאייקונות האופנה של דור האיט-גירלז וברשת האינסטגרם.

אלכסה צ'אנג. GettyImages
בקרוב מעצבת ראשית. צ'אנג בלנז'רי ואולסטאר, השילוב האהוב עלינו/GettyImages
היא אמנם לא למדה עיצוב אופנה באופן מסודר, אך הרזומה שלה מרשים ביחס לוויקטוריה בקהאם ולתאומות אולסן למשל, שנחתו לתפקיד מתוקף היותן סלבס

אדריאנו גולדשמידט ג'ינס, מיידוול, מארקס אנד ספנסר וסופרגה הם רשימה חלקית של מותגים שהיו מוכנים לשלם לצ'אנג, ולא מעט, עבור שמה ועבור מה שמסתמן כעבודת הכנה לקראת השקת הליין החדש. עוד ברזומה האופנתי שלה - שבע שנים בתפקיד עורכת אורחת בווג הבריטי, תיק "אלכסה" של מאלברי שעוצב בהשראתה (והביא לגידול של 79 אחוזים במכירות המותג) וכן אינספור אזכורים וזכיות כמתלבשת מצטיינת.

אז נכון, היא אולי לא למדה עיצוב אופנה באופן מסודר, אך הרזומה שלה עדיין מרשים ביחס לוויקטוריה בקהאם ולתאומות אולסן למשל, שנחתו לתפקיד מתוקף היותן סלבס שמחוברות לאופנה. בניסוח ספק מהוסס ספק צנוע היא מפרטת: "אני מרגישה כאילו אני קצת מוכנה לעשות את זה עכשיו. אם זה היה קורה קודם לא הייתי מסוגלת לקחת אחריות על דבר כזה רציני". והיא מוסיפה: "אני רוצה את החופש לעצב את העולם שלי מבלי להיצמד לרעיונות של מותג אחר" וכדי לא לעצבן אף אחד היא מיד הוסיפה "זה היה מאוד כיף, אבל כשעושים משהו למען מישהו אחר, צריך לשמור על גבולות העיצוב שלו".

אושיית הסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג. GettyImages
אחת מאייקונות האופנה של דור האיט-גירלז והאינסטוש. צ'אנג באירוע 100 שנה לווג בריטניה/GettyImages
כרגע עובדים במרץ שישה מעצבים מקצועיים תחת הנהגתה

כרגע עובדים במרץ שישה אנשי צוות, מעצבים מקצועיים, תחת הנהגתה של אלכסה, ובנוסף היא שכרה את שירותיו של אדווין בודסון, לשעבר המפתח המסחרי של המעצב היידר אקרמן, כמנכ"ל. יחד הם עמלים על הקולקציה הראשונה שתושק בלונדון, ניו יורק, פריז והונג קונג, במטרה להציג משהו שונה וייחודי לכל לוקיישן, ובנוסף היא תימכר גם בספוטים מרכזיים כמו סלפרידג'ס, גלרי לאפייט, ואתרי האונליין Matchesfashion.com, MyTheresa ו-SSENSE.

לסיום, צ'אנג להוטה להבטיח שהמיצוב של המותג הוא יחסית נגיש: "בתור מישהי שיודעת איך תעשיית האופנה עובדת היום ואיך זה משתנה מהר מאוד, אני רוצה לוודא שאנו מציעים משהו שהוא מרגש וייחודי וחדש, אבל גם שיתחבר לכולם, אני רוצה לדבר לכל אחד ברחוב".

אושיית הסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג. GettyImages
טוטאלוק גוצ'י. יודעת מה טוב/GettyImages
אושיית הסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג. GettyImages
"אני רוצה לדבר לכל אחד ברחוב"/GettyImages
אושיית הסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג. GettyImages
עם הדיג'יי הקולית לי לזרק בשורה הראשונה של שבוע האופנה הניו יורקי/GettyImages
אושיית הסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג. GettyImages
מיישמת את התמה בסטייל. צ'אנג במראה עתידני בגאלת המטרופוליטן, מאי 2016/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully