וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש כמו ביונסה על הבמה: מותג הלנז'רי לה פרלה

13.7.2016 / 13:50

הוא נוסד בשנות ה-50 באיטליה, עם הזמן התרחב גם לבגדי-ים, בישום, תיקים וביגוד, אך תחום ההתמחות שלו נשאר ההלבשה התחתונה. המותג המציע לנז'רי פרימיום יוקרתי, שחביב על אושיות הסטייל הנכונות, חוזר לישראל ויימכר בפקטורי 54

אתר רשמי

בווידיאו: ביונסה לובשת בגד-גוף מחוך של לה פרלה בהופעתה בטקס פרסי הגראמי, 2014

המותג האיטלקי לה פרלה (La Perla) החל את דרכו באטלייה בבולוניה ב-1954 על-ידי יצרנית המחוכים עדה מאזוטי. הוא התרחב עם השנים גם לבגדי-ים, ביגוד, תיקים ובישום, אך תחום ההתמחות שלו נותר הלבשה תחתונה. חידושים כמו לנז'רי בצבעים עזים, בגדי-גוף המיועדים להציץ מבעד לביגוד, פריטי הלבשה ברוח לנז'רי, בעיקר שמלות וחולצות מסאטן ותחרה, נחלו הצלחה רבה.

פריטי לה פרלה נראים דרך קבע בהפקות אדיטוריאליות במגזיני אופנה מרכזיים, כמו גם בווידאו-קליפים ובהופעות מוזיקה. בזה של שיר הקאמבק של הספייס גירלס, Headlines מ-2007, ויקטוריה בקהאם לבשה מחוך כלוב של לה פרלה. ביונסה לבשה מחוך לה פרלה בהופעתה בגראמי ב-2014. החודש נראית בלייק לייבלי בחזיית לה פרלה במגזין מארי קלייר. לקטלוגים וקמפיינים של החברה צולמו דוגמניות-על על-ידי צלמי אופנה ידועים. בלוק-בוק העונה, אביב-קיץ 2016, מדגמנות נטשה פולי ומריה קרלה בוסקונו.

קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד מחזיקות שקיות מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA, לוס אנג'לס, 31 יולי 2015. GettyImages
מותג שאושיות הסטייל אוהבות. קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד עם שקיות לה פרלה בלוס-אנג'לס/GettyImages

ויקטוריה בקהאם לובשת מחוך לה פרלה בווידאו-קליפ של הספייס גירלס Headlines

בחו"ל ראיתם אותו בבתי כלבו, ובארץ הוא ישווק על-ידי רשת פקטורי 54. יפעת אירני, אחראית שיווק ואסטרטגיה ברשת: "חיפשנו מותג שישלים את המלתחה של האישה האלגנטית והמודרנית. לה פרלה הוא מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי המוביל בעולם, הידוע באיכויות ייצור גבוהות ומסורת של שנים. אהבנו מאוד את קולקציית הבייסיק של המותג שנותנת מענה איכותי לנשים שאוהבות הלבשה תחתונה מדוייקת. לצד פריטים רומנטיים יותר ועשירים בקווים נשיים, רומנטיים ואלגנטיים. היום אנחנו מציגים קולקציה רחבה של חמישים דגמי חזיות, בגדי גוף, מגוון בגדי לאונג', פיג'מות, קומבניזונים, חלוקי משי ועוד. חשוב היה לנו לשמור על טווח מחירים רחב והמחיר ההתחלתי לחזייה הוא 269 שקלים".

בסך הכל מחזיקה החברה כ-150 חנויות בנוסף לנקודות המכירה בבתי-כלבו. בדומה לשנטל הצרפתי ואייג'נט פרובוקטור הבריטי, המותג מציע מוצרי פרימיום מוקפדים.

חנויות הדגל שלו, במיוחד הבוטיק הפריזאי ברחוב סיינט הונורה, בוטיק לונדון ברחוב סלואן, בוטיק מילאנו ברחוב מונטנפוליאונה ובוטיק ניו-יורק בשדרת מדיסון, הן מוקד עלייה לרגל לידועניות רבות. כמובן קולקציית קוטור ראשונה שהוצגה במסגרת שבוע הקוטור בפריז בינואר 2015, חיזקה את מעמד המותג בקרב קליינטורה נוצצת.

רק השבוע הופיעה ג'ניפר לופז בסט לייקרה משולב תחרה לבן של לה פרלה בהופעתה בתכנית טודיי שואו של רשת NBC. גם בנות משפחת קרדשיאן הן לקוחות קבועות. קים, קנדל וקיילי נראו לא פעם לובשות לה פרלה כביגוד לכל דבר. כמובן, הסגנון הזה, של לבישת פריטי לנז'רי או כאלו שעוצבו ברוח לנז'רי, הוא משהו שהחברה מכוונת אליו.

דוגמנית בתצוגת מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LE PERLA מציגה דגם משובץ יהלומים באירוע צדקה של החברה, לונדון, 3 פברואר 2004. GettyImages
פריטי פרימיום. דוגמנית מציגה לנז'רי משולב יהלומים/GettyImages

לה פרלה קיץ 2016 - קטלוג מתומחר

תחתונים: 249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית אביב-קיץ 2016 כוללת פריטי לנז'רי, לבוש חוף, שינה ופנאי עשויים משי, שיפון, סאטן ואורגנזה. פריטי הקולקציה, במיוחד אלו עם ההדפסים החייתיים או אלו העושים שימוש אקספרסיבי וחדשני בתחרה, הם בעלי אופי ייחודי המעניקים רעננות ועניין חדש להלבשה תחתונה. החזיות באופן מקורי מאובזרות ב"שרוולי בד" הנתפרים בהתאמה ומיועדים לכסות את קרסי החזיה. התוצאה מאפשרת חשיפה מלאה של הגב, מבלי ליפול למלכודת "החזייה המציצה".

נכון לעכשיו ההיצע אינו רחב וקיים רק בשניים מתוך סניפי רשת פקטורי 54, אולם נמסר כי הוא יתרחב ואף יוצע בסניפים נוספים. העלויות, כמו שבוודאי יכולתם לנחש, גבוהות למדי. אך בכל הנוגע לאופנת-על, כידוע, התמורה בעד האיכות, הסגנון, הייחודיות והמקוריות, משתלמת.

טווח מחירים:

תחתונים: 165- 905 שקלים; חזיות: 965 - 4,950 שקלים; ביגוד: 905- 4,559 שקלים; פיג'מות: 915 שקלים - 9,555 שקלים; בגדי-ים: 4,550 שקלים

להשיג בבלעדיות ברשת FACTORY 54 (כרגע בסניפי קניון רמת-אביב וקניון ארנה בלבד).

נטשה פולי ומריה קרלה בוסקונו בקטלוג קיץ 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביונסה לובשת בגד-גוף מחוך לה פרלה – LA PERLA  בהופעה בטקס הגראמי, 2014. אתר רשמי
בגד-גוף מחוך. ביונסה מופיעה בטקס פרסי הגראמי, 2014/אתר רשמי
ג'ניפר לופז לובשת סט מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA בהופעה בתכנית רשת NBC טודיי שואו, 11 יולי 2016. GettyImages
סט לייקרה ותחרה. ג'ניפר לופז בהופעתה השבוע ב"טודיי שואו" של NBC/GettyImages
העיתונאית הספרדייה מליסה חימנז והדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' בפתיחת חנות מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA, מדריד, 26 נובמבר 2015. GettyImages
גם בנות הזוג של כוכבי ברצלונה אוהבות. קורל סימנוביץ'/GettyImages
קים קרדשיאן יוצאת מחנות מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA, פריז, 10 מרץ 2015. GettyImages
מוקד עלייה לרגל. קים קרדשיאן יוצאת מהבוטיק הפריזאי/GettyImages
הזמרת סיארה ובן זוגה ראסל ווילסון יוצאים מחנות מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA, פריז, 6 מרץ 2016. GettyImages
לכבוד החתונה. ביארה שנישאה השבוע יוצאת מבוטיק פריז/GettyImages
איגי אזליה יוצאת מחנות מותג הלנז'רי האיטלקי לה פרלה – LA PERLA, פריז, 27 ינואר 2016. GettyImages
איגי אזליה יוצאת מבוטיק פריז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully