וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד קלה על העכבר: אתר שופינג חדש למותג הייבוא סקנד

24.7.2016 / 18:10

מותג הייבוא המקומי חביב הפאשניסטות second מציע אופנה טרנדית מתקדמת במחירים נגישים. כעת הוא נכנס כשחקן חדש לשוק האונליין המקומי. אריק קריספל, מצמד הבעלים: "אני לא מפחד להביא אובר מוגזם. יש לנו כאן את הבנות שמעיזות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחלופת דגמים גבוהה לצד כמויות מצומצמות מכל דגם. מותג הייבוא second/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בעקבות מסיבת הרווקות של בר רפאלי, כל הבגדים שעלו באינסטה נמכרו בשניות"

מותג הייבוא המקומי second, שמציע פריטים טרנדיים במחירים נגישים, נכנס החודש כשחקן חדש לשוק האונליין המקומי ומאיים לשנות את חוקי המשחק עבור כל מי שקנייה בלחיצת עכבר היא חלק משגרת השופינג שלה. בחמש שנות פעילותו, הכוללות חנות אחת ומכירה בבוטיקים, המותג צבר לא מעט לקוחות מוכרות כמו ירדן הראל, רוני דלומי, סנדרה רינגלר, שלי גפני וקרן פלס - בשל תחלופת דגמים גבוהה לצד כמויות מצומצמות מכל דגם.

מאחורי סקנד עומד הזוג הגאה אריק קריספל ועידן שהרבני, שהכירו בלוס אנג'לס לפני שש שנים. קריספל היה אז אחרי קילומטראז' של עשור כסטייליסט ובעל בוטיק בבל רוז (עם לקוחות כמו ביונסה ובריטני ספירס), ובעקבות הניצוצות שעלו במפגש מקרי עם שהרבני הוא החליט לקפל הכול ולחזור לישראל. "כשחזרתי היה ברור לי שעידן ואני נפתח עסק ביחד. לא הכרתי פה את השוק וראיתי שמצד אחד בגדים של מעצבות מקומיות היו יקרים בטירוף. מצד שני, עדיין לא היה פה H&M ופוראבר 21. הערכת המצב שלי הייתה שדי יקר פה ולא מספיק טרנדי. הוויז'ן היה אופנה מתקדמת מבחינה עיצובית במחירים סבבה", הוא נזכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הערכת המצב שלי הייתה שדי יקר פה ולא מספיק טרנדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתחלה הייתה בקטן. "טסתי לאל איי לספקים שאני מכיר והתחלתי לייבא. הכול נחטף וככה יצא שאחרי חודש טסתי שוב והתחלתי להגדיל את הכמויות. בשנים האחרונות זה התייצב לפעם בחודש וחצי בהם אני טס ובוחר הכול לבד. היום כבר מייצרים במיוחד בשבילי כי ההזמנות גדלו".

לפי מה אתה בוחר מה להביא?
"בגדול, רוח המותג זה פאשן פורוורד, ולפעמים אני מקדים את הטרנד ואז אחרי שנה פתאום רוצים את זה. אבל אני לא מפחד להביא אובר מוגזם. יש לנו את הבנות שמעיזות וגם בגלל האינסטגרם והלקוחות המפורסמות אז בנות מעיזות יותר. לפני מסיבת הרווקות של בר, סנדרה ושלי באו לשוארום לקחת ממני בגדים ואז כל מה שעלה באינסטה נמכר בשניות. בנות קנו מהטלפון כדי שאשמור להן. או למשל, בתקופה של החצאיות בלון הצבעוניות וחולצת קרופ היתה היסטריה. אבל חשוב לי שיהיה המון קזואל. אני משלב".

מה השוני בין הישראליות לבין הלקוחות בעיר המלאכים?

"בהתחלה הבאנו דברים יקרים יותר וראינו שזה לא מתאים. מכרנו דרך בוטיקים והפריטים הפחות יקרים עפו. לאט לאט למדנו את השוק. כשפתחנו את החנות שלנו בדיזינגוף, לפני שנה וחודשיים, החזרנו את היקרים יותר".

על אתר האון ליין הם עבדו למעלה מחצי שנה, "בנות שעוקבות אחרינו באינסטגרם היו מתקשרות מכל הארץ לבקש דגמים מסוימים. הבנו שזה חייב להיות הצעד הבא.

טווח מחירים באתר: 79-299 שקלים.
טווח מחירים בחנות: 99-499 שקלים. דיזינגוף 159 תל אביב.

קישור לאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully