וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת בתעשיית אופנת-העל: גלריית פרידה מהשטיח האדום

25.7.2016 / 13:19

רק שנתיים לאחר מינויו לתפקיד, פיטר קופינג, מעצב בית האופנת העל אוסקר דה לה רנטה, עוזב את תפקידו. עדיין לא נקבע מחליף למעצב הבריטי שעיצוביו הרומנטיים התחבבו על כוכבות האיי-ליסט של הוליווד. החל מריס ווית'רספון ועד טיילור סוויפט - גלריית פרידה

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת סתיו 2016 של אוסקר דה לה רנטה (בעיצוב פיטר קופינג) בניו-יורק.

שנתיים בלבד לאחר מינויו, מעצב בית אופנת העל אוסקר דה לה רנטה, פיטר קופינג, עוזב את תפקידו. על-פי הודעת המעצב הבריטי עצמו, הסיבות לכך נוגעות ל"נסיבות אישיות". מנכ"ל בית האופנה אלכס בולן מסר: "אנו מאחלים לפיטר הצלחה בכל יוזמותיו בעתיד. תמיש היינו בעסקי יצירת בגדים יפים, ושניים מהנכסים הגדולים שלנו הם סטודיו העיצוב והאטלייה. הצוות שלנו ימשיך לעבוד על קולקציית העונה הבאה עם פוקוס על תחכום ואמנות, שהם סימני ההיכר של הבית".

קופינג, שבעבר עבד עבור נינה ריצ'י בפריז ועבור מארק ג'ייקובס בלואי ויטון, היה מי שהחליף את המייסד, אוסקר דה לה רנטה, לאחר מותו ב-2014. למעשה, הוא נבחר לתפקיד על-ידי דה לה רנטה עצמו. טרם פורסם שמו של מחליף לקופינג, אבל בית האופנה יציג בספטמבר הקרוב קולקציה לאביב 2017 כפי שנקבע מראש. זוהי לא העזיבה היחידה השנה בתעשיית אופנת העל; גם המנהלים הקריאטיבים של סן לורן, לנווין, דיור, בלנסיאגה וטודס' עזבו.

פיטר קופינג מעצב בית האופנה אוסקר דה לה רנטה בגאלת 'Oscar de la Renta: The Retrospective', 9 מרץ 2016, סן פרנסיסקו. GettyImages
התחבב על כוכבות הליגה הראשונה בהוליווד. פיטר קופינג/GettyImages

אבל לאחר שנתיים כמעצב ראשי באוסקר דה לה רנטה, קופינג משאיר חותם בבית האופנה האמריקאי והרבה בזכות מראות ליידי מעודכנים ומתוחכמים; גזרות נשיות, תחרות מורכבות, ראפלס תקופתיים, דיטיילים מעודנים ונופך רומנטי כללי בשמלות קוקטייל ושמלות שטיח אדום, מצאו להם אוהדות רבות בקרב הליגה הראשונה של שחקניות הוליודיות. זכורות במיוחד הן שמלת הבלרינה השחורה משולבת התחרה של אמה סטון בפסטיבל קאן, שמלת הז'קרד עם השובל בגזרת סטרפלס וכפפות אופרה של קרלי קלוס בגאלת המט, שמלת האורגנזה והטול האפורה של גוונדלין כריסטי בבכורת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". החל מריס ווית'רספון ועד טיילור סוויפט, גלריית פרידה.

הכוכבות לובשות דה לה רנטה. מי לוקחת? הצביעו והשפיעו


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully