וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה ביפן: למרות הביקורות, קנדל ג'נר ממשיכה להמריא

24.8.2016 / 16:07

בשבוע שעבר נחשף שער גיליון ספטמבר של ווג ארה"ב בכיכובה של הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם, ועולם האופנה נסער בטענה שנערת השער לא ראויה לתואר הנחשק. כעת זוכה קנדל לכבוד ללא עוררין בשער ווג היפני, עם הפקת אופנה בסגנון צבאי שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים

מערכת וואלה!

מגישה: טל היינריך

בשבוע שעבר נחשף שער גיליון ספטמבר של ווג ארה"ב -המגזין הכי חשוב בשנה - והרעיד את עולם האופנה. תחת הכותרת "הפרצוף שהשיג מיליארד לייקים" הוצגה נערת השער הנבחרת, הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם קנדל ג'נר, ועוררה מחלוקת תחת הטענה כי היא לא ראויה לתואר הנחשק והמכובד. הוויכוח הוביל לתהייה עד כמה רלוונטי וחשוב גיליון ספטמבר בעידן המודרני, ונקראו קריאות נוסח "ווג ז"ל".

ובינתיים ביקום מקביל - כלומר ביפן - אותה קנדל ג'נר זוכה לכבוד ללא עוררין בשער ווג יפהפה לחודש אוקטובר, בעריכתה של אנה דלה רוסו, עם הפקת אופנה שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים. הדוגמנית הצטלמה בז'קטים חורפיים בסגנון צבאי מלאי עיטורים, בשילוב מצעד כובעים משגע, דגם תלת ממד מהפנט של קום דה גרסון ועיצובים של המעצב היפני יוז'י ימאמוטו. אז איך אומרים באזז ביפנית?

ג'נר בת ה-21 היא דוגמנית לוהטת שגדלה תחת מצלמות בצל משפחה שנמצאת לא מעט זמן בכותרות. בשלוש השנים האחרונות היא בנתה לעצמה ענף נפרד מהביזנס המשפחתי, ופיתחה קריירת דוגמנות מרשימה. לפני כחמישה חודשים ווג ארה"ב הקדיש לה גיליון מיוחד הנקרא "אפקט הקנדל - 64 מיליון עוקבים". אחדים טוענים כי הייחוס המשפחתי תרם לא מעט להצלחתה, ואילו אחרים (כולל קנדל עצמה) מאמינים שההצלחה הגיעה על אף אותו ייחוס שדווקא הזיק לעניין.

עוד באותו נושא:

סופרמודלס או ביץ' של הרגע? הסטטוס של קנדל וג'יג'י מוטל בספק
קנדל ג'נר מגיבה לטענות נגדה: "כרגע, אנחנו הדוגמניות של התקופה"
קים קרדשיאן מסבירה את האובססיה האופנתית החדשה שלה

עוד באותו נושא

"ווג ז"ל": גיליון ספטמבר בכיכובה של קנדל ג'נר מעורר סערה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully