וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו הצצה: הטרנדים הלוהטים בהלבשה תחתונה

25.8.2016 / 8:44

טרנדים ומגמות בעולם ההלבשה התחתונה יוצרים קולקציות חדשות ומרגשות, כי גם כשמתקרר מה שיחמם אתכן באמת זה מה שתלבשו מתחת לשכבות הבגדים. בואו לראות את כל מה שחדש בגזרה ולבחור את מה תרצו לאמץ. רמז: הכול. מה שבטוח יהיה רותח

קסטרו תחתונים. גורן ליובונציץ, מערכת וואלה!
הגיע הזמן לרענן את מגירת הלנז'רי/מערכת וואלה!, גורן ליובונציץ

אם אתן חושבות שהלבשה תחתונה, חזיות, תחתונים ומחטבים הם פחות או יותר אותו הדבר, שנה אחר שנה, אז אתן טועות בגדול. כי בדיוק כמו אופנה, מגמות לנז'רי חדשות צצות בכל עונה מחדש הן משתנות ומתחדשות.

אנחנו לא מתכוונים לכאלו שנלבשים כמו בגדים רגילים, למרות שבשבוע האופנה, חלק גדול מהמעצבים שלחו את הדוגמניות לאורך המסלולים כשהן לבושות לנז'רי, אנחנו מתכוונים להלבשה תחתונה שנלבשת מתחת לבגדים. לבנים.

הקיץ בדרכו החוצה ואין דרך אחרת להגיד את זה: הגיע הזמן לרענן את מגירת הלנז'רי שלכן - זה בנות יקרות, לא פחות חשוב מסידור הארון ועדכון המלתחה בטרנדים והמגמות החדשות של העונה הבאה.

בדיוק כמו תיקים, נעליים וג'ינסים עולם הלנז'רי מתעדכן ומתחדש במגמות שבאות והולכות. עכשיו, כשהקיץ הלוהט והמיוזע עומד להסתיים, זאת בדיוק ההזדמנות שחכתן לה.

לא חסרה השראה

היה אפשר לצפות שהמעקב אחרי הטרנדים הפופולאריים יהיה קשה, כי פה אין בדיוק אופנת רחוב ובדרך כלל הדגמים נלבשים כשכבה תחתונה.

אבל למזלם של כל חובבי הסטייל, מלבד מגזינים וצילומי אופנה קיימות הרשתות החברתיות, שם אנחנו יכולים להתעדכן מה באמת קורה אצל הדוגמניות, הכוכבות ויתר אושיות האופנה שכולנו עוקבות אחריהן ומזילות ריר על פריטי הלבוש שהן מציגות. כך אנחנו יכולות לדעת מה הן יודעות שאנחנו עוד לא ומה חם עכשיו בגזרה התחתונה, ובגזרה הזו הכוונה היא יותר ללוהט.

אז אם עוד לא הבנתן מגירת הלבנים שלכן צריכה עדכון ושדרוג בהתאם למגמות החדשות, רק זכרו שזה ממכר, כי כשזה מגיע לקולקציות של חזיות ותחתונים קשה להסתפק רק באחד וככל שהם מעוצבים ומפנקים זה עושה חשק לעוד, אם הם צבעוניים ומדליקים, לבנים ובתוליים או שחורים וסקסיים.

קסטרו - לאנז'רי. גורן ליובונציץ, מערכת וואלה!
הדבר האחרון שאתן רוצות הוא להיות מוסחת על יד זוג תחתונים לא נוחים/מערכת וואלה!, גורן ליובונציץ

הכיוון: נוחות עם סטייל

הכותרות במגזינים והניו יורק טיים בראשם היא שהחוטיני זז קצת הצידה, אז אנחנו לא ממהרים להספיד אותו, אבל אנחנו כן מצביעים על כך שהחבר המינימליסטי שמלווה אותנו בנאמנות מפנה הרבה מקום במגירת הלנז'רי - אליה נכנסים סגנונות חדשים, נוחים ונעימים מבלי להתפשר, אפילו במעט, על סגנון.

בעוד האופנה נעה ומאמצת מגוון רחב ותר של סגנונות וסוגי גוף, זה מרגש לראות דגמים לא נוחים עד כדי גיחוך מפנים את מקומם במגירה לטובת קולקציות נוחות, נעימות ומחמיאות.

פריטי הלבשה תחתונה הם משהו שאנחנו לובשות כל יום, יש להם את היכולת להשפיע על איך אנחנו מרגישות כלפי עצמנו ועל הנראות של הבגדים שאנחנו לובשות - הדבר האחרון שאתן רוצות הוא להיות מוסחת על יד זוג תחתונים לא נוחים.
פריטי לנז'רי הנכונים יכולים להעניק לכן ביטחון, לעזור לכן להרגיש טוב יותר עם עצמכן ולהתמקד בניהול החיים והמשימות שלכן – שלא נדבר על ההופעה שלכן עם או בלי הבגדים התחתונים.

קסטרו - לאנז'רי. גורן ליובונצ'יץ, מערכת וואלה!
קולקציות של פריטי הלבשה תחתונה עשויים חומרים באיכות/מערכת וואלה!, גורן ליובונצ'יץ

אז מה חדש שם מתחת?

המגמה הלוהטת שסחפה לאחרונה את עולם האופנה בסערה היא סגנון היוניסקס, אם לומר את האמת זה יותר גלישה של גזרות גבריות אל העולם הנשי, כשהן מקבלות גרסה רכה יותר ונעימה יותר. התוצאה: קולקציות של פריטי הלבשה תחתונה עשויים חומרים באיכות גבוהה, נוחים ומחמיאים.

נראה שהמגמה נובעת מההערכה הגוברת של עולם האופנה ושל הפאשניסטיות לאופנה שמתעלמת מסטראוטיפים או דעות קדומות הקשורות למגדר. גלישת הסגנון הניטרלי אל תוך תעשיית ההלבשה התחתונה החלה כבר מזמן, עוד בשנות ה-90 כשחלוץ הסגנון הכה אסתטי הזה הוא קלווין קליין עם קמפיינים מדהימים בכיכובה של קייט מוס.

קליין, שלאחרונה חידש את המגמה, גייס שחקניות חיזוק כמו קנדל ג'אנר ובלה חדיד, כן האחות של. בדרך הצטרפו אליו, בין היתר, גם אמריקן אפרל, המותג השוודי אקנה ועכשיו גם המותג הישראלי קסטרו בקולקציה מצוינת – לכולם אפיונים דומים: בין אם זה רצועה עם לוגו בקצוות, קו מותן גבוה, וצבעים בסיסים בדרך כלל שחורים ולבנים. בכלל, המגמה בכל הסגנונות של הלנז'רי היא חזרה לצבעים בסיסים בעיקר לבנים.

קסטרו לאנז'רי. גורן ליובונצ'יץ', מערכת וואלה!
האהבה לנוסטלגיה משפיעה גם על מגירת הלבנים שלכן/מערכת וואלה!, גורן ליובונצ'יץ'

רטרו בהי

המשיכה לרטרו תמיד משפיעה על פאן כזה או אחר בתעשיית האופנה ועשורים קודמים מטפטפים אל תוך המלתחה שלנו לעיתים קרובות. אותה אהבה לנוסטלגיה משפיעה גם על מגירת הלבנים שלכן – הרבה גזרות עם צלליות גבוהות במותן מצפות העונה על הקולבים, בקולקציות מגוונות ובסגנונות שונים, כאלו יעזרו לכן לשחרר את המרלין מונרו שנמצאת שבכל אחת מאתנו.

קנדל ג'אנר בקמפיין לקלווין קליין. אינסטגרם, צילום מסך
קנדל ג'אנר בקמפיין לקלווין קליין/צילום מסך, אינסטגרם

על תחרה ורומנטיקה

לצד מגמת היוניסקס בגזרת ההלבשה התחתונה, שמור העונה מקום של כבוד לתחרה – אחרי הכול מדובר בלנז'רי. פה זה המקום לצבעים והדפסים נוספים סקסיים ונשיים, שחור, אדום והדפסים מנומרים. חלק מהדגמים בסגנון מסורתי ורומנטי כשהקאפ כולו תפור מהבד הסקסי הזה וחלק מהדגמים מעוצבים בגזרת גוזייה - בטוטאל לוק תחרה או כאשר רק חלק ממנה מעוטר בו.

את האחרונה, סקסית במיוחד, אפשר ללבוש בסטיילינג כמו שלובשת כל מי שנחשבת אושיית אופנה מגניבה ונועזת – ביחד עם סקיני מגניבים או מעל חולצת טריקו (ע"ע קנדל ג'אנר).

הקולקציות מגוונות ומעניינות. הן מציגות שיק חצוף, רוך, וסטייל - כל אחת יכולה לאמץ את הסגנון המתאים והמושלם עבורה ולצור לעצמה מלתחה עם אמירה אופנתית, נוחה, נשית וסקסית – הכול עניין של סגנון, טעם ובחירה אישית. תגידו אתן, לא הגיע המן להרעיד את מגירת הלנז'רי?

וואלה! NEWS בשיתוף קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully