וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורה: סולאנג' נואלס ממריאה בקמפיין יוקרתי חדש

8.9.2016 / 8:05

אחותה ביונסה זכתה השנה רשמית בתואר אייקון אופנה, אבל גם היא לא נשארת מאחור וממשיכה לפזר ערימות של סטייל בגרוב הייחודי שלה. כעת היא מככבת בקמפיין הסתיו של מעצב העל האמריקאי מייקל קורס, שצולם באווירה אורבנית על ידי צלם אופנת הרחוב הנחשב טומי טון

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: צפו בסרטון הקמפיין החדש בכיכובה.

מייקל קורס: "אופנה היא חגיגה של סגנון אישי, ותמיד חשבתי על העיר ניו יורק כעל מסלול האופנה האולטימטיבי"

המעצב האמריקאי מייקל קורס חוגג 31 שנות קריירה עם השקת מסע פרסום חדש "THE WALK"- קמפיין באווירה אורבנית שצולם על ידי הצלם טומי טון, אשר ידוע בזכות צילומיו מעוררי ההשראה המתעדים אופנת רחוב אותנטית. טומי טון הפך לדמות מוכרת בזכות הבלוג המצליח שלו בו מתפרסמים לא פעם אימג'ים של סצינת האורחים בשבועות האופנה, עם אינטרפרטציה שלו כאאוטסיידר, כאשר התוצאה הסופית מסקרנת לא פחות ואפילו יותר מהתצוגות עצמן. אופיים הלא מסחרי של הצילומים לצד השתלטותן של הרשתות החברתיות, הפכו את הז'אנר לטרנד רותח שזולג בשנים האחרונות גם לצילומי אופנה במגזיני הדפוס.

לקמפיין של קורס לוהקו ארבע איט גירלז מעניינות - היוצרת והזמרת סולאנג' נואלס, דוגמניות העל סו ג'ו פארק, ונינה אגדל ונסיכת יוון מריה אולימפה. יחד הן מייצגות ערכים נחשקים שהמותג מעוניין להיות מזוהה עמם. בהתייחסות פשטנית וממצה: יוקרה + אצולה + שובבה כאקסית של הנסיך הארי (מריה), גרוב + תוכן מוזיקלי + התייחסות לקהל שחור (סולאנג'), דוגמנית על + התייחסות ליופי אסייתי + מזוהה עם מותגי על כמו שאנל וטום פורד (סו ג'ו) והדוגמנית נינה אדגל - שלמרות מוצאה הדני אוחזת בלוק כל אמריקאי בריא ומשויכת בעיקר עם תחום בגדי הים וההלבשה התחתונה.

סולאנג' נואלס בקמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
מספקת את הגרוב, התוכן המוזיקלי וההתייחסות לקהל השחור. סולאנג' בקמפיין THE WALK של מייקל קורס/יח"צ חו"ל
סולאנג': "אייקונות הסטייל שלי הן אריקה באדו, ביורק, קייט בוש, לורין היל, אבל אני גם מקבלת השראה רבה מחברות שלי"

בהודעה הרשמית לעיתונות מסר המעצב את האג'נדה שמאחורי מסע הפרסום: "אופנה היא חגיגה של סגנון אישי ותמיד חשבתי על העיר ניו יורק כעל מסלול האופנה האולטימטיבי. סגנון הוא עניין סובייקטיבי. אין דבר שיותר מרגש אותי יותר מאשר לראות את העיצובים שלי מקבלים פרשנות חדשה על ידי האישה שלובשת אותם".

הפרזנטוריות צולמו ברחבי ניו יורק כשהן מציגות את קולקציית הסתיו החדשה כל אחת בסטייל הייחודי לה כאשר הקמפיין עצמו מהווה את יריית הפתיחה לסדרה מתמשכת שתכלול דמויות נוספות ומובילות בתחומן. במסגרת השקת הקמפיין התראיינה סולאנג' ההורסת. להלן החלקים הג'וסיים:

מהו המקום שאת הכי אוהבת לבקר בו בווסט וויליג'?
"מסעדת Miss Lily's, hands down. כשהייתי בת 13 ביקרתי בפעם הראשונה בג'מייקה, ומאז אני נוהגת לחזור לפחות פעם או פעמיים בשנה. התרבות הג'מייקנית השאירה חותם בנשמה שלי, עד כדי כך שכשהייתי בשנות העשרה למדתי הרבה אודות פילוסופיית הרסטפריאניזם והייתי גם צמחונית במשך ארבע שנים. באלבום הראשון שהוצאתי אימצתי סגנונות רבים בהשראתם. Miss Lily's מזכיר לי את אותה התקופה, את גן העדן הקסום שג'יימקה מהווה עבורה, כחתיכה קטנה מהמקום הזה שנמצאת ממש כאן במנהטן. האנרגיה, המוזיקה והוויברציות תמיד קיימים שם".

סולאנג' נואלס בקמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
מציגה את פריטי הסתיו החדשים בסגנון הייחודי שלה/יח"צ חו"ל

מהו הספר האהוב עלייך שקראת בשנים האחרונות?
"האזרח" של קלודיה רנקין (Claudia Rankine's "Citizen") ממש התחברתי אליו. חברה שלי ממרפה טקסס שהיא בעלת חנות ספרים שם, נתנה לי את הספר כמתנה ליום הנישואין. זה ספר שירה מדהים, כנה ונוקב שעוסק בקיום מציאות האפרו אמריקנית. האמת שבדיוק השאלתי אותו לחברה, אבל זה מסוג הספרים שאתה רוצה לקרוא מספר פעמים על מנת להפנים את כוונת המילים שכתובות בו".

מהיכן את מקבלת השראה לסגנון שלך?
"מכל כך הרבה אנשים, מקומות וחוויות... אייקונות הסטייל שלי לדוגמא הן אריקה באדו, ביורק, קייט בוש, לורין היל, אבל אני גם מקבלת השראה רבה מחברים שלי. חברות טובות שלי, מלינה (במאית) וארמניה מוסה (אמנית ומנהלת ב Saint Heron) הן בעלות סטייל מדהים. זה באמת הכול מסתכם באשה ובמה שהיא מציגה ומשקפת, האופן שבו היא מנצלת את הקסם המצוי ברשותה והן מהוות לי השראה מדהימה".

סולאנג' נואלס בקמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
סולאנג': "בענייני סטייל, הכול מסתכם באשה ובמה שהיא מציגה ומשקפת, האופן שבו היא מנצלת את הקסם המצוי ברשותה"/יח"צ חו"ל

מי האמן שמעורר בך הכי הרבה הערכה?
"אני מקבלת השראה רבה מהצבעים והטקסטורות של מארק רותקו, דונלד ג'אד, Toyin Odutola, לינט יאדום בואקי, מהטקסטורות של הפסלים של ניק קייב, והרשימה עוד ארוכה, אמנות עכשווית מעצבת ומשפיעה כל כך הרבה על האופן שבו אני רואה את העולם".

מה המקום האהוב עלייך שטיילת בו?
"בלתי אפשרי לענות על השאלה הזו! כל טיול שעשיתי השאיר לי זיכרונות מתוקים שנחרטו בתוכי ועיצבו את מי שאני שהיום. חלק מהטיולים האהובים שלי הם ירח הדבש באיה בלנקה, חגיגות יום ההולדת 30 שלי במקסיקו, דקר, ושייט בקוראטיה. טיולים הם התשוקה שלי. אני גדלתי בדרכים, בתור רקדנית בלהקת דסטנייס צ'ילד, שהשרישה בי שורשים של נווד".

איט-גירלז נוספות בקמפיין

סולאנג' נואלס בקמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
סולאנג': "אמנות עכשווית מעצבת ומשפיעה כל כך הרבה על האופן שבו אני רואה את העולם"/יח"צ חו"ל
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17/יח"צ חו"ל
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"ץ חו"ל,
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17/יח"ץ חו"ל
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17. יח"צ חו"ל,
קמפיין the walk של מייקל קורס לחורף 2016/17/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully