וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דברים לגנוב מהארון של הבויפרנד

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

28.9.2016 / 11:35

עד לא מזמן בגדי נשים ובגדי גברים היה מובחנים וצייתנים לחוקים ברורים, אבל למרבה ההקלה - העולם התקדם מאז. מגמה שוויונית בתחומי חיים שונים הובילה גם לטשטוש הגבולות באופנה. והבגדים שלהם לא רק נוחים, הם גם סקסיים. הנה פריטים שיהיו נכונים גם לכן, בנות

בלייזר מחויט

תצוגת חורף 17 של רנואר, תל-אביב, 12.9.16. אלירן אביטל,
יש משהו סקסי באישה שלובשת בלייזר גברי מחויט. רנואר, חורף 2017/אלירן אביטל

יש משהו סקסי באישה שלובשת בלייזר גברי מחויט, במיוחד אם הוא קצת גדול עליה. מה שיוצר אשליה של רזון, גם נראה נהדר עם טייץ או סקיני ג'ינס. אבזור עם עקבי סירה, מגפוני עקב או נעלי בובה, ישלים מראה מחוכם ומאוזן.

חולצה לבנה מכופתרת

תצוגת חורף 17 של רנואר, תל-אביב, 12.9.16. אלירן אביטל,
הפריט עם הסיכויים הכי גבוהים להילקח ב"בוקר שאחרי". רנואר, חורף 2017/אלירן אביטל

גבוהים הסיכויים שהיא כבר אצלך. חולצת כפתורים לבנה שיש למצוא בארונו של כל גבר מעל גיל 21 היא הפריט עם הסיכויים הכי גבוהים להילקח ב"בוקר שאחרי". היא מגלמת באופן מושלם את רעיון היוניסקס במובן הרצוי. אין לצפות כמובן למצוא אחת כזאת במידה נכונה בשבילך. היא תמיד תהייה גדולה מדי, אבל גם כשהיא עונה להגדרה "אוברסייז", היא סקסית בטירוף. נסי אותה עם מכנסי קרופ או חצאית מיני צמודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'ינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוק מהגוף, משופשף למדי ולעתים יש בו חורים וקרעים - אבל כל אלו במובן הטוב. ג'ינס רנואר, חורף 17/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ינס בויפרנד לא הרוויח את שמו סתם ככה. הג'ינס שמבחינתו הוא עוד ג'ינס בארון, עבורך הוא פריט אופנה נחשק ואדג'י. הוא רחב, רופף, רחוק מהגוף, משופשף למדי ולעתים יש בו חורים וקרעים - אבל כל אלו במובן הטוב. עם חגורה, נעלי עקב, תיק ערב, ותכשוט מטאלי, הוא עשוי להיות מרכזו של מראה סוחף. אותו פריט שהוא לבש יום אחר, אבל הפעם בהקשר אחר לגמרי. נשי ויצירתי. היום כמובן כל מותגי הג'ינס מציעים "בויפרנד ג'ינס". אבל הדבר האמיתי נכון יותר מכל בחינה. אם הוא ארוך מדי והויפרנד הפרטי שלך לא מתנגד, גזרי אותם וקפלי בקצוות. והנה לך מכנסי קרופ בהתאמה אישית.

מגפוני צבא

קולקציית חורף 17 של רנואר. אלון שפרנסקי, מערכת וואלה! NEWS
איזון מרתק בין אלמנטים "גבריים" ל"נשיים". מגפוני צבא עם שמלת מיני של רנואר, חורף 17/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי

מגפוני הצבא שהיו פופולריים שנים בסצנות הפאנק והרוק הבריטית ובקרב תתי-תרבויות נוער שונות בעולם המערבי בכלל, חצו את הקווים מזמן לאופנת המיינסטרים, כמו גם ממלתחת הגברים אל המלתחה הנשית. הם נראו רבות במגזיני אופנה ובמסלולי שבועות האופנה על דוגמניות. לעתים אף בשילוב עם שמלות מיני, חצאיות A, סקיני ג'ינסים וחצאיות טול - איזון מרתק בין אלמנטים אופנתיים "גבריים" ו"נשיים", ולמעשה טשטוש מגדרי מרתק. השאילי השקט את מגפוני הצבא שלו והשלימי מראה מעניין ומפתיע עם פריט שנהגת ללבוש תמיד עם עקבי סירה או נעלי בובה.

ז'קט בומבר

קולקציית חורף 17 של רנואר. אלון שפרנסקי, מערכת וואלה! NEWS
פאשן סטייטמנט ללא מאמץ. רנואר, חורף 17/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי

לפני הכל הוא חמים ונעים. בנוסף, הוא מוסיף טאץ' מאזן לפריטים אלגנטיים-נשיים. ז'קט הבומבר הוא הדבר הנכון בימים מתקררים, ואם לבשת אותו עם חצאית משולבת דיטיילים מנצנצים - הנה לך פאשן סטייטמנט ללא מאמץ. סקיני ג'ינס ועקבים הם עוד אופציה נהדרת לשילוב, כמו גם תיק קרוס בודי עם רצועת שרשרת. מצד אחד אלגנטיות מחוכמת ומצד שני קז'ואל יוניסקסי. ניגודים משלימים.

חולצת פלנל משובצת

תצוגת רנואר חורף 17, תל אביב, ספטמבר 16. רפי דלויה
אין נעימה ממנה והיא גם לא מתקמטת. חולצת פלנל משובצת בתצוגת רנואר, חורף 17/רפי דלויה

היש נעימה יותר בארון מחולצת פלנל? אין. ואם היא משובצת נוסח הרכבי הרוק ההן משנות ה-90, אז קטנים הסיכויים לטעות איתה. רכוסה או לא, בתוך המכנסיים או מתנפנפת מחוץ להם, עם טייץ או ג'ינס, עם חצאית מיני A, או חצאית עיפרון - האופציות בלתי מוגבלות. מתחת את יכולה ללבוש גופיית סבא לבנה, גופיית כתפיות ספגטי שחורה, בגד גוף צמוד, טי עם פרינט מחוכם, ועוד. למעלה, ז'קט ג'ינס תמיד יעבוד. היא גם לא מתקמטת, אז אין שום בעיה לגלגל אותה בתיק ולשלוף אותה בעת הצורך.

חגורת העור החומה שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלייך היא עשויה להיות פריט הצהרתי. חגורת בייסיק לגבר של רנואר: 9.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפכי את חגורת הבייסיק של בן זוגך לפריט הצהרתי על-ידי שימוש מפתיע שישים אותה בהקשר אחר ורענן. למשל, כחגורה מתחת למתניים מעל חולצת רכיסה לבנה או כחגורת מדגישה מתניים עם שמלה חובקת גוף באורך הברכיים. אם היא גדולה עלייך, פשוט קשרי אותה.

שעון היד שלו

שעון זהב לגברים. ShutterStock
עליכן הוא ייראה כמו צמיד. שעון יד זהב לגבר/ShutterStock

שעון זהב אוברסייז הוא משהו שהתלבט לגביו לא פעם, אבל בכל פעם החלטת שהכי נכון להישאר עם האלגנטי, הדק והנשי? הפתרון הפשוט הוא להשאיל את זה של בן הזוג. עליכן הוא ייראה כמו צמיד. הביגוד שלך ביום "השאלת" שכון זהב גברי רצוי שלא יהיה מחויט, אלא בסטייל בוהו שיק או קז'ואל. התוצאה - מקוריות בוהקת הכל מובן. בנוסף, התזכורת המנצנצת על פרק היד שלך תזכיר לך אותו בכל פעם שהשעון יזוז כי הוא גדול עלייך.

לעוד פריטי ג'נדר בלנדר: קמפיין השחור-לבן המהפנט של רנואר

מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully