וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש משהו רב עוצמה ומפתה באישה שלובשת בגדי גברים מחויטים"

26.9.2016 / 11:13

לאחר השקת בושם מוצלח לגברים, מתפנה כעת בית האופנה המוערך הוגו בוס להשיק גרסה חדשה לנשים - BOSS THE SCENT for her. ההשראה: מיזוג בין העולמות, ממש כמו באופנה, עם ניחוח של עוצמה גברית משולב בעדינות נשית. התוצאה: ריח מפתה ואלגנטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריז'יט בארדו הצעירה. הטופמודל הגרמניה אנה איוורס בקמפיין הבושם החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניו יורק. קיץ. מלון חמישה כוכבים. ריאיון עם הבחור שרק לפני כמה שנים עוד ריירתי עליו בסרט פנטזיה בקולנוע, ואז בדי.וי.די, ואז בוי.או.די. מספר פעמים. מה יכול עיתונאי מארץ הקודש לבקש יותר? נכון, פסקת הפתיחה שלי נשמעת כמו פרק של "סקס והעיר הגדולה" ואני שרה ג'סיקה פרקר (הגרסה הגברית), מסתובבת לה במיטב מלבושיה ברחובות העיר שלא נחה לדקה, אבל האיוונט - השקת הבושם החדש מבית האופנה הוגו בוס - מצדיק את עצמו.

בראשית היה כידוע BOSS THE SCENT לגברים, וריאציה משכרת על פיתוי מנקודת המבט הגברית. כעת משיק בית האופנה את BOSS THE SCENT for her. ההשראה לניחוח נבעה מהחפתים האייקונים של BOSS והרעיון שסיבוב קטן של המנעול עשוי לאפשר לשני העולמות, גברי ונשי ולהתמזג בקלות לעולם אחד. "יש משהו רב עוצמה ומפתה באישה שלובשת בגדי גברים מחויטים - שבעצם רק מדגישים את הנשיות שלה", מסביר המעצב ג'ייסון וו. "זה הרעיון העומד מאחורי הניחוח שניחן בעוצמה ובחוסן של ניחוח גברי אך יש לו גם נימה של עדינות נשית. כל אחד מהם תורם את תרומתו למשחק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקסם המעודן והקליל שאותו ניתן להריח בהתחלה מתפתח כעבור דקות למשיכה אפלה ומסחררת. הגרסה הנשית החדשה של הוגו בוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לתפקיד הפרזנטורית נבחרה הטופמודל הגרמניה אנה איוורס, כן, אותה אנה שהשאירה אבק לג'יג'י חדיד ולקנדל ג'נר כשקטפה את התואר דוגמנית השנה ב-2015 על ידי מובילי דעה בתעשיית האופנה. הרוקח של הבושם, וויל אנדרס, שדיבר על הקושי בהכנתו מבלי לדעת מי תייצג אותו ואיך היא תעשה זאת, סיפר: "זו עבודה מאוד מאתגרת בשבילי, מאחר ואני לא רואה את הפנים של הבושם עד שזה מופיע במודעות או בקמפיינים. עכשיו פגשתי את אנה לראשונה וזה מאוד משמח אותי לראות שמישהי כמוה מייצגת את העבודה שלי".

קצת רקע: אנה לואיסה איוורס גדלה בגרמניה, שם עבדה בתור ברמנית בזמן לימודיה. ממש כמו בכל סיפור סינדרלה, היא התגלתה על ידי המעצב הנחשב אלכסנדר וונג, כשזה שוטט ברשת ומצא תמונה שלה. הוא מיד צלצל למלהקת אניטה ביטון ומשם הכל היסטוריה. כיום איוורס משמשת כמוזה של וונג ומככבת על לא מעט שערים וקוטפת לא מעט קמפיינים נחשקים כשהאחרון הוא כמובן לבושם של הוגו בוס. חדי העין (וגם אלו שלא) ישימו מיד לב לדמיון הדי מטורף של הגברת לכוכבת האיקונית בריז'יט בארדו. "זו מחמאה גדולה", היא אומרת לי כשאני מציג את השאלה ומביך אותה מעט, "היא אייקון גדול ואישה כל כך יפה ומעוררת השראה להמון אנשים, אז אני שמחה שמשווים אותי אליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איוורס ותיאו ג'יימס. "פיתוי" זו המילה שהכי חזרה על עצמה, ואפשר להבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצדה של איוורס מככב בקמפיין הזוגי השחקן ההורס, כן ההוא מהריורים, תיאו ג'יימס - שלמעשה ממשיך כפרזנטור מקמפיין הבושם לגברים. כמו כל כוכב ששווה משהו בתעשייה הזאת - גם הוא הטיל וטו על מספר נושאים שאסור לשאול אותו, כשהבולט שבהם קשור לשאלה "איך זה מרגיש להיות סמל סקס?". אז חוקים לחוד וחוצפה ישראלית לחוד. ואיך שואלים שחקן רציני שאלה כל כך רדודה? פשוט מאוד, נותנים לו לדבר על מה שהוא רוצה, AKA הבושם החדש, ("אני לא יודע אם שמת לב, אבל הם רצו בושם קצת שונה, אבל עם כיוון אחר, יותר חושני, יותר סקסי"), ואז זורקים את הפצצה באוויר. אילנה דייו, מאחורייך.

- "אז זה מביך אותך או מחמיא לך שהם בחרו בך כסמל סקס?"
- "מביך"
- "מביך? אבל אתה מבין למה הם בחרו בך, לא?"
- "לא ממש"
- "אוקיי, אני יכול למצוא כמה אנשים שיגידו לך למה..
"אני מבין למה אתה מתכוון, אני מרגיש בנוח. כלומר, אתה תמיד תהיה לחוץ בנקודה מסוימת, ואתה צריך, כי אז זה שומר על האדרנלין, אבל אני מרגיש מאוד בנוח מול המצלמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל צד תורם את תרומתו למשחק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הייתה מילה אחת שחזרה על עצמה במהלך הביקור בבית הוגו בוס מלבד צמד המילים "הוגו בוס" - זו המילה "פיתוי. איך האמריקאים אוהבים לומר "סודקשן". אז איך שחקן, שלא ממש אוהב שמכנים אותו סמל מין, מצליח להביא את הלוק המפתה שלו למסך? האם יש לו מבט מסוים, סטייל זולנדר? "לא, בגלל שזה מאוד מופשט אז אני אני פשוט מנסה. גם היה לי יותר קל הפעם בגלל שאנה הייתה שם, אז יכולת להסתכל על מישהו, ואז אתה מנסה ליצור משהו עם מישהו, ואפילו שזה לא אמיתי – אתה מנסה להפוך את זה לאמיתי ככל שאתה יכול"., ענה ג'יימס.

למי שהפנים המושלמות של מר ג'יימס לא נראות מוכר – אז נזכיר שהוא התפרסם בעיקר בזכות המשחק שלו בסרט "מפוצלים", שם כיכב בתפקיד הראשי, ולאחר מכן כיכב בסרט ההמשך "מורדים", כך שאם אתן בנות טיפש עשרה, סביר להניח שאתן ממש מקנאות בי כרגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלגנטיות נשמרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה מציע הבושם החדש לנשים? ווייב מפתה ומושך אך עם זאת אלגנטי. שילוב מוצלח בין תווים עליונים של אפרסק דבשי ופרזיה לצד פרח האוסמנטוס האוריינטלי. הקסם המעודן והקליל שאותו ניתן להריח בהתחלה מתפתח כעבור דקות למשיכה אפלה ומסחררת.

BOSS THE SCENT for her הבושם לנשים מוצע בארץ במחיר 455 שקלים עבור 50 מ"ל או 620 שקלים עבור 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

הכתב התארח בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully