וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילטון VS מידלטון: מי לבשה את זה יותר טוב? האלפיון העליון כמרקחה

6.11.2016 / 7:40

ליורשת אימפריית המלונות הטראשית ולבת האצולה הפופולרית יש עוד במשותף מלבד שם מתחרז וחיי תענוגות. השתיים נצפו באירועים פומביים לבושות באותה שמלה מבית המותג הלונדוני החם סלף פורטרייט, והסעירו את הרשת. אך נראה כי פריס הילטון מהווה השראת סטייל לאושיות נוספות

מערכת וואלה!

בווידיאו: אז כמה אאוטפיטים יש לנסיכה הבריטית בארון? תתפלאו לשמוע.

ביץ' סטול מיי לוק, גרסת השמנה והסלתה

קייט מידלטון ופריס הילטון לובשות את אותה שמלה של סלף פורטרייט. GettyImages
שמלה שמורכבת מחצאית פליסה ארוכה עם שסע עמוק וטופ קרושה בגזרה חסודה. מידלטון מימין, הילטון משמאל/GettyImages

אז מסתבר שלדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון וליורשת המיליארדים האמריקאית פריס הילטון יש במשותף יותר מאשר שם משפחה מתחרז וחיים מעוררי קנאה. השתיים נצפו בשבוע האחרון באירועים פומביים, לבושות באותה שמלה מבית המותג הלונדוני הלוהט סלף פורטרייט. פריס ראשונה באירוע הגאלה של אמפר באל.איי, ומידלטון שבוע אחריה, כלומר חמישי האחרון, בשני אירועים שהתקיימו בלונדון.

השמלה בצבע קרם, בעלת חצאית פליסה ארוכה עם שסע עמוק וטופ קרושה בגזרה חסודה, הצליחה בוויקנד להפוך לוויראלית כמו כל בחירת מלתחה של הדוכסית - מה שהקפיץ לכותרות מחדש גם את נציגת אימפריית המלונות. הבחירה הזהה והמקדימה של הדמות הטראשית ושל בת האצולה הפופולרית בעולם מסעירה את הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קייט מידלטון לובשת שמלה של סלף פורטרייט. GettyImages
השמלה הפכה בוויקנד האחרון לוויראלית, כמו כל בחירת מלתחה מוצלחת של הדוכסית/GettyImages

בכלל, נראה שמאז ההיעלמות של קים, פריס חווה רגע נדיר של תשומת לב תקשורתית. מגזין מארי קלייר הקדיש לה כתבה בכותרת "האם הדוכסית קייט והדוגמנית קנדל ג'נר חולקות את אותה השראה מאייקון האופנה של שנות ה-90?" והצביע על פיסת בד כסופה מנצנצת (מאבני סברובסקי) שפריס לבשה אי שם ב-2002 בתור שמלה ליום ההולדת 21 שלה - שנראית בול כמו השמלה שקנדל לבשה לחגיגות ה-21 שלה לפני כמה ימים. המותג הלבנוני לה בורג'ואסי עיצב את השמלה במיוחד עבוד ג'נר, והיא מצידה הזכירה בגאווה את ההשראה כשהעלתה תמונה שלה עם השמלה והכיתוב "וינטג' פריס הילטון וייבס".

ואם זה לא מספיק, בטקס פרסי מוסיקת הקאנטרי שנערך לא מזמן, אותו המותג הכין למנחה קארי אנדרווד שמלת מקסי מוזהבת, עם דמיון מפתיע לזו שפריס הילטון לבשה מוקדם יותר השנה בנשף של לואי ויטון. עוד רפרור לסטייל של היורשת הוצג בשבוע הקוטור האחרון בפריז עם שיתוף פעולה בין המותג הרותח וטמנטס וג'וסי קוטור - ששיגרו למסלול חליפת קטיפה בסגנון שהכי מזוהה עם פריס בתקופה בה כיכבה בריאליטי המתוסרט "החיים הפשוטים" עם ניקול ריצ'י, לפני שעבר ביניהן חתול שחור. השאלה היא - האם העולם מוכן לקבל בחזרה את הבחורה שהמציאה את הקונספט של סלב ללא תוכן ממשי, או שזה סתם געגועים לקים קרדשיאן?

המחווה של וטמנטס לחליפת ג'וסי קוטור של פריס הילטון. יח"צ חו"ל,
שיתוף פעולה בין המותג הרותח וטמנטס וג'וסי קוטור עם חליפת קטיפה בהשראת הילטון, בשבוע הקוטור בפריז/יח"צ חו"ל
פריס הילטון בתחפושת אליס בארץ בפלאות בחג האלווין. אינסטגרם, אתר רשמי
נראה שמאז ההיעלמות של קים, פריס חווה רגע נדיר של תשומת לב תקשורתית. הילטון בתור אליס, שבוע שעבר בהאלווין/אתר רשמי, אינסטגרם
קייט מידלטון לובשת שמלה של סלף פורטרייט. GettyImages
עד כמה קייט מתחברת לאושיה הדוהרת מהניינטיז?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully