וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית התפשטה בסאבוויי כמחאה על באדי שיימינג, והופתעה מהתגובות

24.11.2016 / 11:25

הדוגמנית למידות גדולות איסקרה לורנס, שידועה כאקטיביסטית מצליחה, ניצלה את הפופולריות שלה בכדי להעביר מסרים בנושא דימוי גוף חיובי. "רציתי להפוך את עצמי לקורבן על מנת להמחיש את הסיטואציה", סיפרה לאחר שפשטה בגדיה לעיני כל - וחטפה ביקורות קשות. צפו בסרטון

אתר רשמי

בווידיאו: צפו באיסקרה לורנס מתפשטת ונואמת בסאבוויי.

הדוגמנית האקטיביסטית איסקרה לורנס עולה שלב בפעילות למען דימוי הגוף החיובי. סרטון שהפך לוויראלי מתעד את הבריטית בת ה-26 מתפשטת לעיני כל בסאבוויי בניו יורק, כאקט מחאתי נגד תופעת הבאדי שיימינג שמתחוללת ברחבי הרשת. "רציתי להפוך את עצמי לקורבן פגיע על מנת להמחיש את הסיטואציה", סיפרה לורנס, "ולהוכיח עד כמה רחוק אני מוכנה ללכת למען המטרה הנעלה שהיא קבלה עצמית".

הדוגמנית המצליחה למידות גדולות פשטה את שמלתה השחורה, נשארה בתחתונים וחזייה, והחלה לנאום בנושא דימוי גוף ומידות, וקראה לאנשים לחגוג את השוני והגיוון. "השתמשתי בעובדה שאני מפורסמת ככלי להעברת המסר שזה הזמן שנהיה פחות שיפוטיים אחד כלפי השני. בסופו של יום, כולנו שווים".

הדוגמנית למידות גדולות איסקרה לורנס התפשטה בסאבוויי בניו יורק כמחאה על באדי שיימינג. יוטיוב, צילום מסך
"רציתי להוכיח עד כמה רחוק אני מוכנה ללכת". לורנס נואמת ברכבת/צילום מסך, יוטיוב

אך נראה כי העוברים והשבים לא התרשמו במיוחד מהאקט המפתיע. ובין אלה שכן הביעו את דעתם, היתה גם ביקורת נוקבת: "את לא חייבת להתפשט כדי להעביר מסרים", כתבו לה גולשים. "עצם זה שהתפשטת רק מעצים את התופעה המכוערת שנגדה את מוחה", הוסיפו. "אני לא יודעת עד כמה האנשים ברכבת באמת הפנימו מה שאת רוצה להגיד", סיכמה עוד גולשת בטוויטר.

לורנס מתהדרת ב-2.8 מיליון עוקבים נאמנים באינסטגרם, שם בין היתר היא מציגה את הפעילות הענפה שלה. הדוגמנית שפוטרה מסוכנות דוגמנות בגיל 15 כי "הירכיים שלה גדולות מדי", משיבה בימים אלה מלחמה לתעשיית האופנה שסוגדת לרזון. עשר שנים לאחר ההשפלה ההיא, היא היום דוגמנית למידות גדולות ששלמה עם גופה יותר מתמיד. בריאיון חושפני שהתקיים באוגוסט האחרון היא הודתה שלקח לה זמן לאהוב את הקימורים שלה, וסיפרה על הפרעות האכילה בגיל ההתבגרות.

"פרויקט כל הנשים"

דוגמניות שנבעטו מהסוכנויות מתאחדות לצילום נטול פוטושופ

לכתבה המלאה
הדוגמנית למידות גדולות איסקרה לורנס. אינסטגרם, צילום מסך
"בסופו של יום, כולנו שווים. אנחנו צריכים להיות פחות שיפוטיים"/צילום מסך, אינסטגרם

היא התפרסמה בזכות התנגדותה לריטושים, ומקפידה להכריז שהיא בריאה ומאושרת יותר במידה 42 מאשר במידה 36. "בזבזתי שנים במאבק עם הגוף שלי. ראיתי איך משנים אותו בפוטושופ לאחר הצילומים וזה גרם לי לבעיות בדימוי העצמי. ראיתי איך הירכיים שלי מתכווצות, הידיים הופכות לחצי ממה שהן באמת והעור מוחלק. זה גרם לי לחשוב שמשהו לא נכון בשיטות האלה", סיפרה לורנס בריאיון. "לא נולדנו במחשבה שהגוף שלנו מלא פגמים אלא זה נאמר לנו על ידי החברה והתקשורת", אמרה לורנס. "רק לפני ארבע שנים לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי לטפל בעצמי מבפנים החוצה, צריך לדאוג גם לנפש".

היא הוסיפה כי קימורים הפכו לטרנדיים, דבר שמוכיח כי הסטנדרטים של היופי משתנים ללא הרף. לדבריה, זו הסיבה שאנשים לא צריכים לשאוף למודל יופי מסוים אלא לחגוג את הנכסים שהתברכו בהם. "כשאתה מסתכל במראה אל תחפש פגמים אלא תהנה מהדברים שאתה אוהב בעצמך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודתה שלקח לה זמן לאהוב את הקימורים שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקימורים הפכו לטרנדיים, מה שמוכיח כי הסטנדרטים של היופי משתנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפרסמה בזכות התנגדותה לריטושים/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדוגמנית למידות גדולות איסקרה לורנס התפשטה בסאבוויי בניו יורק כמחאה על באדי שיימינג. יוטיוב, צילום מסך
קוראת לאנשים לחגוג את השוני ואת הגיוון/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully