וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה שבה התחתונים נשארו בבית: זה מה שנזכור מהשטיח האדום של 2016

10.12.2016 / 9:35

אם בשנים הקודמות טרנד שמלות העירום התמקד במשחקי שקיפויות למיניהם, נראה שהשנה התחרות היתה של מי השסע עמוק יותר. מהפרובוקציה של בלה חדיד בקאן דרך החשיפה הפרועה של כריסי טיגן בטקס פרסי המוזיקה ועד השסעים בפסטיבל ונציה במה שהוכתר כשמלות המביכות בהיסטוריה

מערכת וואלה!

בווידיאו: שמלות השסע העמוק שעוררו שערורייה בפסטיבל הסרטים של ונציה.

זו ללא ספק היתה השנה הגדולה בקריירה של בלה חדיד. אך מעבר לקמפיינים הנחשקים, למסלולים הנחשבים ולבאזז סביב אחותה הקטנה של ג'יג'י, אחד הרגעים הזכורים ממנה ב-2016 הוא ללא ספק השמלה השערורייתית אותה היא בחרה במכוון ובמודע ללבוש בפסטיבל הקולנוע קאן. ולמעשה, זה מה שכנראה נזכור מסיכומי השטיח האדום של השנה האחרונה - שסעים עמוקים במיוחד.

במאי האחרון החליטה הדוגמנית בת ה-19 לא להשאיר הרבה מקום לדימיון, או לתחתונים. אל פסטיבל הסרטים המעונב והמכובד היא לבשה שמלת מקסי אדומה מסאטן הכוללת שסע שעוצבה על ידי אלכסנדר וותייה. היא זכתה כצפוי לתיעוד מכל זווית אפשרית ואינספור כותרות באתרים המסקרים את המתרחש בריביירה הצרפתית. יש שזיהו דימיון לשמלה שלבשה ריטה אורה בטקס פרסי המוזיקה של MTV ב-2014, בעיצוב דונה קארן אטלייה.

בלה חדיד שוברת את האינטרנט

בלה חדיד בפסטיבל קאן 69, מאי 2016. GettyImages
זכתה כצפוי לתיעוד מכל זווית אפשרית ואינספור כותרות. חדיד בקאן, מאי 2016/GettyImages
בלה חדיד בפסטיבל קאן 2016 בשמלה חושפנית של אלכסנדר וותייה. GettyImages
שמלת מקסי מסאטן בעיצוב אלכסנדר וותייה/GettyImages

שתי דוגמניות איטלקיות היממו בחודש ספטמבר האחרון את מבקרי פסטיבל הקולנוע ונציה באמצעות שתי שמלות חושפניות במיוחד, שגרמו למבוכה רבה בהקרנת הסדרה החדשה בכיכובו של ג'וד לאו, "האפיפיור הצעיר". השתיים, שהגיעו יחד להעצמת האפקט, כנראה ניסו להוכיח שתחתונים זה פאסה, ושסימני שיזוף זה אקססורי חם. האחת לבשה שמלה ורודה חושפת כתפיים, עם שרוולים תפוחים, חגורת מותן כסופה ושובל משתרך בעיצוב שבקונסטלציה צנועה יותר היה יכול דווקא לעבוד יפה. השניה הלכה על כתום שנראה זרחני מול הפלאשים, בעיצוב שמשדר טראש חסר מעצורים.

שמלות השטיח האדום המביכות בהיסטוריה?

סיפור בדקה: דוגמניות איטלקיות עם שמלות מביכות בפסטיבל ונציה. מערכת וואלה!
הקהל באירוע המעונב נותר המום. השטיח האדום בפסטיבל ונציה, ספטמבר 2016/מערכת וואלה!
דוגמניות עם שמלות מביכות בוונציה. GettyImages
טראש חסר מעצורים/GettyImages
דוגמניות עם שמלות מביכות בוונציה. GettyImages
סימני שיזוף מתגלים כאקססורי חם?/GettyImages

כריסי טיגן נאלצת להתנצל

כריסי טיגן ושמלת השסע שלה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, נובמבר 2016. GettyImages
שסע שמגיע עד לבית השחי. טיגן בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, נובמבר 2016/GettyImages

לפני כחודש חשפה הדוגמנית העסיסית כריסי טיגן פיגורה חטובה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, עם שמלה בעלת שסע שמגיע כמעט עד לבית השחי. סיכות ביטחון החזיקו את הבד והיו אמורות למנוע חשיפת יתר, אך הן כשלו בתפקידן. אתרי הבידור והסטייל חגגו בהתאם. בעקבות הרעש התקשורתי, הדוגמנית בת ה-30 נאלצה להתנצל. נשאלת השאלה: האם הגבול כבר נחצה? האם השטיח האדום ראה כבר הכל? מה מחכה לנו ב-2017?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully