וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה: מברשות השיער שלכן מזוהמות, אבל יש פתרון

11.1.2017 / 0:01

אתן משתמשות במברשות שיער על בסיס יומי, אבל לא ממש טורחות לנקות אותן - וזה רע מאוד לשיער ולקרקפת. אז מה עושים? הנה כל השיטות לניקוי נכון של סוגי המברשות השונים

Clean My Space

זה יהיה די הוגן להגיד שהמין האנושי אוהב להיות נקי וזה חשוב לו. בגלל זה אנחנו מתקלחים לרוב לפחות פעם ביום, לא נעז שלא לצחצח שיניים ואנחנו מחליפים את הסדינים במיטה באופן קבוע. למרות זאת, יש אביזר אחד שיש כמעט לכל אחד מאיתנו – שאנחנו די מתרשלים בניקיון שלו.

אנחנו משתמשים במברשות שיער על בסיס יומי – לפעמים אפילו כמה פעמים ביום. מסתבר שאלא אם אתם ממש רוצים לגרום לנזק לשיער שלכם ולעור – המברשות חייבות לעבור טיפולי ניקיון קבועים. "כמו כל אביזר יופי, גם מברשות השיער מזדהמות בכל שימוש – בייחוד אם משתמשים במוצרי טיפול לשיער", הסביר הדרמטולוג ד"ר סג'אל שאה למגזין "Good Housekeeping".

עוד באותו נושא:
אתן יושבות? שיטה מהפכנית לעיצוב השיער - באמצעות נוטלה
תעשה לי באלאייז'! הכירו את הטרנד הלוהט בתחום השיער

אישה מסתרקת מול המראה. ShutterStock
אל תשאלי מה נוגע לך בשיער כרגע/ShutterStock

הלכלוך שמצטבר על המברשות כולל את קרדית אבק הבית, תאי עור מתים ושמנים שונים. "מה שנמצא על המברשת יכול לשמש ככר גידול לבקטריה ולגדילה מוגזמת של שמרים, ולכן יש כאן גם סכנה של זיהום", מסביר ד"ר שאה.

בכל פעם שאנחנו משתמשים במברשת מלוכלכת – אנחנו למעשה מחזירים את כל הליכלוך שהצטבר עליה אל השיער שלנו והופכים אותו להיראות יותר שמנוני. למעשה, באי ניקוי של המברשות אנחנו גם פוגעים ביכולת שלהן להבריש כראוי. אבל אל דאגה, אנחנו פה כדי לעזור לכם. זה מה שאתם אמורים לעשות כדי להמנע ממברשת מטונפת ומזוהמת – לפי הסוגים השונים.

עוד באותו נושא

למה הספר גובה מנשים יותר כסף מאשר מגברים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully