וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה ושוקולד בלי בעיות מצפון: מוצרי טיפוח עם קפאין

18.1.2017 / 13:07

הסם הפסיכואקטיבי הטבעי הנצרך על-ידי מיליארדים בעיקר באמצעות קפה, תה ושוקולד, הפך לאחד הפופולריים בזכות תכונות ההמרצה שלו - שהוכיחו את עצמן גם במוצרי יופי. מה בדיוק עושה הקפאין בקרמים שלכן? הנה התשובה, וגם רשימת מוצרים מומלצים

אתר רשמי

בווידיאו: סרטון הסבר על פעילותו של קרם העיניים של סיסלי.

הקפאין מסייע לטיפול בצלוליט, הבהרת עיגולים כהים מתחת לעיניים, הפחתת נפיחות והמרצת צמיחת שיער

קפאין הוא סם פסיכואקטיבי (חומר המשפיע על מערכת העצבים וגורם שינויים בהכרה, בתפיסה, במצב רוח או בהתנהגות) שמצוי בטבע בעיקר בפולי קפה, שיח גוארנה, עשב המאטה, התה, והקקאו. כידוע, קפאין נמצא במאכלים ובמשקאות רבים, כמו שוקולד, קוקה קולה, תה ומשקאות אנרגיה, ונוכח רבות גם במוצרי קוסמטיקה.

למה משמש רכיב הקפאין בתכשירי הטיפוח?
על-פי חברות הקוסמטיקה, קפאין במוצרי יופי מסייע לטיפול בצלוליט, הבהרת עיגולים כהים מתחת לעיניים, הפחתת נפיחות וסימני עייפות והמרצת צמיחת שיער. באופן בסיסי, התועלת המרכזית של קפאין היא יכולת ההמרצה הגבוהה. כלומר, ממש כשם שקפאין נצרך מדי יום בכמויות קטנות על ידי מיליארדי אנשים - בקפה ובתה - בשל תכונות ההמרצה והעוררות שלו, כך הוא ממריץ ומעורר גם את עור הפנים, עור הגוף או השיער.

מבין תכונותיו המוכחות מחקרית ניתן לראות יכולת חדירה דרך העור, המרצת מחזור הדם, הגנה מפני קרינת UV, החלקת קמטוטי עור, קידום ליפוליזה (פירוק חומצות שומן לצורך הפקת אנרגיה), המרצת פעילות זקיקי שיער, האצת צמיחת ציפורניים וסיוע בפעילות נוגדת חמצון ואנטי דלקתית. תודו שמדובר ברשימה מרשימה וממריצה בזכות עצמה.

מוצרי יופי מומלצים המכילים קפאין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סיסלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונסילר פיטו Cernes Eclat של סיסלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונסילר פיטו Cernes Eclat להסוואת עיגולים כהים, החלקת קמטוטים והפחתת נפיחות וסימני עייפות. אפליקטור המתכת יוצר אפקט קריר לעיסוי. מגיע עם מברשת. מחיר: 299 שקלים.

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם עיניים של מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם עיניים להפחתת נפיחות, טשטוש מהיר של עיגולים שחורים סביב העיניים, מראה עור מאט יותר וקורן (בזכות חלקיקים מפזרי אור זעירים). מכיל גם ויטמינים A ו-E, שמן לבנדר ותמציות בוטניות המרגיעות ומצננות את העור. מחיר: 186 שקלים, להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר הרשמי.

וישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם פנים מרענן של וישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם פנים המשלב לצד קפאין גם מספר חומרים הפועלים לחידוש, שיקום, הרגעה ולחות העור, כמו חומצה גליציריזית וחומצה היאלורונית, ויטמין B3 ושמנים בוטניים. מחיר: 169 שקלים, להשיג בבתי מרקחת פרטיים.

בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקסטרה ריפר סרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה ריפר סרום (Extra repair serum) של בובי בראון לסיוע בשיכוך אדמומית הנגרמת מגירוי. מחיר: 450 שקלים, להשיג בסניפי רשת בובי בראון.

ד"ר וולף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו ונוזל שיער טיפוליים של ד"ר וולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

Plantur 39 – שמפו קפאין לשיער דק ודליל – לנשים מגיל 39 ומעלה: 64.90 שקלים (250 מ"ל); Plantur 21 – נוזל הגנה לשיער דליל לנשים צעירות: 64.90 שקלים (200 מ"ל). שני המוצרים הם שמפו ונוזל הגנה לטיפול בשיער דליל שבאמצעות רכיב הקפאין ומרכיבים צמחיים כמו תמצית סויה ותמצית תה לבן - פועלים לשיקום הקרקפת וסיב השערה, מספקים הגנה לשיער וסיוע במראה שיער מלא יותר. חברת הטיפוח תוצרת גרמניה נוסדה ב-1905, ומתמחה מאז בפיתוח מוצרים לעור ולשיער. את הפריטים ניתן להשיג בסניפי רשת סופר- פארם, רשת ניו-פארם ובתי מרקחת פרטיים.

יונקה פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילינג פנים גוארנה של יונקה פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

פילינג פנים לפעילות משולשת: קילוף רך שאינו מגרה את העור, המרצה והחלקה של העור. התכשיר מבוסס על זרעי גוארנה, שיח טרופי בעל פירות אכילים הגדל ביער האמזונס ועשיר בקפאין. מחיר: 299 שקלים, להשיג בחנויות בבתי מלון, ספא ואצל קוסמטיקאיות מוסמכות.

שיסיידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם עיניים Glow Revival Eye Treatment, מחיר: 413 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם עיניים טיפולי Glow Revival Eye Treatment למראה בהיר, מלא חיות ורווי לחות. הקרם משלב פיית מריחה ייחודית לעיסוי אזור העיניים בטכנולוגיה המכונה KASSA MASSAGE המתקנת ומשקמת את נימי העור סביב לעיניים המהווים את המפתח לטיפול בבעיות העור הנפוצות: גוון ומרקם עור לא אחיד, כהויות ונפיחויות. בשימוש קבוע, אזור העיניים הופך לבהיר יותר, עם פחות נפיחות ופחות קמטוטים. מחיר: 413 שקלים (כעת במבצע. מחיר מלא: 550 שקלים), להשיג ברשתות הפארם.

פריימר ים-המלח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם צלוליט פריימר ים-הצלח: 139.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם עיסוי לאזורי צלוליט של פריימר ים-המלח. מסייע בטשטוש צלוליט ובמראה עור מוצק וחלק יותר. מחיר: 139.90 שקלים, להשיג ברשת חנויות פריימר.

איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Elixir 7.9 רול-און טיפוח לעיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Elixir 7.9 רול-און טיפוח לעיניים המשלב שבעה צמחים הפועלים נגד הזדקנות העור. מרקם הג'ל לעיניים מרענן ובעל אפקט מיידי של קירור והקלה בסימני העייפות באזור העיניים. מובטח כי עיגולים כהים מתבהרים, קמטים מתעדנים והנפיחות פוחתת באופן ניכר כבר מהשימוש הראשון. מומלץ לשמור במקרר. מחיר: 116 שקלים, להשיג בחנויות המותג ובאתר הרשמי.

יובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכת רטייה מאסטרקר אקספרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסכת רטייה מאסטרקר אקספרס של יובנה, העשויה מבד אורגני, פועלת למיצוק והחלקה. היא מכילה קפאין וחומצה היאלורונית. המסכה מרוכזת ובעלת השפעה מיידית. מומלץ לשימוש אחת לשבוע. מחיר: 319 שקלים ל- 5 יחידות, להשיג בסניפי רשת סופר-פארם.

קלרינס

קלרינס בודי ליפט – Clarins Body Lift לטיפול בצלוליט: 312 שקלים. דיויד מורס,
בודי ליפט קלרינס/דיויד מורס

בודי ליפט קלרינס - קרם ממריץ ליצירת אנזימים הפועלים לשחרור שומנים האגורים בתאי השומן של העור. מחיר: 312 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

Nobile 1942

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם לגברים Cafe chantant/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם לגברים Cafe chantant ("קפה מזמר") של מותג בישום הנישה האיטלקי Nobile1942, מכיל לצד קפאין גם דובדבנים שחורים, לוריאל, אניס, איריס, וניל ומושק. מחיר: 526 שקלים, להשיג בבוטיק אינדיבידואל, רחוב שבזי 40 נווה צדק, תל-אביב

סטנדל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם אנטי אייג'ינג גלובל קר פור לוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם אנטי אייג'ינג גלובל קר פור לוקס (Pur Luxe Total Anti-Aging Care) של המותג סטנדל, לטיפול מקיף בקמטים וליצירת מראה עור רפוי. מעניק ליחוח מיידי והארה לעור יבש. פועל על ארבעה סימני הגיל: קמטים, אובדן גמישות, חוסר לחות ועמימות. מכיל קפאין - מעניק לעור הארה על ידי הרחבת הנימים. מחיר: 1,069 שקלים, להשיג בסניפי רשת אפריל.

לה רוש פוזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם עיניים מסדרת פיגמנט-קלאר של לה רוש פוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם עיניים מסדרת פיגמנט-קלאר של לה רוש פוזה לטיפול בפיגמנטציה. הודות לפורמולה בעלת ריכוז גבוה של קפאין, המוצר מסייע בטשטוש עיגולים כהים מתחת לעיניים וטשטוש עמימות באיזור העיניים (עיגולים חומים הנוצרים מייצור יתר של מלנין ועיגולים כחולים הנובעים מזרימת דם דלילה). מכיל את מים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה ומתאים לעיניים רגישות. מחיר: 180 שקלים, להשיג בבתי מרקחת פרטיים.

ג'ייד

קרם עיניים מסדרת ACTI CELL של ג'ייד: 159.90 שקלים. יוסי סליס,
קרם עיניים מסדרת Acti Cell של ג'ייד/יוסי סליס

קרם עיניים מסדרת Acti Cell של ג'ייד להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים המאיצים את ההזדקנות. מכיל שמן נר ותמצית קפאין, שבשילוב עם ויטמין E פועלים להפחתת נפיחויות, הגברת חיוניות תאי העור והענקת לחות והגנה לאזור העיניים. מחיר: 159.50 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות.

כריסטינה

Restoring Eye Cream  - קרם עיניים של חברת הקוסמטיקה הישראלית כרסטינה מסדרת MUSE, מחיר: 306 שקלים. שלומי ארביב,
קרם עיניים Restoring Eye Cream של כריסטינה/שלומי ארביב

Restoring Eye Cream - קרם עיניים של חברת הקוסמטיקה הישראלית כריסטינה, מסדרת מוצרי MUSE, מבוסס על תאי גזע של זן ורדים מהאלפים. הוא משפר את מראה ומרקם העור, מעכב תהליכי הזדקנות ומגביר חילוף חומרים ולחות. רכיב הקפאין מסייע בשיפור זרימת הדם באזור העיניים ובהפחתת נפיחויות וכהויות. מחיר: 306 שקלים, להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

ללין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכה להמרצה של ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסכה להמרצה הכוללת תמציות ליים ופרי הגוארנה - מקור רב עוצמה של קפאין טבעי המעודד חילוף חומרים של התאים ובכך ממריץ את העור. המסכה מעניקה לעור תחושת רעננות וחיוניות. אידיאלית לשימוש בשעות הבוקר או לפני יציאה במהלך היום בכדי לתת לעור הפנים "זריקת מרץ". מחיר: 69.90 שקלים, להשיג בסניפי רשת ללין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully