וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי רעלים בעזרת טיפוח: בדקנו את המוצרים עם הרכיבים המשונים ביותר

שירלי אכסלרוד

14.2.2017 / 8:04

דיטוקס, באזז וורד שמסתיימת בדרך כלל ב-21 ימים של קולורבי ועם קריז לפחמימות, זוממת להשתלט גם על המדפים במקלחת, עם מוצרים שמבטיחים לנקות רעלים גם מבחוץ ולא רק מבפנים. בדקנו מי יציל את הנקבוביות מההרגלים הרעים שלכן ומי סתם עושה עליכן סיבוב

טיילור היל ללא מייק אפ. אינסטגרם, אתר רשמי
פנים מקיות מאיפור, מטינופת ומזוהמה/אתר רשמי, אינסטגרם

קרם פנים של כריסטינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר טיפוח שמציל חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרם החדש של כריסטינה מתגייס לסייע לעור המסכן להתמודד עם חשיפה לעישון, קרינה, זיהום, מתח נפשי וכיוצא באלה צרות עולם ראשון. הוא מצויד בלא פחות מחיידקים ידידותיים ופרח הפראנג'יפני מתאילנד. הנסיינית ב', שסגרה שבועיים עם ריכוז גבוה של כל אלה, טוענת שמדובר באחד המוצרים הכי מוצלחים שניסתה לאחרונה: "אחרי שבועיים של לחץ, חוסר שינה ותזונה קלוקלת, הייתי מצפה שהעור יהיה אפור, מיובש ומדוכא. פעמיים ביום, בוקר וערב, והקרם של כריסטינה הציל אותי מכל אלה. המרקם שלו סופר קליל, נספג במהירות והוא בסיס מעולה למייק-אפ, אבל האפקט הוא כמו של קרם לילה עשיר ושמנוני: מרגיע, מרכך, עתיר לחות נעימה בדיוק במידה הנכונה. למרות מה שהעברתי אותו, העור לא נראה כל כך טוב כבר הרבה זמן. מחיר יקר לכמות כה קטנה, אבל שווה ביותר".

כריסטינה, Unstress Quick Performance, מחיר: 240 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות.

מסכת אינסטנט של בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכזרית ויעילה. מומלץ למרוח ולהפחיד את כל בני הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסכת האינסטנט דיטוקס של בובי בראון היא מחווה נחמדה למסכות החימר של פעם – מסירת שומנים אכזרית ויעילה, בעודה שואבת מהעור את כל הלכלוך ומשאירה אחריה נקבוביות מכווצות ועור מאט מהודק. היא מגיעה כמובן בשחור מסורתי – מומלץ למרוח ולהפחיד את כל בני הבית - כמעט נטולת ריח, ובונוס: לא מתפוררת ומתפזרת על הבגדים. תרומה לרשימת הרכיבים המשונים: מים מהים של הוואי.

בובי בראון, מסכת instant detox, מחיר: 220 שקלים ל-75 מ"ל.

ג'ל ניקוי של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר משובח עם צבע מקריפ ומרקם לא שגרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד דיטוקס שמגיע בשחור הוא הג'ל ניקוי על בסיס פחם במבוק, גליצרין וקפאין של קליניק, שמבטיח למגנט ולשטוף מזהמים ולכלוך מהעור. מ' מעדכנת שמדובר במוצר ניקוי משובח, שמצליח לשחרר את הנקבוביות מכל מה שהצטבר בהן – ומתאים בעיקר לעור שמן או מעורב, שכן הוא טיפ טיפה מייבש. רק שימו לב שהצבע השחור מקריפ מעט כשמדובר בתכשיר ניקוי, וגם המרקם הלא שגרתי, שלא נמס כולו, גורם לקצת בלגן בכיור.

קליניק, City Block Purifying Charcoal Cleansing Gel, מחיר: 149 שקלים ל-150 מ"ל.

בוסטר של קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוצאה מופשטת יחסית לתמחור המוגזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראש רשימת המוצרים שלא ידעת שאת צריכה, אבל תתבקשי לפנות להם עוד תקציב, וחמור מכך, עוד זמן התארגנות בבוקר, נמצא בקבוקון קטן, יפה וערמומי מבית קלרינס, שנועד להקפיץ לך את הקרם היומי. הבוסטר עשיר בקפה ירוק מנקז רעלים, והוא מומלץ – שימו לב – ל"נשים בעלות אורח חיים צעיר ותוסס שמבלות בלילה והולכות לישון מאוחר, בעלות תזונה לא מסודרת, נשים שצורכות סיגריות ואלכוהול ובכלל נשים עירוניות החשופות לזיהום אוויר ולראדיקלים חופשיים". הופ! כך כיסינו בשנייה את כל הנשים שבין חדרה לגדרה פלוס המכורות לאלכוהול ולעישון בגליל ובנגב. מ', נסיינית רנדומלית שנופלת לפחות בשתיים מהקטגוריות של קהל היעד, טפטפה כמה טיפות מדי יום אל תוך הקרם שלה על פי ההוראות, והתקשתה להגיע להכרעה חד משמעית בסוגייה – האם העור חלק יותר כמובטח? מצד אחד, משהו בקומפלקס הכללי נראה רענן ואחיד יותר. מצד שני, האם ניתן לתמחר את המשהו המופשט הזה, ועוד בהגזמה? כנראה שלא.

קלרינס, booster Detox, מחיר: 250 שקלים ל-15 מ"ל.

מי פנים של ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה כנראה בקבוק המים הנאה ביותר שיצא לנו לנסות/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם לסרום היה מוסר עבודה. נמרח על העור ומחכה לקרם שיבוא ויכסה אותו. היום, גם הסרום דורש תנאים, ואת מי הפנים המקדימים של ז'יבנשי שיבואו תחתיו. זה כנראה בקבוק המים הנאה ביותר שיצא לנו לנסות, ולא היינו מתנגדות להספיג אותם על כל הגוף, על שלל הפרוטאינים שבהם ותחושת המלכותיות הנלווית. אבל מה אנחנו באמת חושבות על המוצר הזה? נעים איתו, אפשר גם בלעדיו.

ז'יבנשי, VAXIN YOUTH PROTECTING WATER, מחיר: 230 שקלים ל-200 מ"ל.

קרם לילה של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפיץ ריח מלפפונים משגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, גם בקרם הלילה הדיטוקסי של אסתי לאודר אפשר למצוא מרכיבים חמודים כמו ארוחת בוקר של חד קרן, וביניהם ליקריץ, סוכרוז שמן זרעי קפה ותמצית תפוז מנדרין. אבל נשים את כל אלה בצד, ונהיה קצרים וברורים – אם להשקיע בקרם לילה, זה בהחלט מועמד מוביל. גם מרגיע עור עצבני, גם עתיר לחות נעימה, גם לא כבד מדי ומתאים לעור צעיר, וגם מפיץ ריח מלפפונים משגע. נפלא.

אסתי לאודר, NightWear Plus Detox, מחיר: 400 שקלים ל-50 מ"ל.

קרם דיטוקס של יובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנם מכיל תמציות פטריית קנדידה, אבל יארגן לכן את העור מחדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעמיד לרגע פנים שלא קראנו שקרם הדיטוקס של יובנה מכיל תמציות פטריית קנדידה, שבדרך כלל צומחת בכל המקומות הלא נכונים, ונזרום עם הנסיינית צ' שהגדירה אותו כפינוק מיוחד – עשיר, חמאתי, מבושם באלגנטיות, ויארגן לכן את העור מחדש במהלך הלילה, כך שבבוקר לא תזכרו את כמויות הפיח ששאפתן אתמול.

יובנה, Detoxifying 24H Cream, מחיר: 495 שקלים ל-50 מ"ל.

ג'ל ניקוי מקציף של PAYOT

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדינות באה על חשבון היעילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ל הניקוי המקציף מסדרת הדיטוקס של payot מבטיח לנקות ולחטא את העור בעזרת רכיבים מסתוריים, כמו ביואקוליה שמגנה על עור הפנים מפני מטרדים סביבתיים, רודוכרוזיט שמאזן את העור, ותמצית סמסונייט שמרגיעה אותו. אם היינו צריכים להמציא מרכיבים אקזוטיים, לא היינו עושים את זה יותר טוב. מזל שיש שם גם תמציות אשכולית, שאותה אנחנו מכירים מהסופר. הנסיינית א', בעלת עור מעורב, אהבה את אריזת המשאבה המוצלחת ואת הגוון הכתום החמוד שמתכתב עם פירות הדר, אבל דיווחה על ביצועים מאכזבים: הג'ל אמנם עדין ביותר ולא מייבש, אבל העדינות באה על חשבון היעילות. צמר גפן טבול במי פנים שהוחלק על העור אחרי השימוש בג'ל, גילה ששאריות המייקאפ ויתר טינופת מגוונת נשארו בנקבוביות; לאשכולית, רכיב שלרוב משדרג את הטיפוח בריח רענן ומשמח, יש ניחוח לוואי מלאכותי ומעט מעופש. בקיצור, שום דבר לכתוב עליו הביתה.

PAYOT, Gel Démaquillant D'Tox, מחיר: 79 שקלים ל-200 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully