וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מסניקרס לבנות: הטרנדים החדשים של 2017 כבר כאן

16.2.2017 / 11:32

שרשראות מכל הסוגים, מראה ויקטוריאני, פסים במקום משבצות ועוד. עולם האופנה לא נח לרגע אז החלטנו לעשות סדר ולראות מאילו טרנדים עלינו להיפרד ומהם הפריטים החדשים שיחליפו אותם

לכל טרנד יש אורך חיים שונה, ישנם טרנדים שמגיחים לחיינו לזמן קצר ונעלמים כלעומת שבאו ולעומתם יש טרנדים שנשארים איתנו ואף הופכים לקלאסיקות. שנת 2016 הייתה גדושה בטרנדים שונים שנכנסו לחיינו והפכו לחלק מהנוף האופנתי שאנו רואים מדי יום, בין אם באופנת הרחוב ובין אם ברשתות החברתיות. החלטנו לעשות סדר ולראות מאילו טרנדים עלינו להיפרד ומהם הפריטים החדשים שיחליפו אותם.

חדש: פסים. בעוד חולצת הפסים בצבעי שחור-לבן או כחול-לבן היא פריט קלאסי ועל-זמני, הפריט שנראה ממנו יותר ויותר יהיו דווקא חצאיות ומכנסי הפסים. הפסים מחמיאים, מאריכים את הרגל ונראים נפלא עם חולצה בצבע יחיד או בשילוב עם הדפסים אחרים למראה יוצא דופן ואופנתי במיוחד.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר. הנס מוריץ,
H&M STUDIOS/הנס מוריץ
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
מנגו, חולצה ב-199.90 שקלים

חדש: שרוולי פעמון. מראה השרוולים התפוחים הפך להיות אחד מסימני ההיכר של אלו שמבינות דבר או שניים באופנה. הם מוסיפים נפח וטקסטורה לבגד ונראים נפלא תחת ג'קט עור או מעיל צמוד. בנוסף, הם ישדרגו מיידית כל הופעה ויוסיפו דרמה ללוק פשוט של ג'ינס וג'קט או כתוספת לחצאית קלאסית.

ישן: משבצות. מראה חולצת המשבצות בלוק שנות ה-90 היה אחד הטרנדים הגדולים של הסתיו והחורף, בן אם בתור שכבה נוספת במראה שכבות או כפריט שנקשר מסביב למותניים.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
קסטרו, סריג ב-59.90 שקלים
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
מנגו, 229 שקלים

חדש: מכנסי חצאית. ה"קולטס" שלטו על מסלולי הדוגמנות בשבועות האופנה האחרונים. מכנסיים רחבים במיוחד באורך 7/8 או ארוכים יהיו המכנסיים הנכונים לעונה הקרובה. הם נראים נפלא כפריט לבוש משרדי ויומיומי ובעזרת בדים מיוחדים ייראו נהדר גם עם חולצה נוצצת או רומנטית לשעות הערב. אל תשכחי להתאים להם נעלי עקב, אלא אם התברכת ברגליים ארוכות במיוחד כי למכנסיים האלו יש נטייה לקצר את הרגל.

ישן: חולצות חושפות כתפיים. טרנד החולצות שנופלות מהכתפיים ליווה אותנו במהלך הקיץ ואף המשיך איתנו לחורף הנוכחי. אמנם המראה עדיין רלוונטי ניתן לראות שהוא מתפתח ללוקים חדשים דוגמת חיתוכים מתוחכמים יותר באזור הכתף או חולצות סטרפלס.

ישן: מכנסיים בגזרת בויפרנד. בעוד הג'ינס אף פעם לא יוצא מאופנה, מכנסי הבויפרנד שמלטפים את הגוף ואינם נצמדים היו ללהיט בשנת 2016, אך זהו הזמן להיפרד מהם.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
קסטרו אביב 2017, חולצה ב-139.90 שקלים, מכנסיים ב-199 שקלים, תיק ב-99 שקלים
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
ברשקה, 149.90 שקלים
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
סטרדיוריוס, אוברול ב-99 שקלים

חדש: מראה ויקטוריאני. האובססיה שלנו לבתי מלוכה מביאה לנו השנה את הטרנד הוויקטוריאני, הוא התחיל לחלחל אלינו בעונת הטקסים האחרונה, כוכבות מובילות נראו על השטיחים האדומים בשמלות ותכשיטים במראה מלכותי עם דיטיילים בצבעוניות רומנטית עם תוספות של פרחים וצבעים מוזהבים. הטרנד מתחבר נפלא עם טרנד הסדרות המבוססות על משפחות מלוכה שסחף אותנו השנה.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר. טל קרת,
קסטרו, 259 שקלים/טל קרת
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר. הנס מוריץ,
H&M STUDIOS מחיר: 699 שקלים/הנס מוריץ

ישן: נעלי סניקרס לבנות. נראה כי כל שנת 2016 הייתה גדושה בנעלי סניקרס בצבע לבן. בעלות הטעם הקלאסי התאימו להן ג'ינס או מכנסי טרנינג בעוד הפאשניסטות נעלו אותן עם שמלות ערב או חצאיות מתנופפות.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
זארה 249 שקל
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר. שי נייברג,
גולף, 249.90 שקלים/שי נייברג
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר. אלעד חיזקי,
רנואר, 129.90 שקלים/אלעד חיזקי

חדש: נעלי ספורט מוזהבות. אין צורך לוותר על הנוחות. הנעליים הנכונות לעונה הן נעלי התעמלות קלילות בצבעוניות של זהב, כסף ורוז גולד אופנתיים. הן יתאימו לכל לוק שתבחרי וישמשו אותך בכל שעות היום והערב.

ישן: צ'וקר. הצ'וקרים כבשו את חיינו בסערה בשנה האחרונה. ראינו אותם על צווארן של הכוכבות הגדולות וכמעט כל אחת יכלה למצוא את זה שמתאים לה- החל מצ'וקר עדין ודק ועד לצ'וקרים עבים שמכסים את הצוואר כולו.

חדש: עומס שרשראות. השנה הצוואר שלנו מקבל טוויסט גראנג'י עם תחושת רוקנרול מגניבה. עומס של כמה שרשראות שיוצרות מראה מיוחד ויוצא דופן. אין צורך לפחד משילובי מתכות, את יכולה לערבב שרשראות עבות ודקות, בכסף, זהב או זהב ורוד, עם תליון או בלי. המראה שנוצר או אישי וחד פעמי והוא מוסף עוד מימד מיוחד לכל לוק.

מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
DF-DIAMONFIRE החל מ-139 שקלים
מבצעי עזריאלי 15 בפברואר.
פול אנד בר 29.90 שקלים

ישן: מראה ספורטיבי. הסווטשירט ומכנסי הטרנינג הפכו לפריטים יומיומיים בשנה האחרונה ואף גלשו לעבר בגדי הערב בגזרות ספורטיביות בבדים נוצצים.

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully