וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כתמים מתחת לעיניים: 5 דברים שאת חייבת לעשות לפני השינה

9.4.2017 / 9:28

איך להסיר איפור באופן נכון? למה צריך לתת זמן לתכשירים לפעול? וכיצד להשתמש במגבונים ובצמר גפן? גם כשאנחנו כבר משקיעות ומסירות את האיפור, ישנן טעויות שגורמות לתהליך להיות פחות אפקטיבי. אם תשימי לב אליהן, את תקומי בבוקר עם עור נקי ובריא

קליניק מסיר איפור. ShutterStock
כשאת מסירה איפור, בעיקר איפור עיניים, קחי את הזמן. תני למסיר זמן למוסס את המסקרה ואת שאריות הצללית או האייליינר שלך/ShutterStock

אמנם תהליך הסרת האיפור לפני השינה אמור להיות החלק הקל של שגרת הטיפוח שלנו, אבל עייפות, עצלות וסתם חוסר חשק גורמים לרבות לוותר על השלב הכה חשוב הזה, או לעשות אותו בצורה לא נכונה. גם כשאנחנו כבר משקיעות ומסירות את האיפור, ישנן מספר טעויות שנשים רבות עושות שגורמות לתהליך להיות פחות אפקטיבי - הן הולכות לישון עם פנים לא נקיות לחלוטין ולא מאפשרות לעור לנשום במהלך הלילה. אם תשימי לב לחמש הטעויות הנפוצות האלו, את תקומי בבוקר עם עור נקי, קורן ובריא יותר בכל יום מחדש:

את לא אוספת את השיער: זה אולי נראה לא רלוונטי, אבל כשהשיער שלך פזור את ככל הנראה לא מגיעה בתהליך הניקוי עד לקו השיער האמיתי שלך, אלא עוצרת כמה סנטימטרים לפניו. למה זה חשוב? באזור קו השיער מצטבר איפור, שומן ואבק שסותמים את הנקבוביות ועלולים לגרום לפצעים. אז בפעם הבאה שאת מתחילה לשטוף פנים או לעבור עליהן עם מסיר - אספי את השיער.

את ממהרת: כשאת מסירה איפור, בעיקר איפור עיניים, קחי את הזמן. תני למסיר זמן למוסס את המסקרה ואת שאריות הצללית או האייליינר שלך. המסירים החדשים, דוגמת TAKE THE DAY OFF CLEANSING BALM של חברת קליניק, מציעים טכנולוגיה חדשנית לניקוי הפנים שהופכת בתהליך הניקוי מבאלם לשמן ניקוי. בתכשירים כאלו מומלץ לתת לטכנולוגיה המתקדמת זמן לעבוד - הדרך הטובה ביותר היא למרוח את מסיר האיפור, לצחצח שיניים ורק אז לנקות את הפנים. הפורמולה הופכת בעת העיסוי על העור מתחליב דמוי קטיפה לנוזל קליל שממיס את האיפור מהפנים ומאזור העיניים, מסיר ביעילות גם לכלוך ושומן ומותיר את העור רך מבלי להתקבע כשכבה או כמשקע. אם תקדישי זמן לתהליך ההסרה - את לא תקומי עם שאריות וכתמים מתחת לעיניים בבוקר.

מוצרי קליניק.
ישנן נשים שטועות לחשוב שמי פנים יסירו את האיפור בצורה מספקת או שהן משתמשות במסיר עדין מדי

את לא משתמשת במסיר הנכון: אם את משתמשת באותו המסיר כבר שנים רבות יש סיכוי שהוא כבר לא מתאים לך - במיוחד אם שגרת האיפור שלך השתנתה והתפתחה. ישנן נשים שטועות לחשוב שמי פנים יסירו את האיפור בצורה מספקת או שהן משתמשות במסיר עדין מדי. אם גם את נוטה לראות שאריות של מייק אפ או מסקרה על המגבת שלך אחרי שאת שוטפת פנים, כנראה שהגיע הזמן לשדרג את מסיר האיפור שלך לכזה שיוכל להתמודד עם מוצרים עיקשים יותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קליניק מסיר איפור. ShutterStock
מגבונים לחים אולי נשמעים כמו פתרון הקסם לניקוי הפנים, אבל הם רק השלב הראשון בתהליך/ShutterStock

את מסתפקת במגבונים: מגבונים לחים אולי נשמעים כמו פתרון הקסם לניקוי הפנים, אבל הם רק השלב הראשון בתהליך. לאחר ניקוי במגבונים חשוב לשטוף את הפנים עם מים וסבון ייעודי - זה מה שבאמת ינקה מעלייך את כל שאריות האיפור והלכלוך, ירענן את פנייך ויכין אותן ללילה. אם תשתמשי רק במגבונים ומיד אחר כך תמרחי קרם לחות את עלולה לכלוא שאריות לכלוך בתוך הנקבוביות – דבר שעלול לגרום לפצעים או גירויים.

את משתמשת בצמר גפן: כדורי צמר גפן או צמר גפן פשוט יכולים להיקרע במהלך השימוש או להשאיר סיבים שיידבקו לריסים וימצאו את דרכם לתוך העיניים. הדרך הטובה ביותר להסיר איפור עיניים היא על ידי פדים קוסמטיים שטוחים, רצוי כאלו שמיועדים לכך - המרקם האחיד שלהם וצורתם יבטיחו ניקוי יעיל יותר וללא שאריות.

ג'ני דנסון בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully