וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את המייק-אפים החדשים על המדף

שירלי אכסלרוד

20.3.2017 / 8:36

והרי החדשות בנושא אמנות המריחה וההסתרה: עוד לא מצאנו את המייק-אפ המושלם, אבל זה לא אומר שנפסיק לחפש. המוצרים החדשים מציעים תחכום הנדסי משוכלל, מרקמים מגוונים וגם כמה הבטחות שאכן מתקיימות

מייק-אפ נוזלי של ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז מיליון דולר, כיסוי מינימלי ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק אפ נוזלי במארז קומפקט.
איך היה: מארז מיליון דולר, ספוגית מריחה חלקלקה ומושלמת, ופתרון יפה לבעיית ההיגיינה המפוקפקת של מארזי הקומפקט - מנגנון שמשחרר בלחיצה קלה כמות מדודה דרך חורים קטנטנים בצורת לוגו המותג. אחרי שהנסיינית א' סיימה להזיל ריר על כל היופי הזה, התברר שהפורמולה עצמה אמנם נמרחת נפלא, עתירת לחות וזוהר ונעימה למכביר, אבל נותנת כיסוי מינימלי ביותר, שלא לומר שקוף. לסיכום, מייק-אפ מרהיב שמתאים רק למי שעמדה בתור גם לכיס עמוק וגם לעור מושלם.

ז'יבנשי, TEINT COUTURE CUSHIN, מחיר: 319 שקלים. להשיג ב-3 גוונים.

מייק-אפ עם ספוגית מובנית של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדאונר המשמעותי היחיד: ניחוח כימיקלי מטריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: המייק אפ המיתולוגי במיכל חדש עם ספוגית מובנית.
איך היה: מועדון המעריצות של הדאבל וור האגדי, היכונו. מעתה תוכלו להתמרח גם ברמזור, בזכות הנדסת אנוש מתקדמת שחיברה בין מיכל נוח לכרית מוצלחת. נסיינית מיומנת משבחת את האפשרות לשלוט על כמות החומר, את האפשרות להסיר את האפליקטור – צלחת פטרי פוטנציאלית - ולנקות אותו, אבל טוענת שמי שרגילה למריחה ביתית מוקפדת ויסודית, תגלה שהספוגית המובנית קטנה מדי, והיא מצאה את עצמה חוזרת ונעזרת בסופו של דבר בספוגית המקצועית שיש לה בבית: "המארז החדש מצוין לתיקונים ולשיפוצים חטופים במהלך היום, או למי שמתקתקת את שלב הבסיס, ומעדיפה כמה שפחות אביזרים". לעובדה שאת השם הקדוש "דאבל וור" נושאים גם מייק-אפים שלא מזכירים בכלום את הפורמט המקורי, כבר התרגלנו. לא מדובר כאן במייק-אפ העמיד והנוכח המוכר, אלא בגרסה דקה וטבעית הרבה יותר, עם כיסוי בינוני, שמתמזגת נפלא עם העור. הדאונר המשמעותי היחיד: ניחוח כימיקלי מטריד, אלא אם כן את אוהבת להתבשם בנפט, שמלווה את העור גם בחלוף שעות.

אסתי לאודר, Double Wear Nude Cushion Stick, מחיר: 170 שקלים. להשיג ב-9 גוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מייק-אפ מאזן של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאיר אחריו גימור טבעי, שהוא כידוע חלומה של כל אישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק-אפ מאזן.
איך היה: אל מול כל התחכום ההנדסי, עומד המייק-אפ החדש של קליניק כמצבה לעידן האנלוגי בבקבוק נטול כל אבזור, ואפילו בלי משאבה. חוץ מהעניין הקצת מבאס הזה, מדובר במייק-אפ מוצלח שיתאים במיוחד לבעלות עור מעורב. נוזלי במידה הנכונה – לא מדי, אבל באופן שמאפשר לעבוד איתו בנוחות, מצליח ליצור כיסוי הגיוני ועדיין לשמור על מרקם דקיק וקל, ומשאיר אחריו גימור טבעי, שהוא כידוע חלומו של כל מייק-אפ וחלומה של כל אישה.

קליניק, Superbalanced Silk Makeup, מחיר: 159 שקלים.

מייק-אפ פודרה של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים דופקים גם את האשכנזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק-אפ פודרה למראה מאט.
איך היה: הטיינט איידול הוותיק ורב המוניטין, הנמסיס לדאבל וור של אסתי, מגיע הפעם בגרסת מייק-אפ פודרה, ומבטיח גימור מאט עמיד במיוחד. הנסיינית מ', בהירה אך לא פורצלנית, התבאסה לגלות שגוון מס' 02, שהוא הבהיר ביותר שצפוי כרגע להגיע לארץ, כהה מדי בשבילה, לפחות כל עוד החורף עדיין כאן. לפעמים דופקים גם את האשכנזים. "מוצר מוצלח, רק בתנאי שאת נוהגת להבריק כאומלט משומן, כמוני, או לחובבות ז'אנר המייק-אפ פודרה הדחוס. בלנקום מבטיחים פיניש יבש וכיסוי משמעותי, ומקיימים לא רע – המייק-אפ הצליח להסתיר מיני מפגעים ולהישאר אלגנטי 6-7 שעות לפחות. חבל שאין יותר פלורליזם בגוונים".

לנקום, TEINT IDOLE ULTRA COMPACT, מחיר: 305 שקלים. להשיג ב-4 גוונים.

מייק-אפ עמיד של סמאשבוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוכה הבלתי מעורער בתחרות ההישרדות הקטנה שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק אפ עמיד ל-15 שעות, "כולל זיעה ואימון כושר".
איך היה: שאפתנות היא תכונה חיובית, רק שעדיין לא נולד המייק-אפ שנשאר במקום אחרי אימון מיוזע, אלא אם הספורט שלכן הוא פלדנקרייז והמקום האהוב עליכן הוא המזרן מתחת למזגן. אבל גם אם נניח את היומרנות בצד, מדובר בזוכה הבלתי מעורער בתחרות ההישרדות הקטנה שלנו – שגם אחרי יום ארוך נשאר הכי קרוב לגרסה המקורית והרעננה שלו, אי שם בבוקר. ועוד משהו: בניגוד למה שמשתמע משמו, המייק-אפ פחות לח ורך ממה שאפשר היה לצפות, כך שאם הוא מונח על עור שנע על הסקאלה שבין נורמלי ליבש, מוטב להקדים אותו במצע לחות רציני.

סמאשבוקס, STUDIO SKIN HYDRATING FOUNDATION, מחיר: 189 שקלים. להשיג ב-22 גוונים, ברשת אפריל ובמתחמי סמאשבוקס בקניון עזריאלי ובקניון מלחה.

מייק-אפ מועשר בלחות של קרליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקה סופר משתלמת, אך היזהרו מתקלות שיבואו מהמרקם האקסטרה-נוזלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק אפ מועשר בחומרי לחות למראה זוהר.
איך היה: הקרליין החדש נמרח בנעימים, קטיפתי כמובטח, מכסה לא רע ומאיר את הפנים בזוהר בריא, וכל זה מגיע במחיר שהופך אותו לעסקה סופר משתלמת. כה נחמד שהוא גם היפואלרגני ואפילו מתאים לטבעונים. אבל כל מה שהנסיינית א' יכולה היתה לדבר עליו זה המרקם האקסטרה נוזלי שטינף לה את התיק: "אחרי שנים של דשדוש בפושטיות, קרליין השתדרגו סוף סוף לבקבוק יחסית נאה. אבל משהו לא עבד לי בסגירה של הפקק או שאולי הבעיה היתה במשאבה שלא הצליחה להוציא את הכמות הרצויה, והכל נזל לכל הכיוונים. אולי זאת תקלה נקודתית בבקבוק שקיבלתי ואולי לא, בכל מקרה, זה ביג נו נו".

קרליין, Hydra Boost Foundation, מחיר: 99 שקלים. להשיג ב-6 גוונים.

מייק-אפ בשילוב קונסילר של רבלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יארגן לכן יופי של מראה בצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מייק-אפ קומפקט וקונסילר בנוסחה לעמידות גבוהה.
איך היה: אוהבות פחמימות? נהדר. המייק-אפ של רבלון יארגן לכן יופי של מראה בצקי. נסיינית עם עור יבש מדווחת על מרקם כבד שהדגיש את האזורים היבשים, ויצר מראה של מסכה, גם אחרי שפורים נגמר. הנסיינית בעלת העור המעורב שקיבלה את המארז אחר כבוד, התרשמה שמדובר במייק-אפ מעיק ושמנוני, עם כיסוי גרוע, שתוך שעתיים הפך אותה למבהיקה כמו תאורת רחוב.

רבלון, ColorStay 2 IN 1, מחיר: 110 שקלים. להשיג ב-7 גוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully