וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז: "הייתי מכורה לאינסטגרם, וזה גרם לי להרגיש רע"

20.3.2017 / 13:20

הבחורה שאוחזת במספר העוקבים הגבוה ביותר בעולם (113 מיליון) מג'נגלת בין משחק, מוזיקה, אופנה ורומן עם דה וויקנד. כעת היא מעטרת לראשונה את שער ווג, המלווה בריאיון חושפני במיוחד ובהפקת אופנה נוטפת סטייל. בתפריט: קואץ', בלנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה, טורי ברץ' ועוד

אתר רשמי

בווידיאו: מאחורי הקלעים של צילומי השער לווג.

השכר שקיבלה על שיתוף הפעולה עם קואץ' - לא פחות מעשרה מיליון דולר

היא שחקנית, זמרת, ומעצבת אופנה. עם 113 מיליון עוקבים (המכונים "סלנטורס"), חשבון האינסטגרם שלה הוא הפופולרי ביותר אי פעם. בדצמבר שנה שעברה פורסם שהיא חתמה על חוזה עם מותג האקססוריז והאופנה האמריקאי הוותיק קואץ', לפיו היא תעצב קולקציית קפסולה משותפת ותשמש כפני המותג. השכר - לא פחות מעשרה מיליון דולרים. כאחת מכוכבות הבידור המובילות בזמננו וכמובן גם כפאשניסטה ידועה, סלינה גומז הופיעה לא פעם בעמודי מגזין ווג, וגם על כמה משערי גרסאות שונות של התנ"ך של האופנה. אבל כעת, לראשונה, היא זוכה בשער ווג האמריקאי. היא עושה צעד משמעותי קדימה ביחסיה עם תעשיית האופנה, והיא מתרגשת ובצדק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער ווג ראשון. סלינה גומז לובשת מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעד נוסף ביחסיה הקרובים עם תעשיית האופנה. גומז בביקיני של טומי הילפיגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הייתי מכורה וראיתי דברים שלא רציתי לראות. הרגשתי רע בכל פעם שנכנסתי לאינסטגרם"

"Ok freaking out a little" ("אוקיי, אני קצת מתחרפנת"), היא כתבה באינסטגרם ליד תמונת השער היפה שלה. מה גם שאנה ווינטור, עורכת ווג האגדית, היא דמות נערצת עבורה. "אהבתי לשבת ליד אנה (ווינטור) והצוות שלה. אני מכירה את אנה כבר הרבה זמן, אז היה כיף לדבר איתה על מה שעשיתי בחודשים האחרונים וכיצד היא הייתה השראה עבורי בעבודת הצדקה שעשיתי. השלמנו פערים, מה שהיה ממש מצוין", היא אמרה לאתר האופנה "ריפיינרי 29" לאחר תצוגת סתיו 2017 של קואץ' בשבוע האופנה של ניו-יורק בחודש שעבר.

ההמתנה, מהצצה חטופה בתמונת השער ובהפקת האופנה הפנימית, השתלמה. גומז צולמה על-ידי צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט, או מרט אנד מרקוס, כפי שמכונה צמד הצלמים שנודע בפורטרטים המציגים נשים באופן מתוחכם ועוצמתי. בתמונת השער היא לובשת מייקל קורס, ובתמונות הנוספות ז'קט עור שעיצב במיוחד עבורה סטיוארט ובר, מעצב קואץ', בהשראת קולקציית אביב 2017. עוד בתפריט הנחשק: בלנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה, ביקיני טומי הילפיגר, ביקיני טורי ברץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוש סטייל מפותח. טופ ומכנסיים של בלנסיאגה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט עור שמעצב קואץ' עיצב במיוחד עבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הייתי מאוד פגיעה ואמרתי דברים שלא הייתי צריכה להגיד. אבל אני חייבת להיות כנה"

בריאיון לכתב מגזין ווג, רוב הסקל, שנערך לאחרונה בלוס-אנג'לס, היא דיברה רבות על רשתות חברתיות ומדוע היא החליטה להניח קצת לאינסטגרם בשלב זה. "אנשים רצו מאוד שאהיה אותנטית", היא אמרה. "וכשזה קרה, לבסוף, זאת הייתה הקלה גדולה. אני לא שונה ממה שאני מציגה. הייתי מאוד פגיעה ולפעמים אני בעצמי אמרתי דברים שלא הייתי צריכה להגיד. אבל אני חייבת להיות כנה. אני חושבת שיש לזה חלק גדול מהסיבה שאני נמצאת במקום שאני נמצאת בו".

והכנות הזאת היא ככל הנראה מה שהוביל למספר הלא ייאמן של העוקבים שלה. אבל סטטוס החשבון הפופולרי ביותר גם גרם לה ללחץ. היא בכתה בהופעה, ביטלה סיבוב הופעות והחלה בטיפול תומך נפשי. "מיד כשהפכתי להיות האדם הנעקב ביותר באינסטגרם, קצת התחרפנתי", היא מודה וגם גילתה שכבר אין לה יותר את האפליקציה בטלפון הנייד, וגם אם הייתה לה, היא לא זוכרת את הסיסמה. "זה בלע אותי. זה היה מה שהתעוררתי איתו ומה שהלכתי לישון איתו", היא הסבירה. "הייתי מכורה וגם ראיתי דברים שלא רציתי לראות. זה שם לי דברים בראש שלא רציתי לדעת או שלא אהבתי. וכל הזמן הרגשתי רע כשנכנסתי לאינסטגרם. וזאת הסיבה שאני קצת מחוץ לרדאר עכשיו". במילים אחרות, היא נשרפה. ההצלחה שלה גלשה, אז היא הנמיכה את האש. את החשבון שלה מעדכן היום בעיקר צוות שעובד עבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה היה מה שהתעוררתי איתו ומה שהלכתי לישון איתו". בביקיני של טור ברץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פדיקור אדום שעושה לנו צורך עז בקיץ. סלינה בשמלת דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"איך אסביר בלי להישמע מוזר? אני פשוט לא יכולה לחכות שאנשים כבר ישכחו ממני"

"תראה, אני אוהבת את מה שאני עושה ואני מודעת לזה שיש לי המון מזל, אבל איך אסביר בלי להישמע מוזר? אני פשוט לא יכולה לחכות שאנשים כבר ישכחו ממני". והיא כנראה מתכוונת בעיקר לחייה הפרטיים. גומז פשוט כבר לא מדברת עם התקשורת על יחסיה. כל מה שקורה בינה לבין דה וויקנד, המוזיקאי הקנדי והאקס של הדוגמנית בלה חדיד, נשאר מבחינתה פרטי. השניים, אגב, טסו יחד לאיטליה לאחר הריאיון בווג, אבל גומז כלל לא דיברה על כך. בכל מקרה, לא נראה שיש מקום לחשש שהדרלינג של תעשיית האופנה ברוגז עם העולם. היא גם לא התמוטטה כמו שרמזו מספר מקורות בלתי אחראיים. היא פשוט בהפסקה שהיא זקוקה לה כך-כך כבעלת חשבון האינסטגרם החזק ביותר עם חוש האופנה מפותח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיון לתבל אותה באדג'יות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully