וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השנים לא חפפתם כמו שצריך את השיער – כך תעשו זאת נכון

30.3.2017 / 7:56

תעיפו את השמפו שלכם וקבלו את הטרנד הלוהט בתחום: תכשירים המבוססים על מי מיסלר, שפועלים כמו מגנטים קטנים ומנקים את השיער בלי לפגוע בלחות שלו

Living Proof

בסרטון: אולי בכלל הגיע הזמן לעבור לשמפו יבש?

חפיפת השיער - משהו שכולנו, נשים וגברים, ילדים וזקנים, עושים על דרך קבע. אבל איך תגיבו אם נגלה לכם שיש דרך הרבה יותר טובה לקיים את המנהג הזה, שאתם עושים לפחות פעם בשבוע למשך שנים?

זה הזמן להכיר את השחקן החדש במשחק - תכשירים המבוססים על מי מיסלר, שעשויים מחלקיקי שמן ומוצלחים במיוחד במשיכת לכלוכים וזיהומים והסרתם בלי לפגוע בלחות השיער. המומחים כבר השתכנעו.

עוד בנושא:

סכנה: מברשות השיער שלכן מזוהמות, אבל יש פתרון
טרנד רטוב: כוכבות לוהטות חופפות את שיערן עם קולה ובירה

אישה חופפת שיער. ShutterStock
יש דרך הרבה יותר טובה לקיים את המנהג הזה, שאתם עושים לפחות פעם בשבוע למשך שנים/ShutterStock

נשים צרפתיות משתמשות כבר שנים בתכשירי מיסלר על מנת לטפל בעורן, וכעת מתברר כי גם תחום השמפו הולך להרוויח בגדול מעולם המיסלר. הטכנולוגיה המיוחדת שפועלת קצת כמו מגנטים קטנים נחשבת מצוינת עבור שמירה על קרקפת בריאה, עם מינימום סיכוי לגירוי או התקלפות העור. כמו כן, השמפואים הללו יעזרו בפרט לאנשים עם שיער צבוע.

הדובר של חברת צ'ארלס וורת'ינגטון, שכבר יצאה עם שמפו שמבוסס על מיסלר, הסביר: "יש סגנונות שיער וחיים שדורשים חפיפה יותר תכופה ויש ויכוח לגבי האם זה טוב לשיער או לא. מצאתי שכשאני עובד עם לקוחות עם סוגי שיער יותר עדינים, הם מרגישים שמנוניים במהירות בערים או אחרי ביקור בחדרי כושר, ונדרשים לחפיפה על בסיס יומי. אני תמיד מייעץ ללקוחות הללו לחפוף עם תכשיר עדין אבל כזה שמנקה באפקטיביות. התוצאות יאריכו את חייו של השיער וישאירו אותו רך, קל, עם תנועה טבעית, וזה משהו שאפשר להשיג מדי יום".

עוד באותו נושא

שמפו יבש: הגיע הזמן שתתחילו לרסס - הסברים, הדרכה והמלצות

לכתבה המלאה
אישה שרה במקלחת. ShutterStock
מה שכן, אתן בהחלט מוזמנות להמשיך לשיר במקלחת/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully