וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפתיים לוהטות: כך תגיעו למראה המושלם

כתבה פרסומית

20.4.2017 / 9:16

לין דנוואיה, אמנית איפור בכירה ב-MAC, חושפת את הטרנדים החדשים של מאק באיפור שפתיים, מסבירה מהם ההבדלים בין סוגי השפתונים השונים של המותג ומעניקה את הטיפים הנכונים ליצירת מראה שפתיים מהממות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנות המריחה והמשיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר הכי חם וטרנדי בעולם האיפור הוא כמובן הליפסטיק. שפתיים בוהקות בצבע עז יכולות להפוך עולמות ונשים בכל העולם תרות אחר הליפסטיק המושלם. שפתוני המותג MAC ידועים באיקוניות חובקת העולם שלהם. אם זה גוון ה-Russian Red שהפך לאגדה מאז שמדונה הופיעה אותו כבר בתחילת שנות ה-90 והיה השפתון הרשמי שלה בסיבוב ההופעות Blonde Ambition ובין אם זה ה-Ruby Woo – שפתון המט האדום שהפך לאגדה, השפתון הנמכר של מאק בכל העולם שלאחרונה היכה גלים כאשר הופיע בסדרה המדוברת "בנות".

אז מהו סוד הקסם של שפתוני MAC? שאלנו את אמנית האיפור הבכירה לין דנוואיה.

למאק יש הרבה שפתונים איקוניים – מה יש בהם שעושה אותם כאלו?

אני חושבת שהאיקוניות של שפתוני מאק מקושרת באופן בלתי נמנע לאיכות המזוהה עמם, לבחירת הגוונים ולאפשרויות המרקמים המוצעים. כל אחד יכול למצוא את הגוון שלו ב-MAC.

יש כל כך הרבה טקסטורות לשפתוני MAC – תוכלי למשל להסביר לנו מה ההבדל בין טקסטורת MATTE לטקסטורת Satin ?

שתי הטקסטורות המוזכרות עמוסות בפיגמנטים ומוצעות בהרבה גווונים לבחירת אפקט המאט אשר מאפיין את שפתוני ה-MATTE ומבדיל אותם מה-SATIN . לאלו האוהבים מאט אבל נרתעים מהיובש המאפיין אותו, טקסטורת ה-SATIN היא פתרון פנטסטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שמענו שמשיקים במאק סקראב (פילינג) חדש לשפתיים- תוכלי לספר לנו עליו?

מראה שפתיים מושלם מתחיל מבסיס מושלם: נקי מתאי עור יבשים, מוזן בלחות ומרוכך. הסקראב החדש לשפתיים מספק את כל זה, הוא מאד נוח לשימוש ומעניק תוצאות מיידיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנו רואים כיום שמראה ה"אומברה" לשפתיים הוא מאד טרנדי היום. איך נוכל ליצור זאת בעצמנו?

יש ארבעה שלבים:

1. התחילו מלהניח את צבע הליפסטיק הבהיר ביותר. חשוב להקפיד שהשפתון יהיה משוח בשכבה אחת דקה ואטומה ללא עודפים.
2. בעזרת מקלון צמר גפן טשטשו את גבולות קו השפתיים שלכם לאחר הנחת הליפסטיק. במראה שפתיים זה אין קוים חדים ומדוייקים, אז השלב הזה הוא חשוב מאד. שימו לב שקו השפתיים שלכם נראה מטושטש אך לא מחוק לחלוטין.
3. אתם יכולים להתחיל לצבוע את מרכז השפתיים שלכם עם ליפסטיק או עיפרון שפתיים כהה. ודאו שהצבע הכהה מונח רק במרכז השפה העליונה והתחתונה ונמתח לכל אורכה מפינה אחת לשניה.
4. קחו מעט מהליפסטיק הבהיר על מברשת שפתיים, וטשטשו את שני הצבעים אחד עם השני למראה אומברה מושלם.

מהם הטרנדים החמים ביותר בתחום השפתיים כיום? מה רואים כיום מאחורי הקלעים של מסלולי התצוגות?

אני מאד אוהבת את זה שטרנדים מתחום הביוטי על מסלולי התצוגות "מפלרטטים" עם ה"מציאות" כיום: הרעיון הוא לא להשיג לוק ספיציפי שראינו בתצוגה זו או אחרת, אלא יותר להצהיר על סטייל. סטייל משלנו שמזוהה איתנו. ליפסטיק זוהי דרך נהדרת שעוזרת לנו להוסיף אישיות לסטייל שלנו. לכן, העובדה המעניינת לגבי הטרנדים באיפור לאביב קיץ 2017 היא הדרך שבה מניחים את הליפסטיק ואיך היא גורמת לנו להרגיש – כל אחד יכול לעשות זאת בצורה שמגדירה אותו הכי טוב. חשובה ביותר הדרך שבה מאפרים את שאר הפנים! למשל: ליפסטיק אדום הוא הצהרה אופנתית ידועה אבל יש כל כך הרבה דרכים ללבוש אותו: מטושטש בקצוות למראה קז'ואל, עם תוחם שפתיים למראה שיקי יוקרתי ואילו על פנים נקיות מאיפור המראה הופך ל"היפסטרי" - יוצא לגמרי מהגדרת מראה ה"שטיח אדום".

טרנד נוסף אותו ראינו זה מה שאני אומרת לכנות "שפה סמוקה", אלו שפתיים הנראות תפוחות, מרוככות היטב בלחות, עם רמז דק של צבע הנראה כמו הצבע האמיתי של השפתיים. מוצרי גלוס ובאלם עושים את הקאמבק שלהם בימים אלו והלוקים הללו ניתנים להשגה גם בעזרת הכתמה של השפתיים בגווני חום בהיר וורוד מאובק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפרונות שפתיים נהדרים ליצירת מראה שפתיים מוגדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם את ממליצה להניח עפרון שפתיים? ואם כן מהי הדרך הכי טובה לעשות זאת?

עפרונות שפתיים נהדרים ליצירת מראה שפתיים מוגדר, ליצירת נפח ולעתים לתיקון קו שפתיים. אני אוהבת להניח אותם בשלושה שלבים פשוטים, כך:
1. להתחיל מקצוות השפתיים של השפה ולשרטט אותן קודם כל, להגיע כמעט עד אמצע השפה. לעשות את אותה פעולה גם בשפה התחתונה
2. שרטטו את קשת הקופידון (אמצע השפה העליונה) וגם את הקשת בשפתיים התחתונות
3. חברו את הקווים המשורטטים

האם עיפרון שפתיים ושפתון המונחים יחדיו חייבים להיות תמיד באותו גוון?

הנחת בשיטת "טון על טון" (גוונים שונים של אותו צבע) זו הדרך המהירה ביותר לקבל הגדרה מושלמת של השפתיים. גוון עפרון שפתיים כהה יותר מסביב לשפתיים מזכיר בגיחוך את האופנה של שנות ה-90 אבל בשימוש נכון ומטושטש יכול להעניק אשליית נפח לשפתיים. הטריק הוא לטשטש אותו אל פנים השפה בצורה מושלמת. הדרך המהירה יותר לעשות זאת היא להתחיל בשרטוט עיפרון השפתים אך לשרטט אותו מעט עבה מקו הקונטור. בצורה זו, כאשר מניחים את הליפסטיק , זה מאפשר לנו לטשטש את שני הגוונים זה עם זה בקלות ללא מאמץ. אופציה נוספץ היא לכסות את כל השפה עם עפרון השפתיים ומעליו להניח את השפתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווני שפתון עזים מעולים כיוון שהם מספקים פרץ של צבע והצהרה דינמית המחמיאה לכל צורת שפתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אני בעלת שפתיים קטנות יחסית, איך אני יכולה לקבל מקסימום אפקט באיפור שפתיים?

ישנם מספר טיפים שעובדים היטב:
- השתמשי בעיפרון בגוון הליפסטיק שלך כדי להגדיל מעט את קווי המגדר של שפתייך
- גווני שפתון עזים מעולים כיוון שהם מספקים פרץ של צבע והצהרה דינמית המחמיאה לכל צורת שפתיים
- נסי טכניקה של הנחת שפתון עם טשטוש קווי השפתיים שלך. תופתעי מהאשליה האופטית שפעולה זו מעניקה לנפח השפתיים שלך
- הליפגלוס הוא חברן הטוב של השפתיים הקטנות! הניחי אותו על כל שטח השפתיים או רק במרכז ליצירת נפח.

באיזה ליפסטיק עלי להשתמש אם אני רוצה עמידות לאורך זמן?

גימור עמיד לאורך זמן הוא פונקציה שילוב של מספר אלמנטים:
1. הכנת השפתיים היא המפתח להצלחה. יש לוודא שהן מוזנות בלחות אך לא חלקלקות ושומניות. ההכנה המועדפת עלי היא שימוש בפריימר לשפתיים Prep + Prime lip אשר מכין את השפתיים בצורה שמשאירה את הליפסטיק עליהן
2. בחרי ליפסטיק בעל אחוז פיגמנטים גבוה כגון מרקמי ה-matte , retro matte , Liptensity , Retro matte liquid lipsticks הם בעלי עמידות גבוהה, לבישים לאורך זמן ונוחים ללבישה.
3. עפרונות שפתיים עמידים גם הם אופציה מעולה ליצירת מראה שפתיים שנשאר לאורך זמן! אפשר פשוט למלא איתם את כל שטח השפתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון אדום של חברת MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך ניתן לשדרג את מראה השפתיים מלוק קזו'אל לעבודה ללוק חגיגי וסקסי של יציאה למסיבה?

ללוק ערב מרשים- טקסטורה מוסיפה המון, כך שלהוסיף גלוס בגוון דומה מעל השפתון שלי זו הדרך הקלה והמהירה לשדרג את הלוק... גלוס מבריק בגימור וייניל הוא תמיד רעיון טוב! עוד דרך היא להוסיף אינטנסיביות ואטימות- כאן יתאימו מאד שפתוני ה- Retro matte liquid lipsticks שלנו – גימור הקטיפה היוקרתי שלהם נותן זוהר מיידי, שיקי הנשאר לאורך זמן ואינו נמרח או נוזל!

מהו מוצר השפתיים האולטימטיבי שאינך יכולה לוותר עליו?

מה אני יכולה להגיד? ליפסטיקים הם חבריי הטובים... נגיעה קלה של צבע וטקסטורה שמוסיפה סטייל ממש כמו לענוד תכשיט או אקססורי... הליפסטיקים מסדרת Liptensity הפכו לקבועים בתיק האיפור שלי וכך גם הפילינג החדש לשפתיים lip Scrubcious שבקרוב יגיע לחנויות- במיוחד זה עם ריח הוניל המאפיין את מוצרי מאק האהובים עלי כל כך! שפתוני המט הנוזליים Retro matte liquid lipsticks הינם אובססיה נוספת שלי הם כל כך ורסטיליים ופיגמנטיים! יפהפיים כאשר לובשים אותם למראה "סטייטמנט" (ליפסטיק חזק ואינטנסיבי) וגם כהכתמה על השפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully