וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל רגעי הסטייל השווים באינסטגרם השבוע

22.4.2017 / 10:40

קנדל ג'נר מצטלמת לשער מגזין, יום הולדת למלכה ולמלכה האמיתית ויקטוריה בקהאם, אירינה שייק עם בטן שטוחה לאחר הלידה, בר רפאלי קורנת בהריון שני, סלינה גומז בצילום ווג משגע, COS עם בגד יד הורס, האחיות סטלון במוסקינו, קייטי פרי במראה קרדשיאן, וכמובן, נעליים

דיויד בקהאם עם פוסט מתוק ליום ההולדת ה-43 של ויקטוריה: "יום הולדת שמח לאמא מדהימה, רעיה וחברה. אנחנו אוהבים אותך. שיהיה לך יום נפלא. ברוקלין, קרוז, רומיאו והרפר.

דוגמנית העל ב"מצב נוכחי" מעורר קנאה. ואנחנו שואלות, זה צולם לאחר הלידה שהתרחשה רק לפני חודש?

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

למרות שהחרציות מאחור כבר מעבר לשיאן בר רפאלי עדיין חשה "תחושת אביב". ואולי החיוך הזה הוא בכלל חיוך אושר בגלל עוד ילדונת שגודלת לה בבטן, כך שמענו.

מרט אלאס, חצי הצמד מרט ומרקוס, צלמי האופנה הנודעים, עם תמונה שלא פורסמה וצולמה במסגרת הפקת האופנה הריאיון של סלינה גומז למגזין ווג החודש.

האחיות סטלון, סופיה, סיסטין וסקרלט בנותיהם של סילבסטר ורעייתו דוגמנית העבר ג'ניפר פלאווין, לובשות מוסקינו בהפקת אופנה נלווית לראיון למגזין הרפרס' בזאר בו הן מדברות על דוגמנות, הוריהן המפורסמים, טקס גלובוס הזהב, ועוד.

קנדל ג'נר מציגה חיזיון אביבי על סט צילומי השער לגיליון מאי של מגזין הרפרס' בזאר.

עוד לא נרגענו מ"עליית" מותג הפרימיום קוס מקבוצת H&M, וכבר אנחנו חסרות נשימה מול דגם בגד הים המושלם הזה.

דוגמנית העל הקנדית בדרכה לטיסה בשדה התעופה ניוארק, ניו-יורק, עם בתה בת השנתיים לוני שיודעת לענות מצוין כששואלים אותה לאן הולכים ("למטוס!").

עמוד מעריצי הדוכסית ממפה את האופנה והאקססוריז של הדוכסית השבוע.

קייטי קרדשיאן! לאחר גזירה דרמתית וחמצון של השיער, קייטי פרי גם מחברת צמות פלטינה. יחד עם טופ הלייקרה-ויניל הוורדרד הדביק והמחשוף הנדיב, היא מציגה פה את מראה קרדשיאן ברור.

ואל הדבר האמיתי. בלוגר הסטייל והרכילות פרז הילטון מביע בדרכו הישירה וחסרת הרחמים מה הוא חושב על המראה של קים קרדשיאן: "היא חושבת שהיא נראית טוב".

פרט מיצירתו של טיציאן "מארס, ונוס וקופידון" מאמצע המאה ה-16 מתעורר לחיים לכבוד השת"פ בין לואי ויטון לאמן הניו-פופ האמריקאי ג'ף קונס - קולקציית תיקים עם הדפסי רפרודוקציות ציורי מופת של מאסטרים מן הרנסנס והבארוק.

הנה נעלי העקב האקסטרימי עם פרינט הנחש שידרגו לכן כל לוק הקיץ. איזה שלכן?

מותג האופנה הבריטי ארדם לונדון עם תמונת וינטג' שחור-לבן מהפנטת של השחקנית הצרפתייה האגדית קתרין דנב ב-1976על רקע חלון עם נוף נפלא שצילם הלמוט ניוטון.

מעצב האופנה הבריטי הצעיר ג'ונתן אנדרסון קנה פרחים לשבת ושם בוואזה והכל נראה מזמין וחמים.

והמלכה שלו אליזבת ה-2 חגגה השבוע 91. הזדמנות מצוינת למגזין וניטי פייר לאחל לה מזל טוב עם הצילום הנהדר הזה של נערת יום ההולדת עם כלבי הקורגי שלה שצילמה אנני לייבוביץ. ולכם נאחל שמישהו יאהב אתכם כמו שהמלכה אוהבת את הכלבים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully