וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלונד, הטבעי והפאה: אבולוציית השיער של ניקול קידמן

23.4.2017 / 15:30

סדרת הדרמה המופתית "שקרים גדולים קטנים" עוררה דיונים רבים בנוגע לשיערה של הכוכבת. אז התשובה היא כן - זו פאה - והיא עוד שלב באבולוציית הפריזורה המרשימה של זוכת האוסקר. מהתלתלים הטבעיים ועד השיער המוחלק, מבלונד הפלטינה ועד החום הכהה - המראות הבלתי נשכחים

ניקול קידמן: שלושה מראות שיער. GettyImages
ניקול קידמן: שלושה מראות שיער/GettyImages

סדרת הדרמה של HBO, "שקרים גדולים קטנים", זכתה לא רק לביקורות טובות, אלא גם לדיונים ערים בכל הנוגע לשחקנית ניקול קידמן. זוכת האוסקר ועוד שורה ארוכה של פרסים, אחת הכוכבות העסוקות, הפופולריות והמפורסמות היום, העסיקה לאחרונה מדורי יופי רבים. במרכז הדיונים: השאלה הבוערת האם השיער הארוך והג'ינג'י של סלסט, הדמות שהיא מגלמת, הוא שיערה הטבעי שהושב לגוונו הטבעי, או פאה. הדעות היו חלוקות והטיעונים, לכאן ולכאן, היו רבים. אך ריאיון שהעניקה קתרין ניוטון, מי שמגלמת את בתה בת ה-16 של מדליין (ריס ווית'רספון) חשף את האמת. ניטון סיפרה שבמהלך הפסקה באחד מימי הצילום שיחקה קידמן עם ילדי ההפקה (הרבים, כידוע) ושאלה אותם אם הם רוצים "לשחק עם הפאה שלה", וכולם אכן, בסופו של דבר, שיחקו עם הפאה של הכוכבת. אז חסל סדר מחלוקות. השיער הג'ינג'י החלק והבוהק הוא פאה טובה. קידמן חבשה פאות במסגרת תפקידיה בעבר, אבל הפעם, אולי עקב הדמיון לשיערה הטבעי, המראה עורר עניין.

כמובן, זהו עוד שלב באבולוציית השיער של קידמן. מי שבנערותה לא הסתדרה עם תלתליה הטבעיים, הציגה במהלך הקריירה המפוארת שלה, בסרטים ועל השטיח האדום, אינספור מראות שיער בלתי נשכחים. בסרטיה הראשונים והפחות ידועים היא עדיין הייתה עם רעמת תלתלים, ורק מאוחר יותר, בערך ב-1989, היא החלה להיראות בשיער מוחלק יותר, או עם תלתלים פתוחים. הגוון הג'ינג'י הטבעי פינה את מקומו לחום עד בלונד פלטינה, והסגנון היה רטרו זוהר עד גלי טבעי.

ראינו אותה במראה טבעי פרוע ב"הרחק מכאן" (1992), במראה הוליוודי של פעם ב"באטמן לנצח" (1995), בכהה אסוף תקופתי ב"דיוקנה של גברת" (1996), בארוך וחלק ג'ינג'י ב"קסם מעשי" (1998), בגלי רטרו בוערים ב"מולאן רוז' (2001), בקצר וכהה ב"לידה" (2004), באסוף אלגנטי גבוה ב"גרייס ממונקו" (2013), בקצר ומתולתל נוסח שנות השמונים ב"סארו: הדרך הביתה" (2016), והרשימה עוד ארוכה. סידורי השיער המוקפדים שלה השלימו עבורה כמובן גם מראות שטיח אדום בלתי נשכחים. לא פעם היא שילבה סרט, קשת, פרח אוברסייז או אקססוריז שיער מתוכשטים. למשל, בבכורת "פיתוי קטלני" בסידני (1996), בבכורת ניו-יורק של "האחרים" (2001), בטקס פרסי SAG (גילדת שחקני המסך) ב-2002, בפסטיבל טורונטו ב-2003, בטקס גלובוס הזהב ב-2004, ועוד. ליקטנו מראות שיער נוסטלגיים של מלכת הוליווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully