וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופיק מוזר? זה אף פעם לא היה בעיה עבור קרולינה קורקובה

30.4.2017 / 14:10

צילום ישן שלה צף ברשת בשבוע שעבר ויצר באז מחודש בעניין הטבור השטוח והקצת מוזר שלה, אבל הפרט הזה מעולם לא הפריע לקרולינה קורקובה להפוך לסופרמודל. אחרי הכל, עם השיער, הפנים והרגליים האלו, מה חשוב הפופיק? סיפורה של אחת הדוגמניות המצליחות אי פעם מצ'כיה

קרולינה קורקובה בתצוגת ויקטוריה סיקרא, ניו יורק, 2002. GettyImages
הטבור היה נושא לדיונים רבים בשל מראה לא רגיל. קורקובה ב-2002/GettyImages
בגיל 15 חברה שלחה תמונות שלה לסוכנות בפראג וחייה השתנו

היא ידועה כדוגמנית ויקטוריה סיקרט לשעבר, כשחקנית ואשת טלוויזיה, כמי שהובילה את גל הדוגמניות הצ'כיות בעשור הראשון של המילניום השלישי, ומי שמריו טסטינו הילל את "פרופורציות הגוף שלה ופניה, כמו גם את רמת האנרגיה שלה שהפכו אותה לדוגמנית המתאימה לכל דבר" ואנה ווינטור תיארה כ"הסופרמודל הבאה". קרולינה קורקובה היום היא אחת הדוגמניות המרוויחות והמפורסמות ביותר.

היא נולדה בדצ'ין, עיר נהר בצפון צ'כיה. בילדותה היא הייתה לנושא לעג בשל גובהה הרב, אבל לאחר שבגיל 15 חברה שלחה תמונות שלה לסוכנות דוגמנות בפראג, חייה השתנו. היא זכתה מיידית בעבודות דוגמנות מקומיות ותוך זמן קצר אף לעבודה במילאנו עבור בית האופנה פראדה. בספטמבר 1999 היא הופיעה במגזין ווג האמריקאי ולאחר שעברה לניו-יורק בגיל 17, היא גם זכתה לשער ראשון במגזין בגיליון פברואר 2001. לאחר השער הזה, עבודות עבור בתי אופנת על הפכו לשגרה; איב סן לורן, שאנל, בוטוגה ונטה, רוברטו קוואלי, סלין, פנדי, ולנטינו, לואי ויטון, ז'אן פול גוטייה, ורסצ'ה, הוגו בוס, כריסטיאן דיור, מקס מארה, טומי הילפיגר, דונה קארן, ועוד, שכרו את שירותיה. ב-2000 היא הופיעה לראשונה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, וב-2002 היא נבחרה להציג את "חזיית הפנטזיה" של אותה שנה בשווי עשרה מיליוני דולרים.

קרולינה קורקובה על שער ווג ארה"ב ראשון, פברואר 2001. Steven Meisel, אתר רשמי
שער ווג ארה"ב ראשון, פברואר 2001/אתר רשמי, Steven Meisel

קורקובה הופיעה על מעל 25 שערי ווג. היא גם הופיעה על שערי המגזינים Elle, וניטי פייר, דה פייס, ועוד. ב-2008 הופיעה על שער מגזין אסקווייר בתמונת שחזור לזאת של אנג'י דיקנסון מ-1966 לרגל 75 שנה למגזין. היא עבדה עם צלמי אופנה מרכזיים כמו סטיבן קליין, מריו סורנטי ומריו טסטינו.

היא אף הופיעה בקולנוע ובטלוויזיה פה ושם: ב-My Sexiest (Year (2007), GI Joe: the Rise of Cobra (2009
והיא שימשה כשופטת בעונה ה-15 של America's Next Top Model ובעונה ה-4 של גרסת התכנית בגרמניה. ב-2010 היא השתתפה בפרק בסדרת NBC "צ'אק" וב-2012 בפרק בסדרה "רוק 30". קורקובה השתתפה בתכנית הריאליטי "דה פייס" לצד נעמי קמפבל וקוקו רושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרולינה קורקובה ובעלה השחקן ארצ'י דרורי בפסטיבל טרייבקה, ניו יורק, אפריל 2016. GettyImages
שני ילדים וכתובת נחשקת. עם בעלה השחקן-מפיק ארצ'י דרורי/GettyImages
"חשבתי שאני משתגעת. היו לי התקפי פניקה כל רגע ולא הבנתי מה קורה כי אני אדם בריא. תמיד שמרתי על כושר, אכלתי טוב ושמרתי על עצמי"

עם זאת, הצלחתה הובילה גם לחטטנות רבה של התקשורת בכל הנוגע לה. בקיץ 2008, לאחר השתתפותה בתצוגת מותג בגדי הים הברזילאי סיה מריטימה, נאמר במקומות רבים שהיא לא רזה מספיק ושיש לה צלוליט באזור הישבן והירכיים. מספר חודשים אחר-כך פרסמה רשת פוקס ידיעה לפיה קורקובה סבלה מתת-פעילות של בלוטת התריס שגרמה להשמנתה. ב-2012 היא עצמה דיברה על הבעיה בפורום מועצת האופנה של אמריקה: "חשבתי שאני משתגעת. היו לי התקפי פניקה כל רגע ולא הבנתי מה קורה כי אני אדם בריא. תמיד שמרתי על כושר, אכלתי טוב ושמרתי על עצמי". היא גם סיפרה שהיא פיתחה תופעות של מנופאוזה (גיל המעבר) מוקדמת והעלתה 14 קילוגרמים. כמו כן, הטבור שלה היה נושא לדיונים רבים בשל מראה לא רגיל שלו עקב ניתוח שהיא עברה בילדותה. בשבוע שעבר צפה ברשתות החברתיות תמונה ישנה שלה (מ-2008) בביקיני בה ניתן להבחין בטבור הלא רגיל ויצרה באזז מחודש, למרות הזמן שעבר.

ב-2009 היא הודיעה שהיא מצפה לילד ראשון עם ארוסה השחקן והמפיק ארצ'י דרורי שהציע לה נישואים קודם לכן בזמן חופשה בקייפטאון. השניים נישאו לפני לידת בנם, טובין ג'ק דרורי קורקה, באוקטובר אותה שנה. בנובמבר 2015 נולד בנם השני, נואה לי דרורי קורקה. היא מתגוררת עם משפחתה בשכונת טרייבקה היוקרתית בניו-יורק, עוסקת בצדקה במסגרת ארגוני נשים וילדים. מדי פעם אפשר לראות אותה במשחקי כדורסל במדיסון סקוור גארדן. כמובן, היא עדיין מדגמנת. החודש היא מופיעה על שער Elle איטליה והרפרס' בזאר צ'כיה.

קרולינה קורקובה: תמונות מקריירה מפוארת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully