וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בדל של בושה: עיריית ניו יורק נגד אירוע האופנה הגדול של השנה

14.5.2017 / 12:56

תיעוד פוטוגני להפליא של כוכבות מעשנות בזמן המט גאלה, על רצפת השירותים במתחם המוזיאון, עורר את זעמם של אנשי אגף הבריאות בעירייה - שמאיימים לחסל את החגיגות בשנה הבאה. הצצה למחששה הכי שיקית ביקום

פריס ג'קסון בלה חדיד ולארה סטון מעשנות בשירותים של המטרופוליטן. אינסטגרם, צילום מסך
באווירת מסיבת כיתה מפונפנת: בלה חדיד, לארה סטון, פריס ג'קסון ורובי רוז על רצפת חדר השירותים במטרופוליטן/צילום מסך, אינסטגרם

בכל אירוע חברתי, בין אם זה נשף מעונב או מסיבת כיתה עלובה, הדברים המעניינים באמת מתרחשים בשירותים. מהדיווחים על אירועי האופנה האחרונים, אנחנו למדים שגם הכוכבות זקוקות לכמה דקות הפסקה מכל ההמולה, בטח באירוע בסדר גודל ובעיקר סדר חשיבות (וחשיבות עצמית) כמו המט גאלה. הנשף האופנתי שמארגנת אנה וינטור מדי שנה בחסות ווג במוזיאון המטרופוליטן, נחשב לאירוע הכי חשוב של תעשיית האופנה, ובהתאם לשטיח האדום עם הציפיות הגבוהות ביותר. אז אחרי שעות בתוך מחטב מחניק, עקבים מוגזמים, חיוכים מזויפים למצלמות ומינגלינג צבוע ואוכל ראשים - בריחה לתאי השירותים מצטיירת כדבר הכי נכון ובריא לעשות.

דוגמניות  מעשנות בשירותים של המטרופוליטן. אינסטגרם, צילום מסך
סיגריה היא האקססורי הכי פופולרי במט גאלה/צילום מסך, אינסטגרם

אך תיעוד מחדר הנוחיות היוקרתי של הגאלה, שהתקיימה לפני כשבועיים, מסבך את המטרופוליטן עם העירייה. המוזיאון אמנם אוסר על מבקריו לעשן בתוך המתחם, בהתאם לחוקים המקובלים, אבל אותם חוקים לא תקפים על אושיות הסטייל. שלל תמונות פוטוגניות במיוחד המתעדות את אורחות הגאלה מדליקות סיגריה בתוך שירותי הנשים הציפו את הרשתות החברתיות, ועוררו את זעמם של אנשי אגף הבריאות בעיריית ניו יורק. לפי הדיווח בניו יורק דיילי ניוז, גם התורמים למוזיאון נפגעו בשל "התנהגות לא מכבדת של האורחים". בין הכוכבות שתועדו מעשנות נמצאות דקוטה ג'ונסון, בלה חדיד, סטלה מקרטני, מארק ג'ייקובס ועוד כמה דוגמניות שהיו שותפות לפשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מארק ג'ייקובס, קורטני לאב ופרנסיס בין קוביין מעשנים בשירותים של המטרופוליטן. אינסטגרם, צילום מסך
מארק גייקובס עם קורטני לאב ופרנסס בין קוביין מעליבים את התורמים למוזיאון/צילום מסך, אינסטגרם

במכתב ששוגר אל מנהלי המוזיאון מטעם העירייה הובהר כי בכוונתה לחסל את החגיגות בשנה הבאה. "אנחנו המומים לאור הדיווחים כי כמה ידוענים בחרו בסיגריה כאביזר אופנתי, תוך הפרה בוטה של חוקי העישון של ניו יורק", נכתב במכתב. "כל המבקרים במקומות ציבוריים ראויים להגנה מפני עישון פאסיבי, כולל אנשים שמבקרים בממטרופוליטן". עוד נכתב כי הועלתה האפשרות שבמט גאלה 2018 ינכחו נציגים מטעם העירייה שתפקידם לוודא כי האיסור על עישון במקומות ציבוריים אכן נאכף. ואנחנו תוהים: מה לגבי שאר החומרים שככל הנראה הסתובבו גם הם בין התאים?

דקוטה ג'ונסון מעשנת בשירותים של המטרופוליטן. אינסטגרם, צילום מסך
דקוטה ג'ונסון מרגיזה את העירייה/צילום מסך, אינסטגרם
סטלה מקרטני מעשנת בשירותים של המטרופוליטן(לחתוך את הסימונים בצד). טוויטר, צילום מסך
גם המעצבת סטלה מקרטני נותנת בראש/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully