וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פסטיבל קאן 2017: המראות הבלתי נשכחים מהשטיח האדום

16.5.2017 / 13:49

מבריז'יט בארדו דרך אנג'לינה ג'ולי ועד בר רפאלי, שחקניות ודוגמניות הציגו לאורך השנים מראות בלתי נשכחים בפסטיבל הקולנוע הנחשב, שכללו שמלות קוטור, שמלות קוקטייל אביביות ולפעמים גם רק ביקיני. אז מי לוקחת? הצביעו והשפיעו

רויטרס

בווידיאו: השטיח האדום בערב פתיחת פסטיבל קאן, מאי 2016.

עונת הפרסים מאחורינו? לא בדיוק. מחר בערב ייפתח פסטיבל קאן, מאירועי הקולנוע החשובים בעולם היום, אם לא החשוב ביותר. עיר הקיט בדרום-מזרח צרפת, השוכנת בריביירה הצרפתית, תארח בפעם ה-70 את הפסטיבל כשבראש חבר השופטים ישמש הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר. בערב הפתיחה יוצג הסרט "הרוחות של ישמעאל", סרטו של הבמאי הצרפתי ארנו דפלשן, בו משתתפות שתיים מהכוכבות הגדולות במדינתו – מריון קוטיאר ושרלוט גינסבורג, מה שאומר כמובן אופנת-על ושיק צרפתי על השטיח האדום.

סופיה קופולה, אורחת קבועה על השטיחים האדומים בקאן, תגיע גם הפעם לפסטיבל עם "The Beguiled", דרמה תקופתית שסיפורה מתרחש בזמן מלחמת האזרחים בארצות-הברית, בכיכובן של אל פנינג, קירסטן דאנסט וניקול קידמן. איזבל הופר, אייקון אופנה וכוכבת "Happy End" של מיכאל הנקה, צפויה להיות כמובן בבכורת הסרט. בקיצור, שמחה גדולה לכל מכורי האופנה ששכחו שיש אופנת שטיח אדום סוחפת הרבה לפני פתיחתה הרשמית של עונת הפרסים ההוליוודית מתישהו בסתיו. ומי שעוקב אחר הסטייל של פסטיבל קאן, יודע שלא פעם נראו פה מראות מופלאים. לעתים מדובר בשמלת קוטור ותכשיטי יהלומים בסכומי עתק, לעתים בשמלת קוקטייל אביבית ולעתים רק בביקיני. המשותף לכולם? לוקים מעוררי השראה. החל משמלת קוואלי עם הפיטינג המהוקצע של בר רפאלי ב-2011, דרך שמלת הבלון של בריז'יט בארדו הצעירה המתרוצצת על שפת הים ועד השמלה עם השסע האינסופי (שנלבשה בלי תחתונים) של בלה חדיד - אלה מראות שנשארו בזכרוננו. מי לוקחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully