וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שראיתם רק טראמפ בעיניים: השטיח האדום של קאן

24.5.2017 / 15:28

פסטיבל הקולנוע בעיצומו, והכוכבות מפגינות אופנת-על. ניקול קידמן מנצחת את הזמן בארבע שמלות הורסות, אירינה שייק מציגה עוד מראה מפתה, ריהאנה בלוק של אלמנה שחורה, אל פנינג בשמלה מהחלומות, ועוד. מי לוקחת? הצביעו והשפיעו

ניקול קידמן ונעמי קמפבל בפסטיבל קאן, מאי 2017. GettyImages
מגה כוכבת וסופרמודל נפגשות על השטיח האדום. ניקול קידמן ונעמי קמפבל/GettyImages

בזמן שבהיתם בכל פרט ופרט בביגוד ההורס של מלניה ואיוונקה טראמפ, במקום אחר נראתה אופנה לא פחות מרתקת. פסטיבל קאן ה-70 בעיצומו, ובכל יום נערכות בכורות, מסיבות עיתונאים וסתם מסיבות, והכוכבות מפגינות פה אופנת-על. כמו על מסך הכסף, לעתים מדובר בכשלונות מהדהדים ולעתים בהצלחות גדולות. בגלריה שלנו תראו מראות שזכו לרוב לתגובות אוהדות. בחינה חטופה מגלה די מהר מדוע.

ניקול קידמן מנצחת את הזמן עם שמלת בלרינה בשחור לבן של קלווין קליין בהתאמה אישית (וזה רק מראה אחד מארבעה שלה פה); הטופמודל הרוסייה אירינה שייק מפתה בשמלת ורסצ'ה בצהוב ניאון עם שסע גבוה ומחשוף עמוק, וגורמת לכולנו לשכוח מהעובדה שהיא ילדה לפני חמש דקות בערך; נעמי קמפבל באטלייה ורסצ'ה אופייני כמו שהיא אוהבת - עם מחוך צמוד בחלק העליון והמון נוצות בחלק התחתון; נסיכת הוליווד הצעירה אל פנינג בעוד שמלה מהחלומות בגזרת סטרפלס; כוכבת בוליווד סונאם קאפור בקוטור לבנוני עם וייב מהמולדת שלה; השחקנית הבריטית הוותיקה קריסטין סקוט תומס הגיחה במראה צעיר ורענן עם שמלת כתפיות וטול ורודה של דיור; מריון קוטיאר ביצירה גדולה מהחיים של הלפרן; קריסטן סטיוארט בבלונד קצוץ וגוזיית שאנל; ג'סיקה צ'סטיין בשמלת סאטן בכתום בוער שמתכתב עם השיער הג'ינג'י שלה; סלמה הייק כרגיל במאסטרפיס של גוצ'י (היא רעייתו של יו"ר קבוצת גוצ'י; ריהאנה במראה של אלמנה שחורה, מוניקה בלוצ'י בשמלת מוזהבת-מפוסלת. וזוהי רשימה חלקית. מי לוקחת? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully