וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את מקדמי ההגנה החדשים על המדף

שירלי אכסלרוד

11.6.2017 / 11:14

האורגני, האחד שלא ילכלך את הבגדים, זה שתקחו למסיבת בריכה וההוא שמריח כמו דיאודורנט גברי. המדור מקבל את פני הקיץ, כי פשוט אין לו ברירה, ובודק מה התחדש השנה בגזרת מוצרי ההגנה מהשמש. חלק א' בתחקיר

בחורה בבגד ים מורחת קרם הגנה. ShutterStock
נמרחנו ונשרפנו כדי שאתן לא תצטרכו/ShutterStock

קרם הגנה של ניוואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להתחיל להתמרח בעיניים עצומות. לגבי הקרם עצמו - יש טובים ממנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התאונות המבאסות של העונה מתרחשת במפגש ההרסני שבין קרם ההגנה לבין בגדים. זה לא קיץ באמת עד שהחולצה הלבנה האהובה לא הוכתמה בכתמים בצבע מיונז וגזרה על עצמה גורל של פיג'מה. הקרם החדש של ניוואה מבטיח להגן על העור מהשמש ועל הבגדים מכתמים, או לפחות ללכלך אותם בצורה מתונה, שתאפשר להציל אותם בכביסה.

הנסיינית מ' תרמה למדע את עורה החיוור וחולצה שעמדה ממילא לצאת מהמחזור, ואלה המסקנות: "הכתם על החולצה הלבנה באמת התכבס יופי, ונעלם לגמרי. כפיים. אפשר להתחיל להתמרח בעיניים עצומות. הקרם, לעומת זאת - כבר היו לי טובים ממנו. אמנם יש לו ריח קיצי משמח, אבל הוא נספג לא יותר מבסדר, לא הכי אוורירי שיש, ואחרי שעה בשמש הכתפיים התחילו להישלק. לימים של בגדים חשובים בלבד, בשמש מתונה".

Nivea Sun, Protect & Moisture, מחיר: 65 שקלים ל-200 מ"ל.

תכשירי הגנה של קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיר הגנה שכולו תענוג של מסיבת בריכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לתכשירי ההגנה מהשמש של קלרינס יש גלאם של מסיבת הבריכה הנכונה: שילוב בין אריזה צהובה ושמחה לבין ריח מושלם, עם מרקם לח מדויק שנספג במהירות, בלי שאריות וסימנים, ועם גימור שמצליח להיות בריא וזוהר, בלי ליפול למלכודת המבריק מדי. תענוג, גם אם מסיבת הבריכה היחידה שתראו הקיץ תתרחש לכם בבית השחי.

קלרינס, sunscreen care cream SPF 20, מחיר: 159 שקלים ל-200 מ"ל.

ספריי הגנה של Biarritz

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תו תקן אורגני, הגנה גבוהה ומרקם מעולה ודקיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיינית עם פתיל קצר ועור רגיש, שרק המחשבה על מקדמי הגנה גורמת לה גרד ותפרחת, היתה מרוצה מספריי ההגנה ALGA MARIS של המותג הצרפתי החדש בארץ Biarritz. על שם המוצר, שנשמע כמו אתר נופש בבורגס, מפצים תו תקן אורגני, הגנה גבוהה ומרקם מעולה ודקיק שהשתלב מצוין עם שני סוגי מייק-אפים שונים שבאו מעליו, בלי לסתום את
הנקבוביות. מתאים גם לילדים.

ALGA MARIS, ספריי הגנה מהשמש SPF 50+, מחיר: 165 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג בטבע קסטל, אורגניק מרקט ועוד.

ספריי אולטרסול לגברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסך הכל מספק את הסחורה, אבל משאיר ריח דומיננטי שהוא כבר שאלה של טעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולטרסול, המותג שהיה פה תמיד וגם יקבור את כל היתר, מחדש השנה עם מוצר ייעודי לגברים מהסוג שאוהב לקצר תהליכים עם 2 ב-1: להסתבן בשמפו, לחפוף עם משחת שיניים, כאלה מין. הספריי החדש מבטיח גם הגנה מהשמש וגם מניעת ריחות גוף וזיעה, קרי – סרחת קיץ נפוצה. הספריי הוא מהזן הקליל והמימי, שקוף, נטול שומן ונספג במהירות – בסך הכל מספק את הסחורה. רק שאחרי התזה משמעותית על כל הגוף, הריח הדומיננטי הוא שאלה של טעם – יותר ניחוח דיאודורנט גברי גנרי ודי פושטי מאשר בושם של הביוקר. הנסיין ג' מוסר שבמקרה הזה הוא מעדיף את הדיאודורנט והבושם שלו לחוד, כדי לא לערב שמחה בשמחה.

אולטרסול MEN, תרסיס שקוף, מחיר: 50 שקלים ל-200 מ"ל.

תחליב הגנה לפנים של Kiehl's

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטיין בעיקר בזכות מה שאין בו -שמנוניות, ריח ושאריות לבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחליב ההגנה לפנים של Kiehl's עם 50 SPF מצטיין בעיקר בזכות מה שאין בו –שמנוניות, ריח ושאריות לבנות. הוא עשיר מספיק בשביל שאפשר יהיה לדלג על קרם הלחות, ואוורירי מספיק בשביל לוותר על מראה החביתה הבוהקת. מוצלח.

Kiehl's,Ultra Light Daily UV Defense , מחיר: 195 שקלים ל- 60 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully