וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת כלה ב-3 מיליון שקלים: חתונתה של יורשת אימפריית סברובסקי

22.6.2017 / 11:48

כשאת יורשת של אימפריית אבני חן ומוצרי בדולח, סביר להניח שהחתונה שלך תהיה נוצצת ומלוטשת. ויקטוריה סברובסקי האוסטרית בת ה-23 נישאה השבוע ליזם נדל"ן בצפון איטליה, בשמלה ששוקלת 46 קילוגרמים, משובצת ב-500 אלף קריסטלים, וכוללת שובל באורך 8 מטרים. קולולו

חתונת ויקטוריה סוורובסקי ו- ורנר מורץ, טריאסטה, איטליה, יוני 2017. ספלאש
שמלה שעיצבה הכלה עצמה יחד עם מעצב הקוטור מייקל צ'ינקו/ספלאש

כשאת יורשת של אימפריית מוצרי בדולח, החתונה שלך לא יכולה להיות פחות מנוצצת. והחתונה של ויקטוריה סברובסקי הייתה הכי נוצצת שאפשר. ממש כמו הפסלונים, התכשיטים, פריטי העיצוב והנברשות של המותג המשפחתי, האירוע כולו היה מלוטש. חתונתם של הזמרת בת ה-23 ובן זוגה, יזם הנדל"ן ורנר מורץ, התקיימה בטריאסטה, עיר נמל תיירותית בצפון איטליה.

"אני הנערה הכי מאושרת", היא כתבה בעמוד האינסטגרם שלה לצד תמונה של עצמה על יאכטה, בדרך לירח דבש בסן טרופז. יום קודם היא אמרה כן בשמלת כלה מהאגדות. את השמלה במשקל 46 קילוגרמים היא עיצבה יחד עם מעצב הקוטור מייקל צ'ינקו. ברשימת הלקוחות של הפיליפיני המבוסס בדובאי נמצאות ביונסה, מריה קארי, ג'ניפר לופז, ריהאנה וליידי גאגא.

על-פי הדיווח, השמלה עלתה 700 אלף ליש"ט (כ-3 מיליון ו-145 אלף שקלים). היא עשויה תחרה וטול, ומשובצת 500 אלף קריסטלים בחיתוכי לייזר שונים של אבני חן, פאייטים ופרחים. הקריסטלים כמובן מתוצרת סברובסקי. היה גם שובל, שמונה מטרים אורכו, לא פחות. סנדלי העקב של הכלה היו מקולקציית קדם-סתיו 2017 של ג'ימי צ'ו, ועל פי האתר הרשמי של המותג מחירן 650 אירו.

בני הזוג, שנפגשו ב-2010, נשבעו אמונים בקתדרלת סן ג'יוסטו בנוכחות 250 בני משפחה וחברים. החגיגות נמשכו שלושה ימים, והכלה החליפה מערכות לבוש שלוש פעמים. בערב שלפני החתונה נערכה ארוחת ערב בקונספט "פסטה ואהבה" במלון יוקרה, ולמחרת החתונה התקיים "ברנאץ' פרידה". בשמחות.

עוד באותו נושא

ואיך נראתה החתונה הקסומה של פיפה מידלטון?

לכתבה המלאה

ויקטוריה סברובסקי נולדה באינסברוק, אוסטריה. היא זמרת בעלת חוזה עם סוני, שמוכרת כמי ששרה את שיר הנושא של הסרט "דברי ימי נרניה: המסע בדרכי השחר" (2010) וגם כזוכת הגרסה הגרמנית של תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". היא צעדה בקתדרלה לקראת בעלה לעתיד עם אביה פול סברובסקי.

קבלת הפנים נערכה במלון הריזורט פליסיה שבפורטופיצ'ולו, במרחק של כ-20 קילומטרים מהקתדרלה. לאחר הטקס נהנו המוזמנים מארוחת בוקר במסעדה בין עצי תבלין שנגזמו בצורת לבבות וקושטו באלפי קריסטלי סברובסקי. הוגשה גם עוגת חתונה בת חמש קומות. בערב נערך נשף הריקודים והיו גם זיקוקי דינור. באירוע הזה ויקטוריה לבשה שמלת קוטור אדומה, גם היא של מייקל צ'ינקו. כרגע נמצאים בני הזוג כאמור בירח דבש בצרפת. ויקטוריה דואגת לעדכן את 132 אלף עוקביה באינסטגרם בכל מעשיה, שזה בדרך-כלל שיזוף על היאכטה וקניות בכריסטיאן דיור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדלים ממקולקציית קדם-סתיו של ג'ימי צ'ו ב-650 אירו/מערכת וואלה!, צילום מסך
חתונת ויקטוריה סוורובסקי ו- ורנר מורץ, טריאסטה, איטליה, יוני 2017. ספלאש
עשויה תחרה וטול, ומשובצת קריסטלים בחיתוכי לייזר שונים של אבני חן, פאייטים ופרחים/ספלאש
חתונת ויקטוריה סוורובסקי ו- ורנר מורץ, טריאסטה, איטליה, יוני 2017. ספלאש
חגיגות החתונה נמשכו שלושה ימים/ספלאש
חתונת ויקטוריה סוורובסקי ו- ורנר מורץ, טריאסטה, איטליה, יוני 2017. ספלאש
כן, יש לך הרבה סיבות להרים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully