וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר, אסתטי ויותר בטוח: כך תשיגו שיזוף אופטימלי

22.6.2017 / 11:31

השיזוף הקלאסי על חוף הים או על מיטות כבר הוכח כלא בריא. איך בכל זאת אפשר להשיג תוצאות רצויות ובטוחות עם מאמץ מינימלי? רוית אסף מספקת טיפים שיעזרו לצלוח את הקיץ בשלום ובצבע הנכון

אישה משתזפת. ShutterStock
השיטה הקלאסית, שיזוף בחוף הים, כבר הוכחה כלא בריאה. יש אפשרויות אחרות להשיג תוצאות דומות/ShutterStock

הקיץ בעיצומו, אנחנו מצוידות בביקיני חדש וממש בא לנו מראה שזוף, אבל מצד שני אנחנו לא רוצות להיצלות בשמש, כי למי יש זמן, זה בכלל מסוכן ומיטות השיזוף אומנם גורמות לשיזוף מהיר, אך גופנו חשוף לקרינה אולטרה סגולה הגבוהה בעוצמתה משמעותית מקרינת השמש, שעלולה לגרום לנזקים בריאותיים מצטברים לטווח הרחוק. אז איך בכל זאת נשיג מראה שזוף ובריא? יש לנו שתי אפשרויות.

שימוש באקדח לשיזוף. ShutterStock
מה לזה ולשיזוף? תכף תבינו/ShutterStock

שיזוף בהתזה במכוני יופי

שיזוף בהתזה הוא שיזוף מלאכותי המתבצע על ידי התזת החומר ישירות על הגוף בעזרת "אקדח אויר". החומר המותז על העור גורם לשינוי זמני בצבעו, וכדי לתחזק את המראה השזוף אשר הולך ודוהה בהדרגה, יש לבצע התזות חוזרות אחת לשבוע. היתרון של שיטת ההתזה, הוא בהשגת גוון שזוף ואחיד מידית. ניתן לקבוע את דרגת השיזוף - ככל שהחומר יותר מרוכז, כך הגוון יהיה כהה יותר, מחזיק כשבוע ימים ואינו כרוך במגע ידי אדם. החיסרון הוא שיש לחכות כשמונה שעות עד למקלחת כדי לתת לחומר להיספג בצורה אחידה, ולעיתים הריח לא נעים, אך נעלם לאחר המקלחת הראשונה.

בנוסף, מיד אחרי ההתזה יש להמתין כ-10 דקות לספיגה מושלמת של החומר כשהגוף ישר (בעמידה) והידיים מורמות מעלה.

לאתר של רוית אסף
לעמוד האינסטגרם של רוית אסף
לדף הפייסבוק של רוית אסף

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שיזוף במוצרים לשימוש עצמי

שיזוף במוצרים לשימוש עצמי הוא פיתרון מצוין למי שרוצה להשיג מראה שזוף ובטוח ובאופן עצמאי. תכשירי השיזוף הביתיים מגיעים בצורת תחליב, ג'ל, מוס או מטליות לחות. יש תכשירים לשימוש רגעי, שבהם הגוון השחום נשטף במקלחת הראשונה ויש שמותירים את הצבע השחום על הגוף למשך חמישה ימים עד שבוע, תלוי בקצב התחלפות תאי העור ובמספר המקלחות.

היתרון הוא שהם זמינים, עולים פחות משיזוף בהתזה ומאפשרים להתאים את הגוון באזורים - פנים, גוף או רגליים. הם מגיעים בכמה גוונים בהתאם לגוון העור (בהיר עד בינוני) ומותאמים לסוגי עור שונים. לדוגמא, לעור שמן מומלץ להשתמש במרקם ג'ל, לעור יבש או רגיל במרקם מוס או תחליב.

בתכשירים שיורדים בשטיפה, מריחתם דומה לקרם גוף, ישירה בעזרת הידיים. בתכשירים העמידים לכמה ימים מצורפת כפפה השומרת על ניקיון הידיים. בכל מקרה, יש לשטוף את הידיים מיד אחרי המריחה.

מוצרים לשיזוף נכון.
שיזוף הוא איפור לכל דבר. המייקאפ של טופ סאן

לפני השימוש בתכשירים משזפים בין אם בבית או במכוני יופי, מומלץ לעשות פילינג עדין במקלחת, בעיקר בקרסוליים, מרפקים וברכיים, שם העור עבה יותר ויקבל צבע כהה יותר. בנוסף חשוב לפני התזת החומר או מריחת התכשיר, לא למרוח קרם גוף, כדי להשיג גוון אחיד.

אז אם בא לך להצטלם בביקיני החדש או לצאת לאירוע במיני קטנטן, עכשיו הרגליים יכולות להיות שזופות וזוהרות מבלי להתאמץ.

אישה משתזפת. ShutterStock
זה מראה מושלם - ואפשר להשיג אותו גם בלי לצאת החוצה/ShutterStock
רוית אסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully