וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה משמחת: הטרנד החדש בתחום הדנים לא הולך לעלות לכם שקל

10.7.2017 / 8:03

כל מה שדרוש זה קצת מקום פנוי בפריזר. אחרי קריאות המומחים שלא לכבס את פריטי הג'ינס, הולכת ומתחזקת מגמת ההקפאה, הגורסת כי הכנסת הדנים לתוך שקית פלסטיק והשארתה במקפיא למשך לילה שלם מחייה אותו, שומרת עליו ומחליפה את הצורך בכביסה

אתר רשמי

בווידיאו: איך מקפיאים ג'ינס? צפו בסרטון ההדרכה.

יש לנו בשורה משמחת עבורכן: הטרנד החדש בתחום הדנים לא עולה שקל. כל מה שדרוש זה קצת מקום פנוי בפריזר, ואתן מסודרות. מסתבר שהקפאת הג'ינס יכולה לעשות פלאים ברענון, בניקיון, בשמירה על הגזרה ועל הגוון, וזהו תחליף לשטיפה במכונת כביסה. מומחי ג'ינס כבר שנים מדברים על קמצנות בתדירות הכביסה על מנת להגן על הבד, השפשופים, הגזרה ועובי הטקסטיל - בעיקר במקרה של דנים סטרצ'י שמאבד בקלות את הגזרה הרצויה בעקבות המים החמים, סבון הכביסה ותהליך הסחיטה.

"היתרון בהקפאה הוא שמירה על הצבע והצללית תוך כדי התנקות יעילה מבקטריות הלכלוך שמצטברות בזמן השימוש", אומרת ג'ק קמרון, מבעלי המותג AYR, בראיון לאתר whoehatwear. "ברגע שהג'ינס נטבל במים, באופן מיידי המגע שלו על הגוף משתנה לאחר הייבוש, ובהתאם גם הצבע והשטיפה נעלמים במסגרת מחזורי הכביסה הביתית".

בחורה לובשת ג'ינס וחולצת בטן. אינסטגרם, צילום מסך
ההקפאה עושה פלאים ברענון, בניקיון, בשמירה על הגזרה ועל הגוון/צילום מסך, אינסטגרם

קמרון גילתה שהקפאה בשקית פלסטיק רגילה, למשך לילה אחד, מחייה את הג'ינס באופן מפתיע. ולמרות הסקפטיות, שווה לנסות ולו רק בשביל לצנן את הגוף בחום של יולי-אוגוסט.

"באופן אישי, אני תמיד אעדיף לשים את ג'ינס הסטרץ' שלי בפריזר במקום לכבס אותם, ואני ממליצה לכל הלקוחות שלנו לטפל כך בג'ינסים שהם קונים". חיזוק נוסף לשיטה נתן צ'יפ ברג, מנכ"ל המותג הוותיק ליוויס, בראיון ל-CNN: "אני לעולם לא מכבס ג'ינס, למעשה הג'ינסים שלי לא ראו עדיין מכונת כביסה מימיהם". העצה שלו היא להכניס אותם פעם בחודש לפריזר לכמה שעות. רוב הכתמים היומיומיים מישיבה, קפה וממתקים ייעלמו לדבריו. כתם עקשן ניתן להוריד נקודתית עם מגבון או עם מסיר כתמים. אנחנו כבר על זה.

עוד באותו נושא

הבשורה האופנתית בתחום הג'ינסים בכלל מגיעה מאוקראינה

לכתבה המלאה

דנים ונהנים: ג'ינסים שהיינו מקפיאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully