וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תשיגו את "שמלת האבטיח" שכבשה את העולם

10.7.2017 / 9:06

אל תישארו מאחור: טרנד "שמלת האבטיח" תופס תאוצה בימים האחרונים, כשעוד ועוד משתמשי אינסטגרם מעלים תמונות שלהם, של ילדיהם ואפילו של הכלב שלהם לבושים בשמלה שעשויה מאבטיח. גם אתם יכולים להכין לעצמכם אחת כזאת בלי שום ידע בעיצוב

צילום מסך

עד כה הקיץ הביא עמו רק דברים מעצבנים: שרב כבד, מדוזות, ג'וקים, בריטני ספירס. הגיע הזמן למשהו מרענן, לא חושבים? אז שימו לב לזה: טרנד חדש סוחף בימים האחרונים את אינסטגרם וטוויטר - שמלת האבטיח. כשמה כן היא - שמלה שעשויה מחתיכה של אבטיח - רק שנשים, גברים, ילדים ואפילו כלבים לא באמת לובשים את השמלה הרטובה על גופם - אלא שבטריק פשוט של המצלמה זה נראה כאילו הם התחדשו באחת כזאת אדומה עם חרצנים.

רגע, אל תרוצו לתפור אבטיחים עכשיו. זה הרבה יותר פשוט מזה: לוקחים פרוסה של אבטיח, בעזרת סכין יוצרים דגם מיניאטורי של שמלה ובעת הצילום מקרבים את האבטיח למצלמה כשהאיש שלכאורה לובש אותה נמצא מאחור, רחוק מספיק כדי שתיווצר אשליה אופטית שהוא לובש את השמלה. ממש כמו שהמבקרים באיטליה מעמידים פנים שהיא מחזיקים את מגדל פיזה.

עוד באותו נושא

אפור וטורקיז או ורוד ולבן? התמונה שמטריפה את הרשת

לכתבה המלאה

אם תמיד חלמתם לעצב לעצמכם שמלה אופנתית מחומרים לא שגרתיים, הנה לכם פתרון יצירתי שלא דורש שום ידע בעיצוב. ההאשטאג #watermelondress הפך מאוד פופולארי בימים האחרונים וגם כמה סלבס כבר אימצו אותו, כולל ראיין סיקרסט ובייבי ספייס, אמה בנטון. אנחנו בעד להוסיף תיק או ארנק מגבינה בולגרית, מה אתם אומרים?

ככה תעשו גם אתם את שמלת האבטיח

ולראיין סיקרסט

לתינוקות

לילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully