וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מכל היופי הזה: רגעים בלתי נשכחים מביוטי סיטי 2017

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם, בשיתוף סופר פארם

11.7.2017 / 13:00

החגיגה נגמרה, אבל הסטייל, הניחוחות, הטיפים והחידושים יישארו עוד זמן רב. האירוע בגני התערוכה ננעל וישוב רק בקיץ הבא. עד אז נשתדל לעשות שימוש מושכל בכל מה שקנינו, נריח טוב ונתאפר כמו שלמדנו

תצוגת דודו בר-אור

תצוגת דודו בר אור, ביוטי סיטי 2017. רותם לבל,
מילאנו פינת תל-אביב. תצוגת דודו בר אור/רותם לבל

המעצבת הישראלית-בינלאומית חשפה בבוקר פתיחת הביוטי-סיטי קולקציה חדשה, מגוונת ומגובשת כאחד. מי שהייתה בעברה שחקנית עסוקה הוכיחה סופית שהיא חצתה את הקווים לתחום עיצוב האופנה בהצלחה רבה. ההשראה האתנית מזרח-תיכונית המזוהה עמה שולבה עם אופנת-על איטלקית עדכנית. שמלות ערב וקוקטייל בגזרות נשיות רומנטיות אובזרו עם חגורות בוקרים לצד עגילים הצהרתיים ונעליים עם עקבי פלטפורמה מתוכשטים. היה מרהיב. בניגוד לשבוע האופנה ולאירועים סגורים, התצוגה נערכה בכל אחד מארבעת ימי האירוע, מה שאיפשר ללא פחות מ-40 אלף איש להיחשף לאופנת על ישראלית.

תצוגת ענבל דרור

תצוגת אופנה של המעצבת ענבל דרור באירוע ביוטי סיטי 2017. אבי ולדמן, מערכת וואלה! NEWS
בהשראת האב הרוחני רוברטו קוואלי. תצוגת ענבל דרור/מערכת וואלה! NEWS, אבי ולדמן

כל פריט הוא one piece, הגזרות מחמיאות לסילואטה הנשית, החומרים לקוחים מעולם שמלות הכלה; טולים וסאטנים, שסעים ואפליקציות, חרוזים ופאייטים, מחשופים ושובלים, ראפלס ותחרה, כולם פה בקולקציה הראשונה של המעצבת המוכשרת שאינה שמלות כלה. שמלת פרינט נמר א-סימטרית עם שסע רגל גבוה נוסח האב הרוחני רוברט קוואלי עוררה התרגשות. בקרוב על ריהאנה או ביונסה? יש מצב. גם התצוגה של ענבל דרור התקיימה בכל יום וקהל רב זכה לצפות מקרוב בקולקציה, מה ששמור בדרך-לכלל למוזמנים מקרב תעשית האופנה, עיתונאים ומקורבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תצוגת מעצב השיער אבי מלכה

תצוגת שיער בחסות טרזמה, ביוטי סיטי 2017. לנס הפקות,
"כבוד לעולם השיער". תצוגות התסרוקות המפוסלות של אבי מלכה/לנס הפקות

אחת התצוגות המרכזיות ביום פתיחת הביוטי-סיטי הוקדשה לשיער. מעצב השיער אבי מלכה פיסל תסרוקות מורכבות על ראשן של 18 דוגמניות. "לוקח המון שעות להכין תסרוקת. צריך הרבה ידיים שיעזרו כדי לעשות זאת בצורה מדויקת. סוף סוף נותנים כבוד לעולם השיער ולמעצבי שיער", אמר מלכה. אורחת נכבדה בתצוגה הייתה ג'סטין מרז'אן, מעצבת השיער האישית של קים, קורטני וקלואי קרדשיאן. מי שאחראית לכמה מסידורי השיער הבלתי נשכחים של האחיות, היא גם שגרירת חברת TRESemme, מותג טיפוח שיער אמריקאי מוביל שהעניק את חסותו לתצוגה.

תצוגת "יפות בכל גיל"

תצוגת "ליופי אין גיל", ביוטי סיטי 2017. רפי דלויה,
כמו לאהבה, ליופי אין גיל. כמו ג'וזי כץ, שושיק שני ויעל חולדאי בתצוגת "ליופי אין גיל"/רפי דלויה

יופי הוא לא נחלתם של ילידי טווח שנים מסוים. הוא נמצא בכל שלב בחיינו. כמו לאהבה, ליופי אין גיל. הוכחה ניצחת לכך נראתה בתצוגה ייחודית בהשתתפות נשים בעשור השישי והשביעי לחייהן שזכו לתשואות נלהבות. גילה אלמגור, שושיק שני, נורית גפן, אריאלה ורטהיימר (שקיבלה טיפים מהבת מאיה בבקסטייג'), ג'וזי כץ, יעל חולדאי נורית גורדון, יפה דיכטר, ד"ר דפנה פקר, פרופ' אסתר הרצוג ואחרות לבשו אופנה ישראלית (לא בהכרח מאזור הנוחות שלהן) מאת מעצבים שחלקם פונה לקהל צעיר, אבל שמחו לקחת חלק בפרויקט. הצלמת-סטייליסטית תמר קרוון עשתה את הסטיילינג הרהוט.

סדנאות ותצוגת טרנדים עם שלי גפני

שלי גפני מאפרת, ביוטי סיטי 2017. רפי דלויה,
מראות איפור קיץ 2017 פגשו את המראות הטרנדיים באופנה העונה. שלי גפני מדגימה/רפי דלויה

כשאת יפהפיה הורסת שבכל עת מאופרת באופן מחמיא ובלתי מתאמץ, את מודל חיקוי. וזה בדיוק המצב עם שלי גפני. המאפרת המנוסה המשמשת כמאפרת הראשית של רשת סופר-פארם עמדה מאחורי תצוגה אשר מיזגה איפור ואופנה; מראות האיפור לקיץ 2017 פגשו את המראות הטרנדיים באופנת 2017. גפני גם העבירה סדנאות איפור בדרכה - בגובה העיניים, באופן ברור ופשוט להבנה עם תוצאות מופלאות. למדנו המון.

שיחה אינטימית עם ריטה

ריטה. יריב פיין ןגיא כושי,
מפגש אינטימי עם אישה יפה ומוכשרת. ריטה/יריב פיין ןגיא כושי

בעוד שבחלל המרכזי של ביתן 1 בגני התערוכה הוקמו חנות פופ אפ ענקית ומסלול תצוגות אופנה, בקומה ה-2 נערכו הרצאות, פאנלים ומפגשים. אחת השיחות, בהשתתפות הזמרת ריטה והמנהל הקריאטיבי של הביוטי סיטי מוטי רייף, נשארה בזכרוננו כאחת המרתקות. מי שהוציאה לאחרונה סינגל חדש והורס, "חבר של פעם", שמושמע רבות לשמחתנו, דיברה בכנות ובגובה העיניים על קריירה ארוכת שנים, משפחתיות ונשיות. לקהל שהאזין בשקיקה ניתנה הזדמנות פז להכיר ממקור ראשון את תובנותיה של האישה היפה והמוכשרת הזאת על החיים, חייה של אישה היום.

חנות פופ אפ ענקית

ביוטי סיטי 2017, ביתן 1, גני התערוכה תל-אביב. לנס הפקות,
ביתני מכירות מעוצבים. לנקום ופופה בביוטי סיטי/לנס הפקות

בין תצוגות והרצאות, היו גם ביתני מכירות. וליתר דיוק, חנות פופ אפ ענקית של מותגי יופי מובילים מרשת סופר-פארם. ואנחנו נהננו משופינג משתלם במיוחד. דיילות מנוסות ומקצועיות סייעו רבות, איפרו אותנו ובישמו אותנו ואנחנו לא הפסקנו לחייך. בדוכן Life עשו לנו מניקור נהדר (אדום-כתום אורבני) רק כי קנינו ב-34.90 שקלים (מראת שולחן עגולה מגדילה וספוגית מייק אפ). וכל זה עם מזגן במצב טורבו. נבוא בשנה הבאה.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם, בשיתוף סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully