וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה חגגה הארפר בקהאם יומולדת 6? בארמון בקינגהאם כמובן

11.7.2017 / 12:26

ילדה עם שם נוצץ חייבת לחגוג בצורה מוגזמת. בתם הקטנה של הבקהאמים ציינה את יום הולדתה עם שמלת שנהב בעיצוב בית אופנת-העל הצרפתי קלואה, במסיבת תה שנערכה בחצר הארמון בלונדון

אתר רשמי

בווידיאו: תמונות מאלבום המשפחה של הנסיכה לבית בקהאם.

מאז שהגיחה לאוויר העולם ב-2011, הפכה הארפר בקהאם להיות אייקון אופנה ואיט-גירל. בתם הצעירה של ויקטוריה ודיוויד בקהאם - ספייס גירל שהייתה למעצבת אופנה מצליחה וקפטן נבחרת אנגליה בכדורגל לשעבר ודוגמן לעת מצוא - פשוט גדלה בין תיקי הרמס, עקבי ג'ימי צ'ו וחליפות של ברברי. באתר ווג עוקבים אחר הביגוד שלה, ובלוגים שונים מדווחים מה היא לבשה ואיפה אפשר לקנות בדיוק את אותו דבר, או לפחות משהו דומה. וכמו הנסיכה שרלוט, בתם של הזוג המלכותי האחר של בריטניה, גם הארפר בקהאם היא סוג של נסיכה. ונסיכות חוגגות יום הולדת בארמון.

יום הולדתה השישי (איך הזמן עף) של המתוקה הקטנה נחגג בארמון בקינגהאם, מעונה הרשמי של המלכה במרכז לונדון. למסיבה הוזמנו כמה חברות מבית-הספר, וכולן לבשו תחפושות של אלזה, התרוצצו והרעישו במסדרונות הארמון ואף זכו להיפגש ולהצטלם עם נסיכה אמיתית, הנסיכה יוג'יני, בתם של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, וכמובן נכדתה של המלכה.

לפני שהיא עטתה על עצמה את תחפושת מלכת דיסני, הארפר לבשה שמלת שנהב עשויה כותנה עם בטנה מוויסקוזה, בשילוב גדילים בארבעה צבעים, רשת וחורי לייזר עגולים שהקנו לה ממד תחרה בשרוולים ובמכפלת. השמלה, דגם "פרפר" מליין ביגוד הילדים של בית אופנת-העל הצרפתי קלואה, נמכרת ב-327 דולרים, מחיר סוף עונה בהנחת 30% על המחיר המקורי שהיה 467 דולרים. סנדלים מוזהבים השלימו מראה חגיגי ראוי למסיבה בארמון.

לאחר לא מעט תגובות ציניות ברשתות החברתיות על מסיבת יום ההולדת של הילדה עם השם הנוצץ, הסביר אביה דיוויד כי "ארמון בקינגהאם לא נפתח במיוחד בשבילנו", ושלמעשה הארפר וחברותיה הוזמנו למסיבת תה בארמון שנכחו בה מוזמנים נוספים. לפי פרסום בדיילי מייל הבריטי, מי שערכה את מסיבת התה מספר ימים לפני יום ההולדת של הארפר והזמינה אותה ואת חברותיה - הייתה שרה פרגוסון, הדוכסית מיורק. תמונות מהאירוע פורסמו ביום ההולדת, מספר ימים אחר-כך. מסיבת החצר בחברת בני המשפחה עשתה רושם של אירוע באווירה נינוחה וחמימה, כך היה נראה בתמונה שהעלתה ויקטוריה לאינסטגרם. לבני הזוג בקהאם יש קשרים עם משפחת המלוכה הבריטית. דיוויד עבד עם הנסיך וויליאם ואחרים לקראת פתיחת משחקי לונדון 2012, והוא ורעייתו היו מבין אורחי חתונת וויליאם וקייט ב-2011. באותו הזמן ויקטוריה היתה בהיריון עם הארפר והרשימה את כל העולם עם עקבים גבוהים בשלב היריוני מתקדם.

עוד באותו נושא

המעיל מברברי, הנעליים מגוצ'י: כך הפכה הילדה הארפר לאייקון אופנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
327 דולר במבצע. שמלת "פרפר" של קלואה שלבשה הארפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully