וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאליסי חוזרת, לוהטת מתמיד: אמיליה קלארק מככבת על שלושה שערים במקביל

13.7.2017 / 7:50

כוכבת "משחקי הכס" האהובה מציגה סדרת צילומי אופנה יפהפייה בסטיילינג הכולל את קלווין קליין, פראדה ודולצ'ה וגבאנה, ומתייחסת לסצנות העירום שלה בסדרה

אתר רשמי

בווידיאו: אמיליה קלארק מככבת בקמפיין התכשיטים של דיור, סתיו 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמיליה קלארק בצילום שלוכד את הרוך, החוזק והנשיות המתפרצת הטבועים בה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משחקי הכס" אוטוטו חוזרת לעונה שביעית, זמן מצוין להתעדכן בחיים האמיתיים של אמיליה קלארק שמגלמת את חאליסי. מגזין האופנה האמריקאי ELLE הקדיש לה את השער של גיליון אוגוסט החדש (שייצא בעוד כשבוע), שכולל ריאיון וסדרת צילומים יפהפייה החושפת את השחקנית האנגליה בלוק לוהט מתמיד. הסטיילינג כולל שמלה זהובה ועקבי גלדיאטור מבית קלווין קליין, טופ וחצאית פרנזים בוורוד בעיצוב פראדה, ושמלת מחוך שחורה-פרחונית של דולצ'ה וגבאנה (על השער).


בתמונות נוספות שזלגו לרשת, היא לובשת פריטים מחויטים יותר בגווני חול. על משימת הצילום הופקד אלכסי לובומירסקי הבריטי, שהצליח ללכוד מבעד לעדשה את הרוך והחוזק שיצקה קלארקס המיניאטורית בדמותה של חאליסי, יחד עם הנשיות המתפרצת הטבועה בה.

עוד באותו נושא

חמישה דרקונים: אמיליה קלארק נוטפת סטייל בווג אוסטרליה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשים ששונאות נשים אחרות זו בעיה בעיניי, זה אנטי-פמיניסטי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתבה עצמה מתייחסת השחקנית גם לסקרנות בנוגע לסצנות הסקס והעירום המרובות שלה בסדרת הלהיט של HBO. "אני מקבלת מלא תלונות בעקבות הסצנות האלו", היא מספרת, "נשים ששונאות נשים אחרות זו בעיה בעיניי, זה אנטי-פמיניסטי", היא מוסיפה. "אנשים שואלים אותי על זה בהמון דרכים. יש מלא סיבות מדוע אני לא מרגישה צורך להצדיק את עצמי". עוד היא מתוודה על חוסר הביטחון הקבוע שמתגנב אליה לפני כל עונה, והחששות שלא לספק את הסחורה, בייחוד בסצנות סיום העונה, בהן היא נדרשת לפחות לאותו רף גבוה אותו הציבה בתחילת "משחקי הכס".

לצד השער במגזין האמריקאי היא מככבת במקביל בגיליון אוגוסט של מגזין ווג גרסת סין, שהרים גם הוא הפקת אופנה נוטפת סטייל בכיכובה. כדי לספק קצת אדג' יש גם שער מוצלח בגיליון יולי של המגזין האמריקאי המגה-קולי רולינג סטון, בצילום פורטרט יפהפה שלה בחולצת-טי לבנה ועגילי צלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully