וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוגו הכי נכון בארון: מה תוכלו למצוא בחנויות החדשות של אדידס?

13.7.2017 / 11:56

אי אפשר להתעלם מטרנד ה-Athleisure המשלב אופנה ספורטיבית בלוקים יומיומיים, מגמה שלא נחלשת כבר למעלה משנתיים. דוגמאות רותחות ניתן למצוא על אושיות הסטייל, וקו האופנה אדידס אוריג'ינלס - שמתקמבק בשתי חנויות בתל אביב - יאפשר לכם להצטייד כראוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלבשנו בשביל הנוחות ונשארנו בגלל הסטייל. אדידס לקיץ 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן האינסטנט של האינסטגרם, כשטרנדים נכנסים ויוצאים מהאופנה בתדירות שיא, אנו עדים למגמה אחת חזקה שלא נחלשת כבר למעלה משנתיים - וליתר דיוק מעל עשור. טרנד האתלז'ר (Athleisure), אופנת קז'ואל ספורטיבית שעוצבה במקור לצרכי אתלטיקה, מפלרטט עם עולם האופנה. בפועל היא משולבת בהופעות יומיומיות מטעמי נוחות וסטייל. ערימות של דוגמאות רותחות לתופעה ניתן למצוא בקלות ברשת על כל האושיות הנכונות - החל מהדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, דרך ריהאנה וקניה ווסט שמעצבים ליינים בשיתוף פומה ואדידס, וביונסה עם אייבי פארק לטופשופ, לצד מותגי-על שמוציאים גרסאות משלהם לסניקרס ולחליפות טרנינג.

אחד הנושאים המעניינים פה זו דווקא התחייה המחודשת של מותגי הספורט הגדולים, כולל הלוגואים של חברות כמו נייקי, אדידס, ריבוק ופומה. כאן בישראל הבשורה פחות נחשבת לפורצת גבולות, בעיקר בשל קוד הלבוש המשוחרר המאפשר לאנשים לנעול סניקרס וטרנינג לעבודה מבלי לגרור הרמות גבה גבוהות מדי. ועדיין - קשה להתעלם מאינפלציית הקורטז והסטאן סמית' שמכסים את מדרכות תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה כשעולם הספורט מפלרטט נכון עם עולם האופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתאמה, חברת "לייף ספורט בע"מ", יבואנית אדידס בישראל, מחזירה לעיר את אדידס אוריג'ינלס, קו האופנה של החברה, שנסגר ברחוב שינקין התל אביב לפני כשנתייים, עם שתי חנויות חדשות: חנות דגל ענקית בדיזינגוף סנטר וחנות נוספת ב-TLV fashion mall. החנות בסנטר, שמשתרעת על שתי קומות (1,200 מ"ר) מציגה את כל הקולקציות הספורט והאופנה, כולל השת"פים המוצלחים עם קניה ווסט, ג'רמי סקוט, פארל וויליאמס, אלכסנדר וונג וסטלה מקרטני.

על פי נתוני היבואן בארץ, ביחס לשאר המדינות בהן נמכר המותג, אדידס ישראל היא מספר 1 בצריכה לנפש עם צמיחה מתמדת במהלך העשור האחרון, ונחשבת לאחת התורמות הגדולות לשורת הרווח בכל אזור מזה"ת אפריקה וצפון אפריקה.

טווח מחירים: 89-1,399 שקלים.

עוד באותו נושא

ג'יג'י חדיד לובשת טרנינג מעוטר קריסטלים ב-4,100 דולר

לכתבה המלאה

טרנד האתלז'ר: הדוגמניות דוהרות באדידס

מה תוכלו למצוא בחנויות? הדגמים לקיץ 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully