וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכלה הסקסית בעולם" תשב בכלא - כי דיגמנה בגדים חושפניים בכנסייה

9.8.2017 / 6:32

דוגמנית רוסייה עשויה לספוג עונש כבד של שלוש שנות מאסר, מכיוון שלבשה שמלת כלה שקופה והלבשה תחתונה חושפנית במהלך צילומים בכנסייה הרוסה שנבנתה ב-1893. מגזין הכלות ששלח אותה לשם התנצל, אבל חקירה נפתחה נגד כל המעורבים

צילום מסך

דוגמנית רוסייה עלולה לרצות עונש של שלוש שנות מאסר, מכיוון שהצטלמה בשמלת כלה חושפנית בתוך כנסייה. המבנה בו שוכנת הכנסייה אמנם רעוע והרוס, אך אנשיה טוענים כי למרות מצבה, עדיין מדובר במקום קדוש. הגוף הרוסי המקביל ל-FBI פתח בחקירה, ומלבד הדוגמנית, קסניה קלוגינה בת ה-23, גם הצלמים ועורכי המגזין ששלחו אותה לשם עלולים להישפט לשלוש שנות מאסר.

עוד באותו נושא:
מפחיד: הצילומים של הדוגמנית היפהפיה בביקיני כמעט הסתיימו במוות
הדוגמנית שסיכנה את חייה - רק בשביל לקבל לייקים
דוגמנית פרסמה סרטון של תינוק ממשש לה את השדיים - והסתבכה

התמונות שהציתו את המהומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האישה צריכה להיענש, יש לסגור את המגזין ולשפץ את הכנסייה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדתיים באזור טוענים שזהו חטא עבור אישה בכלל לשהות במקום ללא הינומה או צעיף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי הכנסיה, שנבנתה ב-1893, טוענים כי למרות מצבה היא עדיין מספקת שירותים מסוימים לתושבי האזור מפעם לפעם, וכי זהו חטא עבור אישה לשהות בה ללא הינומה או צעיף, על אחת כמה וכמה אם היא לבושה בשמלה חצי שקופה ולבנים חושפניים. "זה לא משנה האם מדובר בכנסייה פעילה או לא, זה מעשה לא מקובל", אמר הכומר ולדימיר, המזכיר של הכנסייה האורתודוכסית בקאזאן. פעיל דתי באזור דרש: "האישה צריכה להיענש, יש לסגור את המגזין ולשפץ את הכנסייה".

המגזין פרסם התנצלות על התקרית: "כאשר ערכנו את הצילומים, לא הייתה לנו כוונה לפגוע ברגשות האנשים הדתיים. לא ראינו את הכנסייה כפעילה, אלא כמקום נטוש. אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע ממעשינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנסייה בקאזאן בה נערכו הצילומים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובת המגזין: "לא ראינו את הכנסייה כפעילה, אלא כמקום נטוש. אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע ממעשינו"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראתה הדוגמנית ביום חתונתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש גם מי שמגוננים על יוצרי הסערה. "אין שום דבר פוגעני בצילומים", אמרה המבקרת המקומית סבטלנה מסובה, "אני מרחמת על המשתתפים בצילומים ומאחלת להם הצלחה במאבק לניצחון בבית המשפט". העורך הרוסי של גרסת הרשת של מגזין הגברים מקסים הוסיף: "אנחנו מקווים מאוד שההגיון הבריא ינצח ושקסניה ושאר הצוות לא יושלכו לאש", והביע חשש כי "אם זה לא יקרה אז דוגמנות תהפוך לאחד המקצועות הכי מסוכנים".

"המטרה היא להעניש אנשים המביעים חוסר כבוד ברור כלפי אוכלוסיה וכוונה לפגוע ברגשותיהם של אנשים דתיים", נכתב באתר הקרמלין בהסבר על החוק, לפיו מואשמים המשתתפים בצילומים, "העונש המירבי על עבירות מהסוג הזה הוא מאסר של שנה. אם העבירה מתבצעת במקום המיועד לתפילה, העונש המירבי יכול להגיע עד שלוש שנות מאסר". אם יחליטו התובעים להעמיד את הדוגמנית לדין, העונש שלה יוכל להשתוות לאלו שקיבלו חברות להקת פוסי ריוט שנאסרו מכיוון שהפגינו במוסקבה בשנת 2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם ההגיון הבריא לא ינצח, דוגמנות תהפוך לאחד המקצועות הכי מסוכנים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם העבירה מתבצעת במקום המיועד לתפילה, העונש המירבי יכול להגיע עד שלוש שנות מאסר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמשיך לעקוב אחר הסיפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully