וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: פוני כן או לא? תמונות של הכוכבות עם ובלי יעזרו לכן להכריע

12.8.2017 / 8:24

קצר, ארוך, אלכסוני, פרוע, קוצני, צדי או בכלל מודבק. פיסת השיער החזיתית הממסגרת לכן את הפנים מלמעלה יכולה להיות מחמיאה ובאותה מידה גם מיותרת. צפו וקבלו החלטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה להן? דקוטה ג'ונסון, אמה סטון, קנדל ג'נר וביונסה בגרסת הפוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרוב הוא גזור ישר מעל הגבות או מסתיר אותן קצת, אך הוא יכול להיות גם קצר במיוחד, אלכסוני, פרוע, קוצני, צדי או בכלל מודבק. פוני, לא סוס הבית הגמדי - אלא פיסת השיער החזיתית הממסגרת לכן את הפנים מלמעלה - עשוי להיות מחמיא או מיותר. אחד מבין שני אלו, אבל אף פעם לא באמצע. בענייני פוני, יש לדעת, אין אפור. זה שחור או לבן.

אצל בטי פייג', דוגמנית אמריקאית שהתפרסמה בשנות ה-50 בזכות תצלומיה הנועזים לאותה תקופה, זה היה הכי נכון. אבל למישל אובמה, הגברת הראשונה לשעבר, למרות הסטייל המהוקצע בדרך-כלל - זה לא היה בדיוק נכון.

תסרוקות עם ובלי פוני באו ונעלמו. משפיעניות בתחום היו, בנוסף לבטי פייג', כוכבת הסרט האילם לואיז ברוקס, אליזבת טיילור בתפקיד קליאופטרה, ג'יין בירקין, מורטישה אדמס, בריז'יט בארדו, קייט מוס, שאנון דוהרטי בתפקיד ברנדה וולש, סיה, טיילור סוויפט (גרסת השנים המוקדמות), וכמובן נינט טייב בתקופת הפוני המפתיע שהסעיר את המדינה ויצר טרנד שנודע כ"פונינט". אבל תמיד חמודים ללא עוררין עם פוני הם ילדים. צפו בכוכבת בגרסת העם והבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully