וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני וטקילה: חגיגות יום ההולדת של קארה דלווין במקסיקו

15.8.2017 / 7:52

הדוגמנית לקחה את חברותיה לחופשה מפנקת שכללה טיסה במטוס פרטי, לינה בריזורט חלומי, שיט ביאכטה, צניחה חופשית, שיזוף, שכשוך והרמה עצמית שהציפו את האינסטה

אתר רשמי

קארה דלווין, נטולת איפור ומחסומים, מראיינת את עצמה לרגל גיליון ספטמבר של ווג הבריטי 2016.

קארה דלווין ציינה בשבת האחרונה את יום הולדתה ה-25, תוך הבנה שיש לה הרבה סיבות לחגוג ואין צורך לטרוח להסתיר זאת. היא לקחה איתה פמליה של נשים בלבד הכוללת את אחיותיה פופי וקלואי ואת החברות טובות, ביניהן הדוגמניות סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר, לחופשה מפנקת באתר נופש חמישה כוכבים ב-chable שבמקסיקו.

החופשה כללה בין היתר טיסה במטוס פרטי, שיט מפנק ביאכטה, לינה בריזורט חלומי על רקע נוף טבע פראי, צניחה חופשית, צלילה, גישה לאוסף הטקילה הגדול ביותר בעולם, שעות ארוכות של שיזוף טופלס, שכשוך במים, והרמה עצמית שהציפו לנו את האינסטה. קוד הלבוש הקפדני כלל בגדי ים וטי-שירטס של המותג הבריטי Homage Tees, שהודפסו במיוחד עם פרצופה של קארה עליהן, לכבוד האיוונט.

כזכור, במאי 2015 זרקה הטופמודל הבריטית פצצה אטומית כשהחלה לפזר רמזים של פרישה מדוגמנות לטובת השקעה בקריירת משחק. "התחלתי להרגיש ריקנות", גילתה אז בריאיון לוול סטריט ז'ורנל, רגע לפני שסרטה "ערים של נייר" יצא לאקרנים. "אופנה סובבת סביב הפן החיצוני וזהו. אין שום חיפוש, זה רק ליצור דברים יפים. זה נורא לחיות בעולם שבו אני יכולה לקבל שיחת טלפון ממישהו שיגיד לי שחגגתי יותר מדי או שאני צריכה להפחית במשקל", היא סיפרה. "זה כל כך מכעיס. אם אתם לא רוצים להעסיק אותי, אל תעסיקו אותי".

הדוגמנית השיקה קריירה קולנועית ב-2013 עם תפקיד קטנטן ב"אנה קרנינה". ב-2015 היא עבדה במקביל על שמונה סרטים שונים, כשהנוכחות שלה על מסלולי התצוגות והפקות האופנה הלכה והתמעטה. בשנה האחרונה היא השלימה סופית את ההסבה המקצועית, ובחודש שעבר חגגה את יציאתו לאקרנים "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" בכיכובה - סרט פעולה מדע בדיוני שהופק, נכתב ובוים על ידי היוצר הצרפתי לוק בסון.

עוד באותו נושא

דיכאון, בלבול מיני ומחשבות על התאבדות: הצד האפל של קארה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully