וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לי באלי: חשבונות האינסטגרם האופנתיים ששווים מעקב

אסתר רדא

9.10.2017 / 9:34

אמנית אוונגרדית, מעצבת פולניה-ניגרית, סטייליסטית מלוס אנג'לס, חגיגה של אפרו-פאנק ושיק שוויצרי יוקרתי. אסתר רדא, העורכת האורחת של וואלה! אופנה, ממליצה על חשבונות אינסטגרם מעוררי השראה שלא בטוח שכולכם מכירים. רעננו את הפיד

סטייליסטית, דוגמנית ואמנית אוונגרדית. בעלת אתר הנושא את שמה, בו היא מציגה עבודות שלה, שיתופי פעולה מעניינים וסיקורים על אנשים ועל טרנדים בעולם האופנה, האמנות והעיצוב.

מעצבת פולניה-ניגרית שפועלת בוורשה, עובדת עם פרינטים מושלמים, ויוצרת בעיקר חליפות מחויטות מבדים אפריקאים, והשילוב הזה מהפנט.

כשאומרים אפרו-פאנק, הכוונה לאפרו-אמריקאים שעושים מוזיקת פאנק. ב-2005 נפתח פסטיבל האפרו-פאנק הראשון ואיתו גם אתר אינטרנט באותו השם המציג תכנים בנושא מוזיקה, אופנה, אמנות ואקטיביזם. כמות הסטייל שנוטפת מהקהל בפסטיבלים האלה היא אינסופית וממלאת אותי בהשראה.

סטייליסטית מלוס אנג'לס בשם אן-מארי הונג, שמעלה תמונות מפוצצות בסטייל עם פריטים שהלוואי והיו שלי.

חברת אופנה שוויצרית יוקרתית שנוסדה אי שם במאה ה-19 ועד היום שומרת על איכות וסטייל-על. שיתוף הפעולה האחרון שלה עם המפיק המוזיקלי סוויז ביטס (בעלה של אלישיה קיז) והאמן הספרדי ריקרדו קאבול, הוליד קולקציה יפהפיה, צבעונית ומשוגעת, שבא לי כל פריט ממנה. בא לי באלי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully