וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: יש קרדשיאנית חדשה, והיא פוצחת בקריירת דוגמנות

16.10.2017 / 7:35

בזמן שכולנו ממתינים בציפייה לגל הצאצאים באדיבות קים, קיילי וקלואי, קרדשיאנית חדשה מתגלה לפתע ומתכננת להשתלט על חיינו - עם או בלי סיוע מהמשפחה. הכירו את נטלי זטל, בת הדודה המסתורית בת ה-18

בזמן שהעולם ממתין בציפייה לגל הצאצאים באדיבות קיילי וקלואי ההריוניות וקים ברוכת הפונדקאית, קרדשיאנית חדשה מתגלה לפתע ומתכננת להשתלט על חיינו. בלתי אפשרי להתחמק מאור הזרקורים כשאת חלק מהמשפחה המופרעת הזו, כשהאם קריס ג'נר מנהלת את הקריירות של ששת ילדיה, אך בעוד שג'נר מציגה לראווה כבר למעלה מעשור מול מצלמות "משפחת קרדשיאן" את משפחתה הקרובה - יש כמה בני משפחה עליהם היא ממעטת לדבר, כמו למשל אחותה הצעירה, קארן היוטון, ובמיוחד בתה נטלי זטל שאינה רק אחיינית, אלא גם חברה טובה של קנדל וקיילי.

כעת כשהיא בת 18 ולאחר שסיימה את לימודי התיכון, החליטה זטל ללכת בעקבות נתיב הקריירה של בת דודתה קנדל, והיא מנסה כעת לעשות את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות. כדי להזניק את השמועה על הכיוון החדש, התראיינה השבוע זטל לראשונה למגזין טין ווג, כשבמקביל היא מציגה שיתופי פעולה אופנתיים בעמוד האינסטגרם שלה.

"אני לא רוצה שכולם יידעו מה קורה בחיים שלי", סיפרה כשנשאלה אם הייתה מוכנה להשתתף בתכנית ריאליטי. "אני חושבת שזה מפחיד להיות מישהו שעוקבים אחריו 24 שעות ביממה. קולנוע זה מעולה כי המצלמה נכבית בשלב מסוים, אבל ריאליטי יהיה עניין מפחיד".

ומה היא אומרת על בנות הדודות המטורללות שלה? "הן בדם שלי והן תמיד יהיו שם - אני תקועה איתן, אבל אני אוהבת אותן, זו המשפחה שלי ואני מכירה אותה מאז שהייתי פעוטה", אמרה בראיון. "זה לא מוזר לי להיות חלק ממשפחה גדולה ומפורסמת כי הכרתי אותם עוד לפני התהילה. אנשים אומרים 'וואו, את בת-דודה של משפחת קרדשיאן? זה לא מוזר?', ואני אומרת - 'לא, אין בהן שום דבר מיוחד מנקודת המבט שלי, הן פשוט המשפחה שלי".

עושה רושם כי למרות הייחוס המשפחתי, היא כנראה מבינה שאין לה מה לבנות על עזרה מהקרדשיאניות כדי לקדם את הקריירה החדשה. "אנחנו לא ממש קרובים לקריס כרגע, אבל היא מתקשרת לפעמים ואנחנו מבקרים שם בחגים ובאירועים מיוחדים והיא ממש ממש נחמדה", ענתה בנימוס, "אני מניחה שיש להן את החיים שלהן, אבל אנחנו עדיין משפחה". אנחנו מבטיחות להמשיך לעקוב.

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן עושה ג'קי קנדי, וזה נראה מדהים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully