וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה זה לחלשים: קונסילר חדש יטשטש לכן את כל העיגולים הכהים

27.11.2017 / 8:18

במשך שנים בהיסטוריה האנושית האמינו ששנת יופי של 8 שעות היא חובה לכל אישה. אך היום כולנו שואלות: סליחה, אבל למי יש זמן? חיינו הרי אינטנסיביים ומלאי עשייה. מה גם שיש פתרונות לכהויות סביב העיניים, כמו למשל קונסילר חדש של בובי בראון. הכירי חבר חדש ונאמן

אתר רשמי

20 שניות שעושות הבדל: סרטון הדרכת שימוש בקונסילר Instant Full Cover Concealer של בובי בראון

קונסילר INSTANT FULL COVER CONCEALER של בובי בראון.
מוצר בסיס, יעיל ונחוץ בכל תיק איפור. הקונסילר
במילניום ה-3 אנו לא ישנות יותר מדי ובטח לא "שינת יופי" שאמורה להפוך אותנו ליפות במיוחד

על מדף האיפור שלנו מוצר אחד קטן יעיל ונחוץ במיוחד. הקונסילר - מוצר בסיס אשר הודות לו עור הפנים שב לחיים, נעשה קורן, אחיד וחלק וכל זאת מיידית, ללא מאמץ מיוחד ובלי צורך בידע מיוחד. מעל הכל, הוא מטששט בהצלחה כהויות שנוצרו עקב מחסור בשינה. ובמילניום ה-3, בואו נודה על האמת, אנו לא ישנות יותר מדי ובטח לא "שנת יופי" שאמורה להפוך אותנו ליפות במיוחד.

הקונסילר המרוכז הזה שבנוסף לכהויות, מטשטש גם פיגמנטציה, פצעונים, אדמומיות וצלקות, עשוי להיות ידיד מצוין לעת צרה קוסמטית. זאת הסיבה שנשים נושאות אותו איתן לכל מקום. לאחרונה קטגוריית הקונסילרים הכה מרכזית באיפור הפנים התחדשה עם מוצר חדש: Instant Full Cover Concealer של בובי בראון המגיע ב-15 גוונים וכבר הוכתר בחו"ל כ"קונסילר היחיד שמעלים עיגולים כהים מיידית".

מותג בובי בראון מבית אסתי לאודר נוסד ב-1991 והוא נושא את שם המייסדת, המאפרת הניו-יורקית יהודייה בובי בראון. במשך כל שנות קיומו הוא שמר נאמנות על קונספט הגוונים הטבעיים ומתונים שלו ועל הפילוסופיה לפיה איפור מהווה דרך עבור כל אישה להיראות ולהרגיש כמו עצמה, רק יותר יפה ובעלת ביטחון עצמי. פילוסופיה שיוסף בן שבת, מאפר ראשי בבובי בראון ישראל, מאמין בה בכל לבו. "הסוד ליופי הוא פשוט - היי מי שאת. המטרה שלנו לפני הכל להקנות את הידע והכלים הנכונים לכל אישה על מנת שהיא תוכל להרגיש יפה יותר, בטוחה יותר ואמנית האיפור של עצמה", הוא מסביר. וגם עונה לנו על מספר שאלות בסיסיות בנוגע לקונסילר החדש ולקונסילר באופן כללי:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קודם כל, מה ההבדל בעצם בין מייק-אפ לקונסילר?

"קונסילר נועד לטפל בעור העדין שתחת העיניים ולכן חשוב שיכיל לחויות רכות ופיגמנט עוצמתי. מייק-אפ נועד לאחד את גוון הפנים, לטשטש פגמים וליצור מראה אחיד ובריא. הפורמולות השונות מתאימות לסוגי עור ומראות שונים.

האם שמים מייק-אפ מעל או מתחת לקונסילר?

"שאלה שאני נתקל בה רבות. חשוב להדגיש שמייק-אפ לא לשימוש באזור העיניים ובטח לא מנטרל כהויות. להיפך, הוא מגביר את הכהויות והיובש באותם אזורים בהם שמנו את הקורקטור. לפני 25 שנה מייסדת "בובי בראון" ייסדה את שיטת "קורקטור - קונסילר" בפורמולה קרמית לחותית ועמידה שכדאי להכיר: קורקטור - קרם פיגמט כתום או ורוד המגיע בגוונים שונים שמטרתו לנטרל את הכהויות תחת העיניים ושונה מגוון העור. נניח אותו באזור הכהות כמו צורת האות C בחלק הפנימי של העין, בהמשך שקע העין וקו ריסים תחתון באזורים שיש כהות. קונסילר - קרם בגוון העור. מוצר שנועד להאיר את האזור מתחת לעיניים ולהתמזג עם גוון הפנים. נניח אותו באותם איזורים בהם שמנו את את הקורקטור".

קמפיין קונסילר INSTANT FULL COVER CONCEALER של בובי בראון.
"הגוון הנכון אמור ל'היעלם' על העור לחלוטין"

איך בוחרים את הגוון הנכון?

"אצלנו בבובי בראון יש שיטה ייחודית למציאת גוון עור מדויק מתוך 32 גוונים. הגוון הנכון אמור ל"היעלם" על העור לחלוטין. כלומר, גוון הקונסילר צריך להיות זהה לגוון המייק-אפ".

מה הכמות הנכונה?

"כמו בכל שלב באיפור חשוב להתחיל מכמות קטנה. במידה והכהות עוד נראית ניתן להוסיף שכבה דקה נוספת. הדרך הבטוחה להניח כמות נכונה היא להיעזר במברשת קונסילר שטוחה המורחת את החומר ומחדירה אותו לעור".

איזה סוג מתאים לאיזה עור? ומה בין מוצק לנוזלי?

"היום הטכנולוגיה כל-כך מתקדמת שניתן למצוא מרקמים שונים לכל סוגי העור השאלה העיקרית אינה סוג העור אלא מה המראה שאת רוצה ליצור ואיך נוח לך להתאפר. למשל, Creamy corrector & concealer הוא לאישה שחשובים לה כיסוי מושלם ועמידות, Intensive skin serum concealer
הוא לאישה שחשובים לה טיפוח, הזנה ויתרונות אנטי א'ייג'ינג לעור, Instant Full Cover Concealr הוא לשימוש זריז ומהיר במשיכה אחת כי הקרם בעל מרקם קליל ומעולה גם לטא'צאפים.

איך לעשות שימוש בקונסילר גם בערב?

"זאת אחת הסיבות שפותח ה-Instant Full Cover Concealer. הוא לא מיועד לכיסוי אחיד וחלק, אלא ניתן גם ליצור איתו הארה. נניח אותו בכל האזורים שנרצה להאיר כמו תחת העיניים, על עצמות לחיים, גשר האף ואפילו באזורים שנרצה לקבל הארה כמו בצדי האף, הלחיים ומעל השפה".

וואלה! NEWS בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully